Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
CRM nieuws | Pagina 2
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van CRM:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
Accenture
Accuracy
ACE Company
Adaptif
Adlasz
Adviesgroep Novius
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
Agium
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
Argon & Co
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Avertim
B&A
Bain & Company
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
BexerHamstra
Birch
Bisnez
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Bostec
Boston Consulting Group
BOUF
BPM Consult
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
CGI
Cmotions
Cognizant
Colosseus Consult
Common Eye
Conclusion Consulting
Consultday
Coppa
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
Ctree
D&A
De Kleine Consultant
delaware
Deloitte
Delta Capita
Devoteam
Digital Power
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Emixa
Energyprofs
Ensur
Epic Agility
ERAC
Eraneos
Eurekon
Eviden
EY
EY-Parthenon
Feller
Finance Ideas
Finext
Firm C
Flatland
Forvis Mazars
FTE Groep
FTI-BOLD
Galan Groep
GalanNXT
Goodzo
Graduate Consulting
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Highberg
Hill & Knowlton
HillFive
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem Conclusion
House of Tenders
IDC Metri
IG&H
Improven
Improvery
InContext
Infotopics
InIn
innergo
INNOPAY
Intermedius
InTheArena
iPM Partners
iQibt
ITDS Business Consultants
JBR
Jester Strategy
Kearney
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
Kyden
Laudame Financials
LCG
LeadingMile
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
Levi9
Lorenz
M&I/Partners
Magnus Energy
Maisters
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
MSR Consulting Group
N-Abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
nlmtd
Nova Reperta
Nravl
Oaklins
OC&C Strategy Consultants
OHROS Consulting Group
Oliver Wyman
Ordina
P2
P5COM
PA Consulting
PAS
PaymentGenes
Portera
Projective Group
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
Purpose Management Consulting
PwC
Quatronic
Quintop
Quru Minds
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
Rijnconsult
RiskSphere
Roland Berger
RSM
Salvéos Consulting
SeederDeBoer
Semmtech
Significant Groep
Simon-Kucher
SiRM
Skopos
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sopra Steria
Sourcing Champions
SparkOptimus
Spendlinq
Staffing MS
Stevin
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
SuccessDay
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
Tensing
The House of Marketing
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Turner
Turner & Townsend
Twinxter
TWST
TwynstraGudde
UniPartners
UPD
Valcon
Valid8 Consulting
Van Oers
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
VFM Facility Experts
Vijverberg
Vintura
Visa Consulting & Analytics
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
You Improve
Young Advisory Group
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Bedrijfsvoering
2
Benoemingen
1
Carriere
1
Interviews
4
M&A
2
Mijlpalen
1
Partnerships
1
Rankings & Awards
8
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
CRM
88
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
2
Banken
5
Energie
2
Financiële Sector
7
Gemeente
2
ICT
2
Industrie
2
Kunst & Cultuur
1
Luchtvaart
1
Nuts
1
Online
3
Openbaar Vervoer
2
Pensioen
3
Retail
7
Technologie
1
Transport & Logistiek
1
Verzekering
7
Zorg
1
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Artificial Intelligence
4
Boeken
1
Crisis
1
FinTech
1
Privacy
1
Robotisering
3
Tips
6
Filters
Bedrijf
Adviesmarkt
CRM
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Ook in het digitale tijdperk is aandacht dé sleutel tot succes
In 2014 besloot het Eindhovense Webs drastisch het roer om te gooien. Waar het marketingbureau voorheen “alles voor iedereen” deed, werd besloten alle pijlen voortaan te richten op het HubSpot CRM-platform.
15 juli 2021
PwC: zet klant centraal voor succesvolle digitale transformatie
Als bedrijven hun digitale transformatiedoelen willen halen, helpt het aanzienlijk om hierbij te focussen op het verbeteren van de klantervaring. Dat blijkt uit een nieuwe studie van PwC.
