Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Netherlands
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Opleidingen
Vacatures
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
CRM nieuws
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van CRM:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
Accenture
ACE Company
Adaptif
ADC
Adlasz
Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
AgilityMasters
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
APPM Management Consultants
Argon & Co
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Atos
Bain & Company
Baker Tilly
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
BexerHamstra
Birch
Bisnez
BlinkLane Consulting
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Bolster
Bostec
Boston Consulting Group
Bouf
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
BTS
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
Cmotions
Cognizant
Colosseus Consult
COMATCH
Common Eye
Conclusion Consulting
Coppa
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
Ctree
D&A
de C5 groep
De Kleine Consultant
delaware
Deloitte
Delta Capita
Digital Power
Dimensys
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Energyprofs
Enigma Consulting
Ensur
Eraneos
Eurekon
EY
EY-Parthenon
Finance Ideas
fincog
Finext
Flatland
flowresulting
FTE Groep
FTI-BOLD
Galan Groep
GalanNXT
Goodzo
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Hill+Knowlton Strategies
HillFive
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem
House of Performance
HSO
IDC Metri
IG&H
Improven
Improvery
InContext
innergo
INNOPAY
Intermedius
Into Control
iQibt
it's public
ITDS Business Consultants
ITsPeople
JBR
Jester Strategy
Kearney
Kirkman Company
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
LCG
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
M&I/Partners
M3 Consultancy
Magnus
Magnus Energy
Maisters
Mazars
McKinsey & Company
Mercer
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
Move Beyond
MSR Consulting Group
N-Abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
Nova Reperta
OC&C Strategy Consultants
Oliver Wyman
Ordina
P2
PA Consulting
ProjectiveGroup
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
PwC
Quatronic
Quintop
Raad van Toekomst
Rebel
RedFoxBlue
Rijnconsult
RiskSphere
Riverwise
Roland Berger
RSM
Salvéos Consulting
SeederDeBoer
Semmtech
Sia Partners
Significant Groep
Simon-Kucher
SiRM
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sourcing Champions
SparkOptimus
SpendLab Performance Improvement
SPOTONVISION
Staffing MS
Stevin Technology Consultants
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
Tensing
Tenzinger
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Tribers
Turner
TWST
TwynstraGudde
UMS Group
UniPartners
UPD
Valcon
Van Oers Corporate Finance
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Velox
Verdonck, Klooster & Associates
Vintura
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
Young Advisory Group
YourConnector
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Bedrijfsvoering
2
Benoemingen
1
Carriere
1
Interviews
3
M&A
2
Rankings & Awards
6
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
CRM
67
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
1
Banken
5
Energie
2
Financiële Sector
5
Gemeente
2
ICT
1
Kunst & Cultuur
1
Luchtvaart
1
Nuts
1
Online
2
Openbaar Vervoer
2
Pensioen
3
Retail
3
Transport & Logistiek
1
Verzekering
6
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Artificial Intelligence
1
Boeken
1
Crisis
1
FinTech
1
Privacy
1
Robotisering
1
Tips
6
Bedrijf
Adviesmarkt
CRM
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
‘Elke interactie telt’: Marije Teerling en Jenycke van der Maten maken impact met experience management
De digitale wereld biedt eindeloze mogelijkheden. De keerzijde hiervan is een wereld vol uitdagingen: hoe creëer je binnen dit overweldigende speelveld onvergetelijke ervaringen?
04 oktober 2023
Werkt de 9+ filosofie voor klantbeleving ook binnen overheidsorganisaties?
De 9+ filosofie voor customer excellence heeft de afgelopen jaren vaste voet aan de grond gekregen bij tal van commerciële organisaties.
16 januari 2023
Acht manieren om de klantbeleving te verbeteren
De wereld verandert en daarmee ook de verwachtingen van klanten. Een excellente klantbeleving staat vandaag de dag hoog op de wensenlijst. Maar hoe realiseer je die?
21 juni 2022
BearingPoint helpt Mercell met CRM-integratie na overnames
Mercell, een Noors bedrijf dat online e-tender- en inkoopplatforms levert voor organisaties en overheidsinstellingen, is de afgelopen jaren flink gegroeid.
