Fleur Prins als Consultant aan de slag bij flowresulting

18 oktober 2018 Consultancy.nl 2 min. leestijd
Profiel
Meer nieuws over

Sinds 1 september is Fleur Prins werkzaam bij flowresulting, een specialist op het gebied van groeistrategie, customer experience en pricing.

Haar studententijd bracht Fleur Prins door in Rotterdam. Daar rondde ze aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam de master Business Economics met de specialisatie Marketing (tegenwoordig master Marketing) af. Haar master combineerde ze met het voorzitterschap van de Marketing Association Erasmus Universiteit Rotterdam (MAEUR). Daar kwam ze tot het besef dat het schakelen tussen verschillende projecten en daarbij rekening houden met de wensen en vereisten van verschillende belanghebbenden haar enorm aansprak.

Na een orientatie koos Prins voor het adviesvak. Zo’n anderhalve maand na de indiensttreding bij het Utrechtse flowresulting laat ze weten op haar plek te zijn. “Het team is erg gedreven in het verbeteren van de dienstverlening en werkt voor een heel divers aantal klanten.”

Fleur Prins als Consultant aan de slag bij flowresultingFlowresulting ondersteunt opdrachtgevers in het bouwen van organisaties waarin customer experience centraal staat. Vanuit marketingexpertise worden bedrijven door middel van een factbased aanpak geholpen met het opstellen van nieuwe strategieën en businessmodellen, en vanuit een veranderexpertise worden de plannen uitgewerkt om tot realisatie te komen. Thema’s waarbinnen opdrachtgevers een beroep doen op flowresulting liggen vooral op het snijvlak van omzetgroei, prijsstrategie en customer centricity. Zo haalde ANWB consultants van het bureau aan boord om te ondersteunen bij de lancering van een nieuwe creditcardstrategie, en werd VW Bedrijfswagens geholpen met het verbeteren van de servicebeloften aan klanten.

“We weten hoe je een winnende propositie ontwerpt én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken”, aldus Anders Jansen, partner bij het adviesbureau.

Prins is gestart als Consultant. Ze zal zich richten op zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Hierbij stelt ze volgens haar nieuwe collega’s de klant centraal en zal ze “altijd een stapje extra zetten om tot het gewenste resultaat te komen”.

Met de komst van Prins is het team van flowresulting gegroeid tot vijftien partners en consultants. Afgelopen mei werd het team versterkt door Lieneke van der Laan en Nelleke Smits en het bureau is volgens Jansen volop bezig met het werven van nieuwe ervaren consultants.