Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Consultant inhuren
Netherlands
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Opleidingen
Vacatures
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Netherlands
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
Nieuws
Terug
Laatste nieuws
Sectoren
Adviesbureaus
Vakgebieden
Thema's
Consultancymarkt
Fusies & Overnames
Rankings & Awards
Interviews
Benoemingen
Bedrijfsvoering
ZZP & Freelance
Adviesbureaus
Terug
Adviesbureaus
Grote adviesbureaus
Boutique bureaus
Studentenbureaus
Bureaus per sector
Bureaus per vakgebied
Events
Terug
Alle events
Inhousedagen
Seminars
Business Courses
Workshops
Events per adviesbureau
Opleidingen
Terug
Alle opleidingen
Consulting programma
Management
Verandermanagement
Adviseren
Projectmanagement
Lean & SixSigma
Alle thema's
Vacatures
Terug
Alle vacatures
Junior vacatures
5-10 jaar ervaring
2-5 jaar ervaring
10+ jaar ervaring
Vacatures per vakgebied
Vacatures per sector
Traineeships
Stages
Consultancy-exit
Carrière
Terug
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Adviesbranche
Terug
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Nieuws
| Social Media
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Social Media:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
Accenture
ACE Company
Adaptif
Adjust Consulting
Adlasz
Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV
AenF Partners
Aeternus
AevesBenefit
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Atos Consulting
Bain & Company
Baker Tilly
BDO
BearingPoint
Been Management Consulting
Berenschot
Best Value Group
Bewegin
Bisnez
BlinkLane Consulting
Bluace
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
BOLD
Bolster
Bostec
Boston Consulting Group
Bright & Company | People Strategy
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
buro C5
Bvolve
Capgemini Invent
Cegeka
Cmotions
COMATCH
Common Eye
Conclusion
Coppa
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
De Issuemakers
De Kleine Consultant
Deloitte
Delta Capita
Digital Power
Dimensys
Drijver en Partners
Ecorys
Eden McCallum
Energyprofs
Enigma Consulting
Eurekon
EY
EY VODW
EY-Parthenon
Finext
First Consulting
Flatland
Flowant
flowresulting
Fronteer
FTE Groep
FTE Improvery
Galan Groep
GalanNXT
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hamstra & Partners
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem
House of Performance
IG&H
Improven
InContext
innergo
INNOPAY
Intermedius
it's public
ITDS Business Consultants
Itility
JBR
JBR Interim Executives
Kearney
Kirkman Company
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
KWINK groep
Leanprofs
Leeuwendaal
M3 Consultancy
Magnus
Marktlink
Mazars
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
METRI
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Monitor Deloitte
Morgens
Mount Consulting
MSR Consulting Group
New Nodes
NEWCRAFT
Ngenious
Node1
Oliver Wyman
OrangeX
Ordina
Organize Agile
P2
PA Consulting Group
Paul Postma Marketing Consultancy
People Change
PNO Consultants
Projective
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
PwC
Quint
Quintop
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
ResidentieProfs
Rijnconsult
Riverwise
Roland Berger
Salvéos
Schaekel & Partners
SeederDeBoer
Sia Partners
Significant Groep
Simon-Kucher & Partners
SiRM
Solid Professionals
SOLVE Consulting
SparkOptimus
Staffing MS
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
Summiteers
Supply Value
Symbol
Synechron
The Next Organization
TIC Advisory
Turner
TWST
TwynstraGudde
UMS Group
UniPartners
UPD
Van Oers Corporate Finance
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Velox
Vintura
Volt Strategy
Voogt Pijl & Partners
WIN
Xebia
Yellowtail
YNNO
Young Advisory Group
YourConnector
Zanders
Zestgroup
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
2
Benoemingen
1
Consultancymarkt
1
Evenementen
1
Interviews
2
M&A
1
Modellen & Raamwerken
1
Nieuwe vestiging
1
Opmerkelijk
2
Partnerships
1
Rankings & Awards
5
ZZP & Freelance
2
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Social Media
93
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
1
Banken
1
Financiële Sector
9
Food & Beverage
1
Gemeente
3
Media
6
Online
38
Openbaar Vervoer
1
Openbare Orde
2
Overheid
5
Publieke Sector
7
Retail
2
Sport
1
Telecom
1
Verzekering
9
Voetbal
1
Zorg
1
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Big Data
2
Tips
1
Bedrijf
Adviesmarkt
Social Media
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Kantar en Ipsos zetten geïntegreerd bereiksonderzoek op voor Nederlandse media
Kantar en Ipsos zijn ingeschakeld om een nieuw geïntegreerd bereiksonderzoek op te zetten voor het Nederlandse medialandschap. Het ‘Nationaal Media Onderzoek’ (NMO) zal het bereik van televisie, radio, print en online meten
09 april 2021
Sociale media-app TikTok razend populair onder de jeugd
Jongeren raken de laatste jaren steeds meer in de ban van TikTok. In Nederland kent de sociale media-app momenteel ruim 1 miljoen gebruikers, waarvan meer dan 80% minderjarig is.