01 juli 2021
De razendsnelle ontwikkeling naar kantelend klantgedrag
Na bijna anderhalf jaar lijkt het einde van de coronacrisis dan eindelijk voorzichtig in beeld te komen. Iedereen lijkt het er echter wel over eens dat het niet meer zal worden zoals vóór de crisis. Maar wat kunnen we dan wel verwachten?
15 juni 2021
Klantgedreven digitale transformatie is het nieuwe normaal
Bedrijven die tijdens de coronacrisis de klant centraal stelden in hun digitale transformatie wisten beter te presteren dan hun concurrenten, concludeert PwC in een nieuw onderzoek.
07 juni 2021
INFO bouwt digitaal serviceplatform voor e-bikemaker VanMoof
Adviesbureau INFO helpt de snel groeiende Nederlandse e-bikemaker VanMoof bij het ontwikkelen van een digitaal serviceplatform. Vandaag de dag rijden er wereldwijd meer dan 150.
19 april 2021
Deze 10 bedrijven bieden de beste digitale klantervaring
In het huidige competitieve landschap is het bieden van een naadloze en end-to-end klantervaring - mogelijk gemaakt door een ultramoderne en digitale infrastructuur - belangrijker dan ooit.
24 februari 2021
Ordina harmoniseert CRM-landschap met SAP C4C implementatie
Ordina heeft met de ingebruikname van SAP Cloud for Customer (C4C) een volgende stap gezet in de professionalisering van zijn business development en accountmanagement.
11 januari 2021
Stappenplan: Customer journey-analyse voor de financiële sector
Het uitvoeren van een customer journey-analyse is de eerste stap in het optimaliseren van de customer journey. Danielle Clemens en Jennifer Lesmeister van ITDS delen hoe je een customer journey-analyse kunt uitvoeren
29 december 2020
Datadelen levert bijdrage aan verdienvermogen van cultuursector
De Nederlandse cultuursector heeft veel te winnen bij een landelijk samenwerkingsverband rond het gebruik van data.
20 oktober 2020
Vier manieren waarop tech de customer experience kan verbeteren
Vandaag de dag is het voor vrijwel alle organisaties van cruciaal belang om in te spelen op veranderend consumentengedrag om tevreden klanten te behouden. Jade Teunissen, consultant bij The Next Organization, formuleert vier tips die
15 oktober 2020
Bedrijven verbeteren hun customer experience tijdens corona
Ondanks enorme operationele uitdagingen en een snel veranderend consumentenlandschap, is het grote Nederlandse organisaties toch gelukt om hun klanten tevreden te houden.
30 september 2020
De 10 bedrijven met de beste customer experience
Accountants- en adviesbureau KPMG heeft onderzoek gedaan naar welke bedrijven de beste customer experience leveren. De experts van Big Four-kantoor namen daartoe de afgelopen maanden maar liefst 43.000 merken onder de loep. Hier
22 september 2020
First Consulting werkt multidisciplinair aan de KYC-uitdaging
De afgelopen jaren zijn financiële instellingen scherp gecontroleerd op de verdachte geldstromen en zijn er meerdere boetes uitgedeeld als financiële instellingen er onvoldoende aan deden om witwasse
21 augustus 2020
De aanpak van First Consulting om persoonlijker klantcontact te realiseren
Organisaties verzamelen tegenwoordig grote hoeveelheden data afkomstig uit verschillende systemen en applicaties. Zo wordt er veel data gegenereerd in CRM-systemen met als doel om de klant beter te kunnen bereiken en persoonlijker te
14 augustus 2020
EY VODW helpt VGZ met excellente klantbeleving
Samen met EY VODW heeft VGZ zijn klant- én medewerkersbeleving naar een hoger niveau getild. Tegelijkertijd zijn ook nog eens verschillende kostenbesparingen gerealiseerd. Frank Elion van VGZ en Maton Sonnemans van EY VODW vertellen hoe dit
30 juli 2020
Hoe active servicing banken kan helpen bij de coronapiek
De coronacrisis gaat gepaard met de nodige financiële kopzorgen. Banken en andere geldvertrekkers hebben hun handen dan ook vol aan het te woord staan van bezorgde klanten.
