Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Profiel
Nieuws
Expertise
Projecten
Onderzoek
Rankings
Werken bij
Mensen
Vacatures
Events
Contact
flowresulting |
Nieuws
Een overzicht van flowresulting nieuws:
Bureaunieuws
Benoemingen
6
Interviews
1
M&A
1
Mijlpalen
1
MVO
1
Vakgebied
CRM
4
Ecommerce
1
Finance
1
Innovatie
3
IT Architectuur
1
IT Strategie
1
Marketing
8
Pricing
9
Procesmanagement
1
Sales
7
Strategie
1
Sector
Automotive
3
Banken
1
Energie
1
Horeca en Toerisme
1
Online
2
Pensioen
1
Retail
2
Sport
1
Verzekering
2
Zorg
2
Thema's
Crisis
2
Flowresulting gaat verder als The House of Marketing
Consultancykantoor flowresulting gaat verder als The House of Marketing. “Alleen onze merknaam verandert, we blijven in de kern precies doen wat we hiervoor ook deden”, zegt partner Marc Westeneng.
26 januari 2024
Flowresulting sluit zich aan bij Customer Collective
Consultancykantoor flowresulting heeft zich aangesloten bij Customer Collective, een West-Europese groep van marketingbureaus gespecialiseerd in dienstverlening voor de chief marketing officer (CMO).
21 oktober 2022
Hoge inflatie? Zes tips voor een effectieve B2B-prijsstrategie
Nederland heeft momenteel een van de hoogste inflatiepercentages van Europa. Voor het bedrijfsleven brengt dit de nodige problemen met zich mee.
25 april 2022
Drie trucs om prijs op een slimme manier te communiceren
Wie de menselijke psychologie voor zich laat werken, haalt meer uit de markt. Matthijs Vink, consultant bij flowresulting, deelt drie trucs om prijs op een slimme manier te communiceren.
16 november 2021
Prijs als centraal thema in succesvolle innovatietrajecten
Innovaties mislukken vaak omdat niet goed of niet op tijd (en infrequent) wordt nagedacht over prijs. Sebastian Glosemeyer en Matthijs Vink van flowresulting leggen uit wat er dan misgaat, en hoe bedrijven dit kunnen voorkomen.
25 mei 2021
Pensioenfonds SPW onderscheidt zich met zes pensioenbeloften
Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties (SPW) heeft de ambitie om een betekenisvolle relatie te bouwen met deelnemers en werkgevers.
03 maart 2021
Tweedehands autoplatform Bynco breekt de markt open met klantbeloften
Wie kent hem niet – de louche tweedehands autoverkoper die de teller terugdraait en je verzekert dat de auto van een oud omaatje was? In een markt geplaagd door wantrouwen wil autoplatform Bynco zorgen dat mensen vol vertrouwen
04 februari 2021
Flowresulting levert pricingadvies aan Alzheimer Socks
Adviseurs van flowresulting hebben Alzheimer Socks geholpen met de introductie van de nieuwste editie van de sportsok. Al sinds 2015 zijn de Alzheimer Socks een begrip in de markt.
22 januari 2021
Aan de slag gaan met customer life time value (CLTV)
De customer life time value (CLTV) aanpak is een van de meest gebruikte manieren om de financiële waarde van een klant te berekenen.
16 november 2020
BZK stelt klant centraal met design thinking aanpak
Flowresulting heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) geholpen bij een design thinking traject.
04 november 2020
a.s.r. verbetert customer journey van autoschade-afhandeling
Verzekeraar a.s.r. is continu op zoek naar mogelijkheden om de klantbeleving te verbeteren. Samen met flowresulting werd de customer journey voor autoschade onder de loep genomen.
21 oktober 2020
Colette Forma richt zich bij flowresulting op innovatie en design thinking
Na drieënhalf jaar Philips sloot Colette Forma zich dit voorjaar aan bij flowresulting. Bij de marketing- en strategieboutique richt de senior consultant zich op innovatie en design thinking.
14 september 2020
Bedrijven die zich met een slimme wending de crisis door innoveren
Door de coronacrisis worden veel bedrijven hard geraakt. De eerste reflex binnen veel organisaties in een dergelijke situatie is om de tijd uit te zitten en te wachten op betere tijden.
22 juli 2020
Fysio Meeneemservice blijkt groot succes voor OHRA
OHRA mag zich volgens data van Vektis de snelst groeiende grote zorgverzekeraar van Nederland noemen. Met zijn zorgcampagne eind vorig jaar wist OHRA veel nieuwe zorgklanten te winnen en bestaande klanten te behouden.