23 december 2019
Reclame-inkomsten tv en radio steeds verder achterop bij internet
Terwijl online reclame in Nederland steeds meer geld oplevert, blijven tv en radio achter.
02 december 2019
Zilveren Kruis, Centraal Beheer en Aegon beste verzekeraars op social media
Zilveren Kruis heeft van alle Nederlandse verzekeraars de beste en meest effectieve social media aanpak. Centraal Beheer, de koploper van het voorgaande jaar, en Aegon completeren de top drie.
08 mei 2019
Bonduelle kiest Merkle voor marketing en social branding
Bonduelle, een Franse multinational gespecialiseerd in het produceren van verwerkte groenten, heeft Merkle Nederland ingeschakeld.
30 april 2019
Hoe influencer marketing op Instagram millennials beïnvloedt
Wat voor invloed heeft het type bron in advertenties op social media, op de aankoopbeslissing van consumenten? Om deze vraag te beantwoorden is een mouse tracking experiment opgezet om de uiteindelij
22 maart 2019
Zelfstandig professionals zijn grootgebruikers van media
Zelfstandig professionals zijn grootverbruikers op het gebied van media. Gemiddeld zijn ze in het bezit van zeven media-apparaten en tien uur per dag online.
10 januari 2019
Nederlanders nog lang niet klaar voor bel- en appverbod op fiets
Ongeveer de helft van onze landgenoten appt of belt tijdens het fietsen, wat binnen afzienbare tijd wettelijk verboden zal worden.
23 november 2018
Deloitte Digital helpt Rijk met digitale dienstverlening naar burgers
De Rijksoverheid heeft de komende tijd Deloitte Digital als partner op het gebied van webanalyses en UX-onderzoek.
15 oktober 2018
Top 10 strategische consultancybureaus hebben 11,4 miljoen volgers
De tien grootste strategische consultancykantoren ter wereld hebben gezamenlijk meer dan 11 miljoen volgers op de drie social media-kanalen Facebook, Twitter en LinkedIn.
03 september 2018
Nederlanders herkennen nepnieuws en maken zich niet zo druk om fake news
Nepnieuws wordt de laatste paar jaar wereldwijde als een opkomend probleem beschouwd.
08 juni 2018
Nederlandse verzekeraars omarmen eindelijk sociale media-kanalen
Social media-kanalen zoals Facebook, LinkedIn en Twitter hebben eindelijk hun plek veroverd bij Nederlandse verzekeraars.
21 maart 2018
Zilveren Kruis, DELA en Centraal Beheer blinken uit met social media
Zilveren Kruis is volgens onderzoek de verzekeraar die het beste en effectiefst gebruik maakt van social media. De winnaar wordt op de voet gevolgd door Coöperatie DELA en Centraal Beheer.
14 februari 2017
Liesbeth Aarssen, PR Manager van EY, over media monitoring
De inzet of online kanalen en social media voor marketing en arbeidsmarktcommunicatie doeleinden is de afgelopen steeds belangrijker geworden.
13 februari 2017
Technieken om online data analytics succesvol toe te passen
Sociale media staan vol met dagelijkse bezigheden, interesses en wensen van consumenten.
22 september 2016
Onderzoeksbureau MWM2 lanceert Social Insights dienstverlening
Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft een nieuwe praktijk gelanceerd: Social Insights.
