Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Social Media nieuws
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Social Media:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
Accenture
Accuracy
ACE + Company
Act Right
Adaptif
Adjust Consulting
Adlasz
Adviesgroep Novius
Advisory Services HQ
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
Agium
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
Argon & Co
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Avertim
B&A
Bain & Company
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
BexerHamstra
Birch
Bisnez
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Boston Consulting Group
BOUF
BPM Consult
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
BTS
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Bvolve
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
CGI
Cmotions
Cognizant
Colosseus Consult
Common Eye
Conclusion Consulting
Consultday
Coppa
Count & Cooper
Critical Minds
Ctree
D&A
De Kleine Consultant
delaware
Deloitte
Delta Capita
Devoteam
Digital Power
Doxis
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Emixa
Energyprofs
Ensur
Epic Agility
ERAC
Eraneos
Eurekon
Eviden
EVZ organisatie-advies
EY
EY-Parthenon
Feller
Finance Ideas
Finext
Firm C
Flatland
Forvis Mazars
FTE Groep
FTI Consulting
Galan Groep
GalanNXT
Goed geschud
Goodzo
Graduate Consulting
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Highberg
Hill & Knowlton
HillFive
HKA
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem Conclusion
House of Redmore
House of Tenders
IDC Metri
IG&H
ilionx
Improven
Improvery
InContext
Infotopics
innergo
INNOPAY
Intermedius
InTheArena
iPM Partners
iQibt
ITDS Business Consultants
JBR
Jester Strategy
Kearney
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
Kyden
Laudame Financials
LCG
LeadingMile
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
Levi9
Lorenz
M&I/Partners
Magnus Energy
Maisters
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
MSR Consulting Group
N-Abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
nlmtd
Nova Reperta
Nravl
Oaklins
OC&C Strategy Consultants
OHROS Consulting Group
Oliver Wyman
Opschudders
P2
P5COM
PA Consulting
PAS bv
PaymentGenes
People Services HQ
Portera
Precedence
Pro 10
Projective Group
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
PwC
Quatronic
Quintop
Quru Minds
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
Rijnconsult
RiskSphere
Roland Berger
RSM
SeederDeBoer
Semmtech
Significant Groep
Simon-Kucher
SINCERIUS
SiRM
Skopos
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sopra Steria
Sourcing Champions
SparkOptimus
Spendlinq
Staffing MS
Stevin
Strategy&
Strict
Student Consultancy Group
Student Consultant
SuccessDay
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
Tensing
The House of Marketing
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Turner
Turner & Townsend
Twinxter
TWST
TwynstraGudde
UniPartners
UPD
Valcon
Valid
Valid8 Consulting
Van Dam Datapartners
Van Oers
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Vellekoop & Meesters
VFM Facility Experts
Vijverberg
Vintura
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
You Improve
Young Advisory Group
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
2
Benoemingen
2
Consultancymarkt
1
Evenementen
1
Interviews
2
M&A
1
Modellen & Raamwerken
1
Nieuwe vestiging
1
Opleiding & Training
1
Opmerkelijk
2
Partnerships
1
Rankings & Awards
5
ZZP & Freelance
2
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Social Media
102
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
1
Banken
1
Financiële Sector
9
Food & Beverage
1
Gemeente
3
Media
6
Online
40
Openbaar Vervoer
1
Openbare Orde
2
Overheid
5
Publieke Sector
7
Retail
2
Sport
1
Telecom
1
Verzekering
9
Voetbal
1
Zorg
1
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Big Data
2
Tips
1
Filters
Bedrijf
Adviesmarkt
Social Media
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
7 tips voor een succesvolle LinkedIn advertentie | campagne
Zakenplatform LinkedIn is vandaag de dag niet meer weg te denken uit de advertentie- en recruitmentmix van bedrijven.