16 juni 2020
Innoveer je businessmodel om sterker uit de crisis te komen
Nu de piek van de coronabesmettingen definitief achter ons lijkt, maakt Nederland zich langzaamaan op voor een gefaseerde afbouw van de ‘intelligente lockdown’. Voor bedrijven betekent dit dat ze er goed aan doen hun businessmodel te innoveren
28 mei 2020
Assortimentstrategie: de zoektocht naar omzet en marges
Assortimentstrategie is een cruciale bedrijfsbeslissing. In supermarkten wordt gestreden om schapruimte.
28 april 2020
360 graden-klantbeeld: vijf praktische tips voor de reis daarnaartoe
Klantverwachtingen worden steeds hoger, mede ingegeven door de enorme ontwikkeling van technologie en het daardoor ‘altijd online’ kunnen zijn.
03 maart 2020
Wat maakt dat medewerkers het product van hun werkgever aanprijzen?
Wat zorgt ervoor dat medewerkers het product van hun werkgever actief aanbevelen? Deze vraag kreeg flowresulting van meerdere klanten.
24 september 2019
Vijf manieren om klanten naar het online kanaal te bewegen
Steeds meer bedrijven gebruiken een online service kanaal om hun klanten te bedienen. Klanten kunnen daar vaak tot later en in het weekend terecht en worden doorgaans sneller geholpen.
07 augustus 2019
Abonnement als businessmodel wint snel terrein
Een dienst voor muziek, films, scheermesjes, bloemen, maatltijden en software – het abonnement als businessmodel wint in rap tempo terrein.
21 juni 2019
Vijf stappen om een strategie voor klantcontact op te stellen
Een uitstekende customer experience is vandaag de dag niet alleen meer ‘nice to have’, maar is verworden tot een ‘must have’.
11 juni 2019
Flowresulting helpt Interpolis bij glasheldere prijzen voor CyberInZicht
Interpolis heeft een nieuwe propositie gelanceerd. CyberInZicht biedt ondernemers inzicht in hun cyberrisico’s en mogelijke manieren om zich hiertegen te wapenen.
29 mei 2019
Aude Molkenboer en Matthijs Vink consultants bij flowresulting
Flowresulting heeft zijn team versterkt met nieuwe consultants. Aude Molkenboer en Matthijs Vink hebben zich aangesloten bij het Utrechtse strategie en marketingadviesbureau.
24 mei 2019
Fleur Prins als Consultant aan de slag bij flowresulting
Sinds 1 september is Fleur Prins werkzaam bij flowresulting, een specialist op het gebied van groeistrategie, customer experience en pricing. Haar studententijd bracht Fleur Prins door in Rotterdam.
18 oktober 2018
Flowresulting helpt ANWB met uitwerken van creditcard-strategie
Flowresulting heeft de ANWB geholpen bij het opstellen van een nieuwe creditcard-strategie.
13 september 2018
Het effect van prijspromoties bij de aanschaf van een nieuwe auto
Nederlandse consumenten blijken bij de aankoop van een nieuwe auto met name geïnteresseerd te zijn in financiële korting.
15 augustus 2018
Lieneke van der Laan en Nelleke Smits gestart bij flowresulting
flowresulting heeft twee nieuwe medewerkers aan zijn team toegevoegd. Lieneke van der Laan en Nelleke Smits zijn beide als Consultant aangesteld bij het adviesbureau uit Utrecht.
24 mei 2018
Flowresulting helpt VW Bedrijfswagens met ontwikkeling servicebeloften
Flowresulting heeft Volkswagen Bedrijfswagens geadviseerd bij de samenstelling van een nieuwe lijst met servicebeloften.
30 november 2017
Zeven belangrijke lessen voor een winnende customer journey
Customer journey is nog steeds het modewoord in veel organisaties die bezig zijn met het verbeteren van hun dienstverlening. De daad bij het (mode)woord voegen, is echter een tweede.
01 november 2017
Ervaren consultant Rogier Jongejan verbindt zich aan flowresulting
Rogier Jongejan, een consultant met veel expertise op het gebied van sales, marketing en customer centricity, is eerder dit jaar gestart bij flowresulting.
25 oktober 2017
10 geboden voor hogere respons bij klantfeedback onderzoek
Feedback van klanten is voor elke organisatie van groot belang voor het optimaliseren van de dienstverlening en het ontwikkelen van nieuwe producten/diensten.
04 juli 2017
Bart van Dorp en Loura Vlam in dienst bij flowresulting
De afgelopen maanden is het team van flowresulting uitgebreid met twee nieuwe adviseurs: Bart van Dorp en Loura Vlam.
28 mei 2017
1
32
gevonden