Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Netherlands
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Opleidingen
Vacatures
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Marketing nieuws | Pagina 6
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Marketing:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
Accenture
ACE Company
Adaptif
ADC
Adlasz
Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
AgilityMasters
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
APPM Management Consultants
Argon & Co
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Atos
Bain & Company
Baker Tilly
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
BexerHamstra
Birch
Bisnez
BlinkLane Consulting
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Bolster
Bostec
Boston Consulting Group
Bouf
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
BTS
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
Cmotions
Cognizant
Colosseus Consult
COMATCH
Common Eye
Conclusion Consulting
Coppa
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
Ctree
D&A
de C5 groep
De Kleine Consultant
delaware
Deloitte
Delta Capita
Digital Power
Dimensys
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Energyprofs
Enigma Consulting
Ensur
Eraneos
Eurekon
EY
EY-Parthenon
Finance Ideas
fincog
Finext
Flatland
flowresulting
FTE Groep
FTI-BOLD
Galan Groep
GalanNXT
Goodzo
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Hill+Knowlton Strategies
HillFive
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem
House of Performance
HSO
IDC Metri
IG&H
Improven
Improvery
InContext
innergo
INNOPAY
Intermedius
Into Control
iQibt
it's public
ITDS Business Consultants
ITsPeople
JBR
Jester Strategy
Kearney
Kirkman Company
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
LCG
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
M&I/Partners
M3 Consultancy
Magnus
Magnus Energy
Maisters
Mazars
McKinsey & Company
Mercer
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
Move Beyond
MSR Consulting Group
N-Abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
Nova Reperta
OC&C Strategy Consultants
Oliver Wyman
Ordina
P2
PA Consulting
People Change
ProjectiveGroup
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
PwC
Quatronic
Quintop
Raad van Toekomst
Rebel
RedFoxBlue
Rijnconsult
RiskSphere
Riverwise
Roland Berger
RSM
Salvéos Consulting
SeederDeBoer
Semmtech
Sia Partners
Significant Groep
Simon-Kucher
SiRM
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sourcing Champions
SparkOptimus
SpendLab Performance Improvement
SPOTONVISION
Staffing MS
Stevin Technology Consultants
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
Tensing
Tenzinger
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Tribers
Turner
TWST
TwynstraGudde
UMS Group
UniPartners
UPD
Valcon
Van Oers Corporate Finance
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Velox
Verdonck, Klooster & Associates
Vintura
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
Young Advisory Group
YourConnector
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
5
Bedrijfsvoering
7
Benoemingen
5
Carriere
2
Consultancymarkt
6
Evenementen
11
Financiele cijfers
1
Interviews
11
M&A
8
Mijlpalen
9
Modellen & Raamwerken
6
MVO
1
Nieuwe vestiging
2
Opleiding & Training
8
Opmerkelijk
1
Partnerships
8
Rankings & Awards
38
Sponsoring
3
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Marketing
363
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
4
Banken
9
Bouw
2
Energie
2
Familiebedrijven
2
Financiële Sector
17
Food & Beverage
5
Gemeente
3
Horeca en Toerisme
1
ICT
3
Industrie
1
Juridisch
1
Kunst & Cultuur
9
Luchtvaart
1
Media
9
MKB
2
Nuts
1
Onderwijs
2
Online
43
Openbaar Vervoer
2
Overheid
3
Pensioen
2
Publieke Sector
8
Retail
19
Sport
5
Technologie
6
Telecom
2
Transport & Logistiek
1
Verzekering
19
Voetbal
2
Zorg
4
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Arbeidsmarkt
2
Big Data
1
Boeken
9
Crisis
4
Economie
1
Privacy
1
Tips
6
Woningmarkt
1
Bedrijf
Adviesmarkt
Marketing
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Niet-sexy gedeelte van marketing cruciaal voor toekomstbestendigheid
Marketing draait niet alleen om het bedenken van creatieve concepten voor campagnes.
25 augustus 2017
De 50 meest waardevolle bedrijven | merken van Nederland
Shell is met een merkwaarde van €32 miljard het sterkste merk van ons land. Verder bestaat de top vijf van de sterkste merken van ons land uit KPMG, ING, Philips en Rabobank.
21 augustus 2017
Agile marketeer van de toekomst is flexibel, klantgericht en faciliterend
Agile marketing. Het woord vliegt je om de oren in de marketing-wereld.
16 augustus 2017
Bedrijven stuk tevredener over eigen klantenservice dan de klant
Veel bedrijven denken een stuk positiever over de klantervaring die zij bieden dan hun klanten zelf.
07 augustus 2017
Nederlandse verzekeraars moeten echt op de klant focussen
Met alle techniek anno nu zijn klanten dichterbij dan ooit. Op bestaande en op nieuwe kanalen. Toch blijkt het een uitdaging voor Nederlandse verzekeraars om daar hun klanten optimaal te bedienen.
07 augustus 2017
Hoe Twynstra Gudde content en inbound marketing succesvol toepast
In het huidige landschap, waarin onderscheidend vermogen steeds belangrijker wordt voor consultancybureaus, is effectieve content- en inbound marketing essentieel.
24 juli 2017
Wat advertising effectiveness betekent voor marketeers in een digitale wereld
De wereldwijde advertentie-uitgaven hebben het afgelopen jaar met een geschatte waarde van €500 miljard hun hoogste niveau ooit bereikt.
19 juli 2017
Nulmeting geeft inzicht in marketing automation landschap
Goed uitgevoerde marketing automation is een effectieve klanten- en omzetmachine. Maar door de veelheid aan tools en touchpoints raken veel organisaties het overzicht al snel kwijt.
