Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Consultant inhuren
Netherlands
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Opleidingen
Vacatures
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Netherlands
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
Nieuws
Terug
Laatste nieuws
Consultancymarkt
Fusies & Overnames
Rankings & Awards
Interviews
Benoemingen
Bedrijfsvoering
ZZP & Freelance
Adviesbureaus
Terug
Adviesbureaus
Grote adviesbureaus
Boutique bureaus
Studentenbureaus
Events
Terug
Alle events
Inhousedagen
Seminars
Business Courses
Workshops
Events per adviesbureau
Opleidingen
Terug
Alle opleidingen
Consulting programma
Management
Verandermanagement
Adviseren
Projectmanagement
Lean & SixSigma
Alle thema's
Vacatures
Terug
Alle vacatures
Junior vacatures
5-10 jaar ervaring
2-5 jaar ervaring
10+ jaar ervaring
Vacatures per vakgebied
Vacatures per sector
Traineeships
Stages
Consultancy-exit
Carrière
Terug
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Adviesbranche
Terug
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Marketing nieuws | Pagina 8
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Marketing:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud consultancy
Accenture
ACE Company
Adaptif
Adjust Consulting
Adlasz
Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV
Aeternus
AevesBenefit
AgilityMasters
Amsterdam Data Collective
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Atos
Bain & Company
Baker Tilly
BCE Consulting
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Best Value Group
Bewegin
BexerHamstra
BiiC
Bisnez
BlinkLane Consulting
BLMC
Bluace
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Bolster
Bostec
Boston Consulting Group
Bright & Company | People Strategy
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
buro C5
Bvolve
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
Cmotions
COMATCH
Common Eye
Conclusion Consulting
Coppa
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
De Issuemakers
De Kleine Consultant
Deloitte
Delta Capita
Digital Power
Dimensys
Drijver en Partners
Ecorys
Eden McCallum
Energyprofs
Enigma Consulting
Eurekon
Exilo
EY
EY VODW
EY-Parthenon
Finance Ideas
fincog
Finext
Flatland
flowresulting
FTE Groep
FTI-BOLD
Galan Groep
GalanNXT
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
gzicht
Hieroo
HillFive
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem
House of Performance
HSO
IDC Metri
IG&H
Improven
Improvery
InContext
innergo
INNOPAY
Intermedius
iQibt
it's public
ITDS Business Consultants
JBR
JBR Interim Executives
Kearney
Kirkman Company
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
KWINK groep
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
M&I/Partners
M3 Consultancy
Magnus
Maisters
Marktlink
Mazars
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Monitor Deloitte
Morgens
Mount Consulting
Move Beyond
MSR Consulting Group
NEWCRAFT
Ngenious
OC&C Strategy Consultants
Oliver Wyman
OrangeX
Ordina
P2
P5COM
PA Consulting Group
Paul Postma Marketing Consultancy
People Change
Projective
Promista
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
PwC
Quint
Quintop
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
ResidentieProfs
Rijnconsult
Riverwise
Roland Berger
RSM
Salvéos
Schaekel & Partners
SeederDeBoer
Semmtech
Sia Partners
Significant Groep
Simon-Kucher & Partners
SiRM
Solid Professionals
SOLVE Consulting
Sourcing Champions
SparkOptimus
SpendLab Performance Improvement
Staffing MS
Stevin Technology Consultants
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
Tensing
Tenzinger
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Tribers
Turner
TWST
TwynstraGudde
UMS Group
UniPartners
UPD
Valcon
Van Oers Corporate Finance
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Velox
Vintura
Volt Strategy
Wielinq
WIN
Xebia
Yellowtail
YNNO
Young Advisory Group
YourConnector
Zanders
Zestgroup
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
5
Bedrijfsvoering
6
Benoemingen
4
Carriere
2
Consultancymarkt
5
Evenementen
11
Financiele cijfers
2
Interviews
10
M&A
7
Mijlpalen
9
Modellen & Raamwerken
6
MVO
1
Nieuwe vestiging
2
Opleiding & Training
8
Opmerkelijk
1
Partnerships
8
Rankings & Awards
38
Sponsoring
1
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Marketing
345
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
4
Banken
9
Bouw
2
Energie
2
Familiebedrijven
2
Financiële Sector
17
Food & Beverage
5
Gemeente
3
Horeca en Toerisme
1
ICT
3
Industrie
1
Juridisch
1
Kunst & Cultuur
9
Luchtvaart
1
Media
9
MKB
2
Nuts
1
Onderwijs
2
Online
42
Openbaar Vervoer
2
Overheid
3
Pensioen
2
Private Equity
1
Publieke Sector
8
Retail
19
Sport
3
Technologie
5
Telecom
1
Transport & Logistiek
1
Verzekering