28 januari 2022
Nederlanders terughoudend met LinkedIn inzetten voor sales
LinkedIn is voor bedrijven een steeds belangrijker verkoopkanaal. Maar dat levert ze tegelijkertijd een dilemma op: in hoeverre kunnen organisaties van medewerkers verwachten dat deze hun persoonlijke LinkedIn-pagina
06 augustus 2021
Kantar en Ipsos zetten geïntegreerd bereiksonderzoek op voor Nederlandse media
Kantar en Ipsos zijn ingeschakeld om een nieuw geïntegreerd bereiksonderzoek op te zetten voor het Nederlandse medialandschap. Het ‘Nationaal Media Onderzoek’ (NMO) zal het bereik van televisie, radio, print en online meten
09 april 2021
Sociale media-app TikTok razend populair onder de jeugd
Jongeren raken de laatste jaren steeds meer in de ban van TikTok. In Nederland kent de sociale media-app momenteel ruim 1 miljoen gebruikers, waarvan meer dan 80% minderjarig is.
23 december 2019
Reclame-inkomsten tv en radio steeds verder achterop bij internet
Terwijl online reclame in Nederland steeds meer geld oplevert, blijven tv en radio achter.
02 december 2019
Zilveren Kruis, Centraal Beheer en Aegon beste verzekeraars op social media
Zilveren Kruis heeft van alle Nederlandse verzekeraars de beste en meest effectieve social media aanpak. Centraal Beheer, de koploper van het voorgaande jaar, en Aegon completeren de top drie.
08 mei 2019
Bonduelle kiest Merkle voor marketing en social branding
Bonduelle, een Franse multinational gespecialiseerd in het produceren van verwerkte groenten, heeft Merkle Nederland ingeschakeld.
30 april 2019
Hoe influencer marketing op Instagram millennials beïnvloedt
Wat voor invloed heeft het type bron in advertenties op social media, op de aankoopbeslissing van consumenten? Om deze vraag te beantwoorden is een mouse tracking experiment opgezet om de uiteindelij
22 maart 2019
Zelfstandig professionals zijn grootgebruikers van media
Zelfstandig professionals zijn grootverbruikers op het gebied van media. Gemiddeld zijn ze in het bezit van zeven media-apparaten en tien uur per dag online.
10 januari 2019
Nederlanders nog lang niet klaar voor bel- en appverbod op fiets
Ongeveer de helft van onze landgenoten appt of belt tijdens het fietsen, wat binnen afzienbare tijd wettelijk verboden zal worden.
23 november 2018
Deloitte Digital helpt Rijk met digitale dienstverlening naar burgers
De Rijksoverheid heeft de komende tijd Deloitte Digital als partner op het gebied van webanalyses en UX-onderzoek.
15 oktober 2018
Top 10 strategische consultancybureaus hebben 11,4 miljoen volgers
De tien grootste strategische consultancykantoren ter wereld hebben gezamenlijk meer dan 11 miljoen volgers op de drie social media-kanalen Facebook, Twitter en LinkedIn.
03 september 2018
Nederlanders herkennen nepnieuws en maken zich niet zo druk om fake news
Nepnieuws wordt de laatste paar jaar wereldwijde als een opkomend probleem beschouwd.
08 juni 2018
Nederlandse verzekeraars omarmen eindelijk sociale media-kanalen
Social media-kanalen zoals Facebook, LinkedIn en Twitter hebben eindelijk hun plek veroverd bij Nederlandse verzekeraars.
21 maart 2018
Zilveren Kruis, DELA en Centraal Beheer blinken uit met social media
Zilveren Kruis is volgens onderzoek de verzekeraar die het beste en effectiefst gebruik maakt van social media. De winnaar wordt op de voet gevolgd door Coöperatie DELA en Centraal Beheer.
14 februari 2017
Liesbeth Aarssen, PR Manager van EY, over media monitoring
De inzet of online kanalen en social media voor marketing en arbeidsmarktcommunicatie doeleinden is de afgelopen steeds belangrijker geworden.
13 februari 2017
Technieken om online data analytics succesvol toe te passen
Sociale media staan vol met dagelijkse bezigheden, interesses en wensen van consumenten.