03 juni 2016
7 stappen voor een succesvolle Social Insurance aanpak
Nieuwe technologie, veranderend klantgedrag en startups met afwijkende businessmodellen dagen de verzekeringsindustrie uit.
06 april 2016
Interne social media professioneler, maar participatie stokt
Het belang van kennisdeling en samenwerking voor het realiseren van organisatiedoeleinden neemt toe, met als gevolg dat het gebruik van interne social media steeds meer aandacht krijgt.
21 maart 2016
Karlijn Mutsaerts, Manager van Social Media tak van ITDS
“Ik merk, als ik een Social Media APK uitvoer bij verzekeraars, dat vanuit de directie het belang van Social Media wordt beaamd.
10 maart 2016
Evolve en Buzzcapture lanceren interne social media monitor
Adviesbureau Evolve heeft samen met Buzzcapture een social media monitoring tool gelanceerd die het interne sentiment binnen organisaties bijhoudt.
04 maart 2016
Jumbo populairste supermarkt online, Lidl op social media
Onlangs voerde monitoringtool Buzzcapture onderzoek uit naar welke Nederlandse supermarkten in 2015 het meest besproken werden, zowel online als op social media.
16 februari 2016
Zeven social media succesfactoren voor verzekeraars
Om verzekeraars te helpen beter gebruik te maken van social media, heeft ITDS zeven succesfactoren of stappen opgesteld die verzekeraars kunnen gebruiken om een echte ‘Social Insurance’ te worden.
19 januari 2016
Verzekeringsbranche kan social media beter benutten
De verzekeringsbranche kan de kansen en mogelijkheden van social media veel beter benutten, blijkt uit een onderzoek van ITDS onder 76 verzekeraars.
25 november 2015
ITDS: Aegon beste verzekeraar op social media in 2015
Aegon, Centraal Beheer en Nationale Nederlanden mogen zich in de verzekeringsbranche de koplopers noemen als het gaat om de inzet van social media.
09 november 2015
User generated content heeft effect op aankoopgedrag
Er is niet veel marketingbudget nodig om impact te maken. Door slim gebruik te maken van user generated content (UGC) is het ook voor bedrijven met (relatief) weinig financiële middelen mogelijk om een groot publiek te bereiken. Maar heeft het
23 september 2015
Amsterdam populairst op Twitter, Utrecht meest actief
Met ruim 88.000 volgers is Gemeente Amsterdam de gemeente met de hoogste populariteit op Twitter, gevold door Den Haag en Rotterdam.
26 augustus 2015
Kees van der Leun in Top 100 Twitter Eco Influencers
Corporate Knights en Brandwatch hebben een top 100-lijst opgesteld van de meest invloedrijke eco-experts op Twitter. De lijst besteedt aandacht aan de belangrijkste personen die via het sociale netwerk proberen mensen meer milieubewust te maken. Tu
08 mei 2015
Stappenplan voor het verbeteren van de webcare
Vooral grote organisaties met veel interne politiek maken nog niet (optimaal) gebruik van social media en webcare als onderdeel van hun klantenservice. Marijn van Unen, projectmanager bij Projective, en Anke Bos, freelance communicatieadviseur, ste
29 april 2015
80 procent jongeren heeft WhatsApp en Facebook
Onder jongeren zijn WhatsApp en de mobiele app van Facebook het populairst. Ruim 87% gebruikt WhatsApp – Facebook wordt door ruim 80% van de jongeren gebruikt. Snapchat is een opvallende derde –
20 april 2015
Het privacydilemma van social media marketing
Social media vieren hoogtij. Consumenten delen hun ervaringen met vrienden, buren, collega’s en zelfs onbekenden. Zo is iedereen in één klap op de hoogte en ontstaan er veel leuke reacties. Uiteraard komen en gaan er verschillen
03 april 2015
Helft bevolking heeft LinkedIn en Facebook profiel
Bijna de helft van de Nederlandse internetgebruikers heeft tegenwoordig naast een Facebookprofiel (74%) ook een LinkedIn-profiel. Het gebruik van de twee social media platformen verschilt echter
03 maart 2015
ITDS: 4 social media focusgebieden voor verzekeraars
Een effectieve social media strategie wordt steeds belangrijker voor organisaties, ook voor de verzekeringsmarkt, stelt adviesbureau ITDS.
24 februari 2015
1
2
3
»