19 mei 2022
Welke merken bieden de beste digitale klantervaring? Top 3 per sector
Wie zijn de voorlopers in ons land op het gebied van digitale klantinteractie? Elk jaar doet consultancybureau Sia Partners onderzoek naar de digitale kracht van honderden merken – dit zijn de koplop
29 maart 2022
Zakelijke dienstverlening: 3 tips voor een betere bedrijfsvoering
Grip op de (financiële) bedrijfsvoering is voor elke zakelijke dienstverlener een randvoorwaarde voor succes.
27 januari 2022
De 10 bedrijven met de beste customer experience van ons land
Het bieden van een excellente klantervaring (of: customer experience) is anno 2021 belangrijker dan ooit. Dit zijn de 10 bedrijven die volgens consumenten hun klanten de beste ervaring bieden.
10 december 2021
NS kiest na pitch wederom voor Merkle als CRM-adviseur
NS heeft zijn samenwerking met Merkle op het gebied van customer relationship management en digital marketing wederom verlengd.
31 augustus 2021
Een paradigmaverschuiving in e-commerce: Near-Zero-Knowledge
E-commerce op basis van minimaal gebruik van data biedt kansen voor kostenverlaging. Bedrijven kunnen structureel besparen op hun cybersecuritykosten, lopen minder risico op reputatieschade en mogen rekenen op meer vertrouwen
10 augustus 2021
De zes pijlers van een succesvolle CRM-implementatie
Dat klantgerichtheid vandaag de dag een absolute voorwaarde is voor succes weten we inmiddels wel. Dat een optimale digitale klantreis daarin centraal staat ook. Maar weten is wat anders dan doen.
05 augustus 2021
Webs helpt Mollie met professionaliseren van HubSpot
Webs, een specialistisch marketingbureau uit Eindhoven, heeft betaaldienstverlener Mollie geholpen meer uit zijn customer relationship management (CRM)-platform HubSpot te halen.
21 juli 2021
Ook in het digitale tijdperk is aandacht dé sleutel tot succes
In 2014 besloot het Eindhovense Webs drastisch het roer om te gooien. Waar het marketingbureau voorheen “alles voor iedereen” deed, werd besloten alle pijlen voortaan te richten op het HubSpot CRM-platform.
15 juli 2021
PwC: zet klant centraal voor succesvolle digitale transformatie
Als bedrijven hun digitale transformatiedoelen willen halen, helpt het aanzienlijk om hierbij te focussen op het verbeteren van de klantervaring. Dat blijkt uit een nieuwe studie van PwC.
01 juli 2021
De razendsnelle ontwikkeling naar kantelend klantgedrag
Na bijna anderhalf jaar lijkt het einde van de coronacrisis dan eindelijk voorzichtig in beeld te komen. Iedereen lijkt het er echter wel over eens dat het niet meer zal worden zoals vóór de crisis. Maar wat kunnen we dan wel verwachten?
15 juni 2021
Klantgedreven digitale transformatie is het nieuwe normaal
Bedrijven die tijdens de coronacrisis de klant centraal stelden in hun digitale transformatie wisten beter te presteren dan hun concurrenten, concludeert PwC in een nieuw onderzoek.
07 juni 2021
INFO bouwt digitaal serviceplatform voor e-bikemaker VanMoof
Adviesbureau INFO helpt de snel groeiende Nederlandse e-bikemaker VanMoof bij het ontwikkelen van een digitaal serviceplatform. Vandaag de dag rijden er wereldwijd meer dan 150.
19 april 2021
Deze 10 bedrijven bieden de beste digitale klantervaring
In het huidige competitieve landschap is het bieden van een naadloze en end-to-end klantervaring - mogelijk gemaakt door een ultramoderne en digitale infrastructuur - belangrijker dan ooit.
24 februari 2021
Ordina harmoniseert CRM-landschap met SAP C4C implementatie
Ordina heeft met de ingebruikname van SAP Cloud for Customer (C4C) een volgende stap gezet in de professionalisering van zijn business development en accountmanagement.