22 september 2016
Onderzoeksbureau MWM2 lanceert Social Insights dienstverlening
Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft een nieuwe praktijk gelanceerd: Social Insights.
03 juni 2016
7 stappen voor een succesvolle Social Insurance aanpak
Nieuwe technologie, veranderend klantgedrag en startups met afwijkende businessmodellen dagen de verzekeringsindustrie uit.
06 april 2016
Interne social media professioneler, maar participatie stokt
Het belang van kennisdeling en samenwerking voor het realiseren van organisatiedoeleinden neemt toe, met als gevolg dat het gebruik van interne social media steeds meer aandacht krijgt.
21 maart 2016
Karlijn Mutsaerts, Manager van Social Media tak van ITDS
“Ik merk, als ik een Social Media APK uitvoer bij verzekeraars, dat vanuit de directie het belang van Social Media wordt beaamd.
10 maart 2016
Evolve en Buzzcapture lanceren interne social media monitor
Adviesbureau Evolve heeft samen met Buzzcapture een social media monitoring tool gelanceerd die het interne sentiment binnen organisaties bijhoudt.
04 maart 2016
Jumbo populairste supermarkt online, Lidl op social media
Onlangs voerde monitoringtool Buzzcapture onderzoek uit naar welke Nederlandse supermarkten in 2015 het meest besproken werden, zowel online als op social media.
16 februari 2016
Zeven social media succesfactoren voor verzekeraars
Om verzekeraars te helpen beter gebruik te maken van social media, heeft ITDS zeven succesfactoren of stappen opgesteld die verzekeraars kunnen gebruiken om een echte ‘Social Insurance’ te worden.
19 januari 2016
Verzekeringsbranche kan social media beter benutten
De verzekeringsbranche kan de kansen en mogelijkheden van social media veel beter benutten, blijkt uit een onderzoek van ITDS onder 76 verzekeraars.
25 november 2015
ITDS: Aegon beste verzekeraar op social media in 2015
Aegon, Centraal Beheer en Nationale Nederlanden mogen zich in de verzekeringsbranche de koplopers noemen als het gaat om de inzet van social media.
09 november 2015
User generated content heeft effect op aankoopgedrag
Er is niet veel marketingbudget nodig om impact te maken. Door slim gebruik te maken van user generated content (UGC) is het ook voor bedrijven met (relatief) weinig financiële middelen mogelijk om een groot publiek te bereiken. Maar heeft het
23 september 2015
Amsterdam populairst op Twitter, Utrecht meest actief
Met ruim 88.000 volgers is Gemeente Amsterdam de gemeente met de hoogste populariteit op Twitter, gevold door Den Haag en Rotterdam.
26 augustus 2015
Schouten & Nelissen lanceert certificaat voor LinkedIn
Opleider en trainingsbureau Schouten & Nelissen heeft een interessante koppeling met LinkedIn gelanceerd.
12 juni 2015
Kees van der Leun in Top 100 Twitter Eco Influencers
Corporate Knights en Brandwatch hebben een top 100-lijst opgesteld van de meest invloedrijke eco-experts op Twitter. De lijst besteedt aandacht aan de belangrijkste personen die via het sociale netwerk proberen mensen meer milieubewust te maken. Tu
08 mei 2015
Stappenplan voor het verbeteren van de webcare
Vooral grote organisaties met veel interne politiek maken nog niet (optimaal) gebruik van social media en webcare als onderdeel van hun klantenservice. Marijn van Unen, projectmanager bij Projective, en Anke Bos, freelance communicatieadviseur, ste
29 april 2015
80 procent jongeren heeft WhatsApp en Facebook
Onder jongeren zijn WhatsApp en de mobiele app van Facebook het populairst. Ruim 87% gebruikt WhatsApp – Facebook wordt door ruim 80% van de jongeren gebruikt. Snapchat is een opvallende derde –
20 april 2015
1
2
3
4
»