10 juni 2020
In 2030 is de gemeentelijke dienstverlening spectaculair verbeterd
In het jaar 2030 is de kwaliteit van de dienstverlening van gemeenten aan bewoners en ondernemers spectaculair verbeterd.
11 mei 2020
De CX Travel Guide: een gids voor customer experience
Drie consultants van Kirkman Company hebben samen een nieuw boek uitgebracht: ‘De CX Travel Guide’. De auteurs bundelden hun eigen gedachtegoed en praktijkervaringen, én spraken met achttien CX-managers van organisaties die uitblinken in klantgerichtheid.
06 april 2020
De robot kwaliteitsmanager kan altijd gesprekken naluisteren
Om de kwaliteit van klantcontactcenters te verbeteren, worden binnen organisaties klantgesprekken regelmatig nageluisterd en beoordeeld door een coach of kwaliteitsmanager.
11 maart 2020
IT-leveranciers zijn goed in sales, klantbehoud kan beter
Wanneer IT-leveranciers een nieuwe opdracht binnenhalen, wordt zo’n ‘win’ vaak met alle egards gevierd.
26 februari 2020
Customer Experience verbeteren: een avontuurlijke reis
Organisaties die de verwachtingen van hun klanten telkens waarmaken of zelfs overtreffen, boeken gemiddeld 15% beter rendement.
27 januari 2020
De 10 bedrijven met de beste digitale customer experience
Onderzoek van BearingPoint heeft in kaart gebracht welke bedrijven in Nederland consumenten de beste digitale customer service bieden.
24 december 2019
Centraal klantbeeld ontbreekt door gefragmenteerde data
Marketingbazen zijn in toenemende mate op zoek naar één centraal klantbeeld. Verregaande marketingautomatisering en integratie van systemen die data verzamelen, zijn de belangrijkste manieren om dit te realiseren.
19 december 2019
Cmotions helpt DELA met datagedreven marketingcommunicatie
Cmotions heeft DELA geholpen klantvriendelijker en effectiever te communiceren met zijn klanten.
12 december 2019
VodafoneZiggo heeft primeur met gebruik foto's bij klantenservice
Klanten die contact opnemen met VodafoneZiggo kunnen sinds kort foto's uitwisselen met de helpdeskmedewerker.
29 oktober 2019
Wat maakt dat medewerkers het product van hun werkgever aanprijzen?
Wat zorgt ervoor dat medewerkers het product van hun werkgever actief aanbevelen? Deze vraag kreeg flowresulting van meerdere klanten.
24 september 2019
Samenwerken cruciaal voor adoptie van active servicing
Voor banken en financiële instellingen wordt de verschuiving van een meer reactieve en transactionele klantrelatie naar een duurzame klantrelatie alsmaar belangrijker.
23 september 2019
Vijf manieren om klanten naar het online kanaal te bewegen
Steeds meer bedrijven gebruiken een online service kanaal om hun klanten te bedienen. Klanten kunnen daar vaak tot later en in het weekend terecht en worden doorgaans sneller geholpen.
07 augustus 2019
Tailo-platform haalt meer waarde uit klantgesprekken
Cmotions heeft de krachten gebundeld met Broad Horizon om gezamenlijk Tailo te lanceren.
30 juli 2019
Vijf stappen om een strategie voor klantcontact op te stellen
Een uitstekende customer experience is vandaag de dag niet alleen meer ‘nice to have’, maar is verworden tot een ‘must have’.
11 juni 2019
Praxis werkt met Oxyma aan customer relationship management
Bouwmarkt Praxis wil met een nieuwe communicatiestrategie meer persoonlijke aandacht geven aan klanten.
07 juni 2019
Volwassenheidsmodel voor CDD- en KYC-processen
Financiële instellingen investeren in toenemende mate in het professionaliseren van hun customer due diligence (CDD)- en know your customer (KYC)-processen.
29 mei 2019
1
2
3