19
Voetbal
1
Zorg
4
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Arbeidsmarkt
2
Big Data
1
Boeken
9
Crisis
4
Economie
1
Privacy
1
Tips
6
Woningmarkt
1
Bedrijf
Adviesmarkt
Marketing
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
De 33 finalisten van Customer Centric DNA Awards
BearingPoint heeft de finalisten van de Customer Centric DNA Awards bekendgemaakt, een jaarlijks evenement waarbij de meest klantgerichte bedrijven van Nederland in het zonnetje worden gezet. De winnaars worden op 23 apr
31 maart 2015
Online advertentiemarkt door grens van 1,5 miljard
De Nederlandse markt voor online advertenties heeft afgelopen jaar een totale omzetgrootte bereikt van bijna €1,4 miljard. De mobiel brak door als advertentiemedium met een groei van maar liefst 82% en video adverte
24 maart 2015
TCS snelst groeiende merk in IT dienstenindustrie
Tata Consultancy Services is erkend als het snelst groeiende merk binnen de wereldwijde IT-sector. Volgens onderzoeksbureau Brand Finance is de huidige merkwaarde van het IT-bedrijf $8,7 miljard, ruim $6 miljard meer dan vijf jaar gel
04 maart 2015
Meest klantgerichte bedrijven in de schijnwerpers
Op 23 april vindt in Utrecht de CCDNA (Customer Centric DNA) Award Show plaats, een jaarlijks evenement waarbij de meest klantgerichte bedrijven van Nederland centraal staan. Verdeeld over acht categorieën maken genomineerde bedrijven kans op
04 maart 2015
Customer Experience specialist Spindle & Loud opgericht
De advieswereld is een nieuw adviesbureau rijker: Spindle & Loud. De nieuwkomer richt zich volledig op de retailmarkt, waarbij de focus ligt op het optimaliseren van de customer journey. Met een team van zes adviseurs, werkzaam vanuit Bunnik en
20 februari 2015
VODW: 4 tips voor customer experience ecosysteem
Het geheel aan externe partijen dat in de klantreis invloed heeft op de klantbeleving wordt ook wel het customer experience ecosysteem genoemd. Om de gewenste klantbeleving te bieden is het actief managen van dit ecosysteem cruciaal. Maa
30 januari 2015
AccelerationGroup: Klantervaring bepalend in sales
Vaak genoeg hoor ik beweren dat zakelijke klanten grotendeels leunen op hun accountmanager, bij het aanschaffen van nieuwe producten of diensten. De accountmanager is immers dè representant van de onderneming richting de klant. Hi
31 december 2014
QiONLY neemt De Combinatie van Factoren over
Reclamebureau QiONLY heeft branchegenoot De Combinatie van Factoren overgenomen. De partners van QiONLY – Frans de Vries, Pieter Dingemans en Michael van Kerkwijk – worden samen met DCvF oprichter Kees-Jan Rozestraten volledi
23 december 2014
De top 10 most engaged marketeers op LinkedIn
Folkert van der Molen, marketingmanager bij advies- en ingenieursbureau Royal HaskoningDHV is onlangs door LinkedIn verkozen tot 'Most Engaged Marketeer'. Hij voert daarmee een top 10 aan van marketingprofessionals, die op LinkedIn positief opvalle
08 december 2014
CX impact matrix helpt bij verbeteren customer journey
De meeste organisaties proberen de customer experience te optimaliseren door individuele contactmomenten te meten en verbeteren. Door bijvoorbeeld direct na een telefoontje of een websitebezoek de NPS en klanttevredenheid uit te vragen. Mooie metho
27 november 2014
Customer journey in de financiële dienstverlening
Financieel adviseurs zitten in een veranderde en competitieve omgeving. Wil je je bestaansrecht behouden, dan zul je je klanten optimaal moeten bedienen.
12 november 2014
SparkOptimus ondersteunt Bijenkorf met iBeacons pilot
De Bijenkorf gaat met hulp van SparktOptimus als pilot 140 iBeacons installeren in haar Rotterdamse filiaal. De installatie is onderdeel van het Privilege Membership serviceprogramma van het warenhuis. De bakens in de bu
29 oktober 2014
Klant centraal lessen voor financials van Apple & IKEA
Bij veel grote organisaties zijn klanten vaak letterlijk uit beeld geraakt, terwijl zij juist hun bestaansrecht vormen.
28 oktober 2014
VODW: Slimme crowd inzet verbetert interne organisatie
Twee weten meer dan één. Dit aloude principe weerspiegelt misschien wel het beste de kracht van de crowd. Steeds meer bedrijven gebruiken deze crowd bij het oplossen van uitdagingen en het stimuleren van innovatie. De crowd biedt imme
22 oktober 2014
SparkOptimus: Omnichannel nieuwe realiteit in retail
Na Halfords zullen nog veel andere zaken in de detailhandel failliet gaan. Het faillissement van winkelketen Halfords wordt toegeschreven aan ‘veranderende marktomstandigheden en een economisch klimaat dat moeizaam herstelt’. Een woordv
14 oktober 2014
Naar een nieuwe marketingafdeling bij verzekeraars
De snel veranderende verzekeringsmarkt stelt andere en hogere eisen aan de marketingfunctie.