11 januari 2021
Stappenplan: Customer journey-analyse voor de financiële sector
Het uitvoeren van een customer journey-analyse is de eerste stap in het optimaliseren van de customer journey. Danielle Clemens en Jennifer Lesmeister van ITDS delen hoe je een customer journey-analyse kunt uitvoeren
29 december 2020
Datadelen levert bijdrage aan verdienvermogen van cultuursector
De Nederlandse cultuursector heeft veel te winnen bij een landelijk samenwerkingsverband rond het gebruik van data.
20 oktober 2020
Vier manieren waarop tech de customer experience kan verbeteren
Vandaag de dag is het voor vrijwel alle organisaties van cruciaal belang om in te spelen op veranderend consumentengedrag om tevreden klanten te behouden. Jade Teunissen, consultant bij The Next Organization, formuleert vier tips die
15 oktober 2020
Bedrijven verbeteren hun customer experience tijdens corona
Ondanks enorme operationele uitdagingen en een snel veranderend consumentenlandschap, is het grote Nederlandse organisaties toch gelukt om hun klanten tevreden te houden.
30 september 2020
De 10 bedrijven met de beste customer experience
Accountants- en adviesbureau KPMG heeft onderzoek gedaan naar welke bedrijven de beste customer experience leveren. De experts van Big Four-kantoor namen daartoe de afgelopen maanden maar liefst 43.000 merken onder de loep. Hier
22 september 2020
First Consulting werkt multidisciplinair aan de KYC-uitdaging
De afgelopen jaren zijn financiële instellingen scherp gecontroleerd op de verdachte geldstromen en zijn er meerdere boetes uitgedeeld als financiële instellingen er onvoldoende aan deden om witwasse
21 augustus 2020
De aanpak van First Consulting om persoonlijker klantcontact te realiseren
Organisaties verzamelen tegenwoordig grote hoeveelheden data afkomstig uit verschillende systemen en applicaties. Zo wordt er veel data gegenereerd in CRM-systemen met als doel om de klant beter te kunnen bereiken en persoonlijker te
14 augustus 2020
EY VODW helpt VGZ met excellente klantbeleving
Samen met EY VODW heeft VGZ zijn klant- én medewerkersbeleving naar een hoger niveau getild. Tegelijkertijd zijn ook nog eens verschillende kostenbesparingen gerealiseerd. Frank Elion van VGZ en Maton Sonnemans van EY VODW vertellen hoe dit
30 juli 2020
Hoe active servicing banken kan helpen bij de coronapiek
De coronacrisis gaat gepaard met de nodige financiële kopzorgen. Banken en andere geldvertrekkers hebben hun handen dan ook vol aan het te woord staan van bezorgde klanten.
10 juni 2020
In 2030 is de gemeentelijke dienstverlening spectaculair verbeterd
In het jaar 2030 is de kwaliteit van de dienstverlening van gemeenten aan bewoners en ondernemers spectaculair verbeterd.
11 mei 2020
De CX Travel Guide: een gids voor customer experience
Drie consultants van Kirkman Company hebben samen een nieuw boek uitgebracht: ‘De CX Travel Guide’. De auteurs bundelden hun eigen gedachtegoed en praktijkervaringen, én spraken met achttien CX-managers van organisaties die uitblinken in klantgerichtheid.
06 april 2020
De robot kwaliteitsmanager kan altijd gesprekken naluisteren
Om de kwaliteit van klantcontactcenters te verbeteren, worden binnen organisaties klantgesprekken regelmatig nageluisterd en beoordeeld door een coach of kwaliteitsmanager.
11 maart 2020
IT-leveranciers zijn goed in sales, klantbehoud kan beter
Wanneer IT-leveranciers een nieuwe opdracht binnenhalen, wordt zo’n ‘win’ vaak met alle egards gevierd.
26 februari 2020
Customer Experience verbeteren: een avontuurlijke reis
Organisaties die de verwachtingen van hun klanten telkens waarmaken of zelfs overtreffen, boeken gemiddeld 15% beter rendement.
27 januari 2020
1
2
3
»