06 juli 2017
Oxyma: een omni-channel specialist in hart en nieren
Oxyma wil niet langer het best bewaarde marketinggeheim zijn. Trots vertellen vier directeuren – Thierry Peek, Jos van Loo, Arjan Grootenboer en Dick Vanderzaken – wat hun bedrijf uniek maakt.
05 juli 2017
Kirkman Company en O&i brengen Customer Experience boeken uit
De afgelopen weken zijn vanuit de Nederlandse adviesbranche twee nieuwe managementboeken uitgebracht met een focus op customer experience.
03 juli 2017
MLC en Heliview lanceren Customer Experience Management opleiding
MLC heeft in samenwerking met Heliview een nieuwe opleiding gelanceerd.
29 juni 2017
Kauan von Novack versterkt Digital Marketing team van RevelX
RevelX heeft begin juni een nieuwe Growth Consultant aan zijn gelederen toegevoegd: Kauan von Novack.
27 juni 2017
Awards voor beste bureaus en professionals in onderzoeksbranche
Perspective is de grote winnaar van de 2017-editie van de MOAwards, de jaarlijkse prijsuitreiking voor de beste bureaus en professionals in de marktonderzoeksbranche.
22 juni 2017
Vijf stappen voor een data driven customer experience
Het creëren van tevreden en loyale klanten staat bovenaan elke strategische agenda.
20 juni 2017
10 veel gestelde vragen en antwoorden over de 9+ organisatie
Berry Veldhoen, partner bij Altuïtion en mede-bedenker van het zogeheten 9+ model, geeft antwoord op tien veel gestelde vragen over de 9+ organisatie. 1. Zijn er al echte 9+ organisaties? Jazeker.
31 mei 2017
Customer Experience Management: vooral een kwestie van tactiek
Echte 9+ organisaties zien emotionele klantbeleving (CEX) niet als project, maar als middel om in de breedte van de organisatie de klant in de basis een goede service te bieden.
18 mei 2017
12 bedrijven die uitblinken in klantgerichtheid | customer experience
Aan de hand van 13.000 klantevaluaties hebben onderzoekers in kaart gebracht welke bedrijven uitblinken in klantgerichtheid.
13 april 2017
Acht relatiemanagement best practices voor consultancybureaus
Rob Meijers, partner bij 4Future Marketing heeft acht best relatiemanagement practices op een rij gezet, waarmee consultancybureaus hun commerciële resultaten uit relaties en netwerken kunnen verbete
13 april 2017
Negen mythes en andere misverstanden over Agile Marketing
Agile Marketing is hot. Geen big bang campagnes en hiërarchie meer. Maar multidisciplinaire teams, samen met klanten ontwikkelen en een cultuur waarbij falen wordt aangemoedigd.
13 april 2017
Vier fundamentele verschuivingen in het B2B landschap
De B2B markt verandert snel. Sabrina Post, Principal Consultant bij VODW, geeft tekst en uitleg over de vier meest fundamentele verschuivingen het B2B landschap.
03 april 2017
Novel en Studio Farn realiseren campagne voor Strijkkwartet Biënnale
Van 27 januari tot en met 3 februari 2018 vindt in het Muziekgebouw aan ’t IJ de Strijkkwartet Biënnale Amsterdam plaats, het eerste grootschalige strijkkwartetfestival ter wereld.
31 maart 2017
Het gedachtegoed van Maslow toepassen voor klantretentie
In het artikel ‘Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector’ signaleren experts een tekort aan aandacht voor de bestaande klant.
27 maart 2017
REVERSE: Werkboek voor het neerzetten van excellente klantbeleving
Bedrijven en merken die omvallen of een langzame dood sterven, kunnen de economie of internet de schuld geven, maar het ligt in veel gevallen vooral aan henzelf.
10 maart 2017
Digitale touchpoints helpen verzekeraars aan hogere klantloyaliteit
Voor verzekeraars is het soms lastig communiceren met hun klanten, omdat zij hun klanten vrijwel alleen spreken op het moment dat er iets fout gaat of stuk is gegaan.
06 februari 2017
Consultants tussen projecten in kunnen marcom impuls geven
De periode waarin consultants niet declarabel zijn vormt een uitgelegen mogelijkheid voor bureaus om een impuls te geven aan marketing communicatie activiteiten.
19 januari 2017
Oxyma: Negen voorspellingen voor elke marketeer in 2017
“Bedrijven hebben klantwaarde en fact based marketing steeds vaker op de agenda staan en dat is goed nieuws voor de marketingadviesbranche.
18 januari 2017
De beste marketing en communicatie adviesbureaus van 2016
M2Media, MediaCom en VODW zijn volgens managers de beste marketingadviesbureaus van ons land.
22 december 2016
3 tips voor adviesbureaus om zich te onderscheiden van de rest
Door de stijgende concurrentie in de adviesmarkt, het resultaat van de opkomst van nieuwe partijen, digitale platforms en ZZP’ers, alsook de veranderende behoeften van opdrachtgevers, wordt het voor
22 november 2016
Klantbehoud bij banken en verzekeraars heeft baat bij kleine stapjes
In het artikel ‘Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector’ signaleren adviseurs van Improven een tekort aan aandacht voor de bestaande klant.
07 november 2016
Druk op prijzen neemt toe, innovatie en waardeperceptie belangrijker
Acht op de tien organisaties kampt vandaag de dag, als gevolg van het huidige economische klimaat, met een groeiende druk op prijzen en marges.
02 november 2016
Case: Hoe datamanagementplatformen kunnen helpen bij klantbehoud
Het gebruik van datamanagementplatformen (DMP’s) binnen organisaties is allesbehalve universeel.
12 oktober 2016
Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector
Groeidoelstellingen zijn een gegeven voor veel financiële instellingen en komen veelal tot uiting door de focus te leggen op het binnenhalen van nieuwe klanten.
05 oktober 2016
«
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»