02 oktober 2014
McKinsey koopt digital marketing operations firma Agiliti
McKinsey & Company heeft Agiliti gekocht, een boutique Amerikaans management adviesbureau met een focus op digital. Agiliti wordt geïntegreerd binnen het wereldwijde consultancybureau, en aan de basis staan van een nieuwe service offering
22 september 2014
Overzicht van top 10 dagattracties van Nederland
De Efteling en het Anne Frank Huis zijn de populairste dagattracties van Nederland. Opvallend is dat dierentuinen aan een forse opmars bezig zijn, ten koste van onder meer musea, pretparken en sportattracties. Dit blijkt uit een recent merkenonderz
08 september 2014
Millward Brown Digital koopt Amerikaanse InsightExpress
Millward Brown, een van de grootste merk- en media consultancybureaus, heeft InsightExpress gekocht, een Amerikaanse provider van media analytics voor brandmarketeers. InsightExpress zal geïntegreerd worden in Millward Brown’s D
29 augustus 2014
TCS Amsterdam Marathon krijgt nieuwe merkidentiteit
De 39ste editie van de TCS Marathon is in aantocht. Op zondag 19 oktober rennen 42.500 lopers uit 80 landen welgeteld 42,195 km. Om de naamsbekendheid van de grootste marathon van Nederland te vergroten werd onlangs een nieuwe merkidenti
21 augustus 2014
VODW: Vier elementen van succesvolle brand story
Consumenten ervaren tegenwoordig een overload aan informatie. Daarnaast stellen technologische ontwikkelingen de consument steeds meer in staat zelf te bepalen waar hij zijn aandacht aan besteedt. Om toch de interesse van de consument te wekken, brenge
21 augustus 2014
VODW: Klant centraal verdrijft privacy naar achtergrond
De zomer van 2013 lanceerde de Garantibank in Turkije de iGaranti-app. Een mobiel bankieren-app die veel verder gaat dan even je saldo checken. Via de ‘iGaranti app store’ zijn 23 verschillende toepassingen gratis te installeren. De app is
27 juli 2014
Stella Soekhlall: PwC marketeer en sportfashionista
In Los Angeles raakte Stella Soekhlall, Marketing & Sales manager bij accountants- en adviesbureau PwC, in de ban van het sportmerk Lorna Jane. Inmiddels weer in Nederland heeft ze haar eigen webshop opgezet om de r
25 juli 2014
VODW: Customer experience is verwachtingen managen
Een half uur in de wacht bij een telefonische klantenservice of het ontvangen van een verkeerde bestelling in een restaurant. Iedereen kent het: contacten met bedrijven die je teleurstellen. Bedrijven weten ons echter ook steeds vaker te verrassen.
25 juli 2014
Berenschot: Klant centraal pijler voor verenigingen
Bij verenigingen zal 71% van de marketeers de leden centraal stellen in 2014 – de algemene trend is 45% voor het centraal stellen van de klant. Daarna volgen bij de verenigingen: ‘authenticiteit’ en ‘netwerken’. Branch
25 juli 2014
VODW helpt Bouwfonds met nieuwe klantstrategie
Binnen customer experience is veel aandacht voor de klantbeleving als je eenmaal klant bent. Welkomstprogramma’s, inwinnen van informatie, omgaan met klachten of wijzigingen in gegevens: de meeste bedrijven hebben deze contacten op het vizier
22 juli 2014
Marketingtrendonderzoek: Top 10 marketing trends
Bijna de helft van marketeers noemt het ‘centraal stellen van de klant’ de belangrijkste opgave in 2014. Samen met ‘contentmarketing’ en ‘authenticiteit’ is ‘klant centraal’ het onderwerp waar de mees
22 juli 2014
Cultuursponsoring aantrekkelijker dan sport en media
Sponsors richten zich dikwijls op sport, terwijl zij beter hun naam aan cultuur kunnen verbinden. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van onderzoeksbureau a href="/adviesbureaus/hendrik-beerda-brand-consulta
14 juli 2014
Dicitas Consulting lanceert Commercial Excellence tak
Dicitas Consulting, een consultancybureau dat zich specialiseert in digitale transformaties, heeft een Commercial Excellence praktijk gelanceerd. Carel Hoytema van Konijnenburg, aangetrokken van BearingPoint, krijgt de taak om de Commercial Excell
09 juli 2014
Boek uitgelicht: Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom, adviseur bij Capgemini Consulting, heeft onlangs het boek ‘Customer experience in de praktijk’ uitgebracht. In het boek gaat de auteur in op hoe klanten é
20 juni 2014
EffectiveBrands gerebrand naar Millward Brown Vermeer
Millward Brown, dochteronderneming van marketinggigant WPP, heeft EffectiveBrands overgenomen: één van Europa’s leidende strategische marketing consultancybedrijven. EffectiveBrands wordt door Millward Brown samengevoeg
19 juni 2014
VODW: Vijf management lessen in customer experience
Customer experience is hot. Bedrijven stellen customer experience managers aan en customer journeys groeien als paddenstoelen uit de grond. KPI’s als CES en NPS worden steeds vaker gemeten.
19 juni 2014
«
4
5
6
7
8
9
10
11
»