flowresulting

We helpen bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten.

Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken. Wij geloven in dienstverlening die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers.

Al 15 jaar werken we voor de grote merken van Nederland. Dat doen we op onze manier: fanatiek, stevig, en met oog voor de hele organisatie. We zijn er trots op dat we al jaren lang het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland zijn.

Werkwijze

Slimme marketingtechnieken zijn niet toereikend om structureel resultaten te boeken. Daarvoor is ook nodig dat het in de organisatie elke dag draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. In onze termen: ‘leef de klant’. Om die reden verbinden we de discipline ‘marketing’ met die van ‘changemanagement’. En al zeggen we het zelf: die combinatie is best bijzonder.

Opdrachtgevers stellen ons de volgende typen vragen:

  • Welke stappen in de Customer Journey hebben het meeste effect op klantbeleving en rendement (verzekeraar)?
  • Hoe kunnen we onze producten en diensten logisch, simpel en eerlijk maken (bank)?
  • Wat moeten we doen om te groeien van plek 8 naar plek 3 in de Nederlandse markt (auto-importeur)?
  • Hoe kunnen we onze Netto Promotor Score substantieel verbeteren (energie leverancier)?
  • Hoe kunnen we met behulp van marketing technieken ons beleid op een klantvriendelijke manier implementeren (rijksoverheid)?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers laten beseffen dat alles draait om klantbeleving (openbaar vervoer bedrijf)?

... van balie tot boardroom

Onze manier van werken kenmerkt zich als fanatiek, stevig en met oog voor de hele organisatie...

We ondersteunen onze opdrachtgevers in het bouwen van organisaties waarin alles draait om het waarmaken van de belofte aan de klant. Vanuit onze marketingexpertise helpen we bedrijven aan de factbased markt- en klantinzichten die hiervoor nodig zijn. Echter, we durven ook op onze intuïtie te varen. Want organisaties die het verschil maken, lopen vandaag vooruit op ontwikkelingen die de klant van morgen in beweging brengen.