Out now!
Consultancy.org App
Improve your experience.
Now available in your app store.
Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Profiel
Nieuws
Expertise
Projecten
Onderzoek
Rankings
Werken bij
Mensen
Vacatures
Events
Contact
thehouseofmarketing.nl
The House of Marketing |
Nieuws
Een overzicht van The House of Marketing nieuws:
Bureaunieuws
Benoemingen
6
Evenementen
1
Interim Management
1
M&A
1
Mijlpalen
1
MVO
1
Rankings & Awards
1
Vakgebied
AI & Gen AI
1
CRM
4
Duurzaam
1
Ecommerce
1
ESG
1
Finance
1
Innovatie
3
IT Architectuur
1
IT Strategie
1
Management
1
Marketing
16
Pricing
14
Procesmanagement
1
Sales
8
Software
1
Strategie
2
Sector
Automotive
3
Banken
1
Energie
1
Horeca en Toerisme
1
Olie & Gas
1
Online
2
Retail
4
Sport
1
Verzekering
2
Zorg
2
Thema's
Crisis
2
Tips
3
The House of Marketing helpt Tango met toekomstbestendige merkstrategie
Om relevant te blijven in een snel veranderende mobiliteitsmarkt, heeft Tango zijn merkstrategie herzien. The House of Marketing ondersteunde de herpositionering.
30 april 2025
Sterke merken volgen geen trends en hypes, ze overleven ze
Merken zijn geprogrammeerd om in te spelen op trends en hypes – hiermee kunnen ze een voorsprong en competitief voordeel behalen in de markt.
25 april 2025
(Gen) AI-tools drukken steeds grotere stempel op marketing- en salesprocessen
Marketing- en salesteams in de Benelux maken steeds vaker gebruik van (generatieve) AI-tools in hun dagelijkse werk.
06 maart 2025
‘Bepaal eerst de prijsstrategie, en ga daarna aan de productwaarde sleutelen’
Prijsstelling wordt vaak naar het einde verschoven, als een last-minute detail vlak voordat een product op de markt komt. Maar prijs is veel meer dan alleen een getal.
05 maart 2025
Aan de slag met dynamische prijsstelling voor consumenten
Sebastian Glosemeyer van The House of Marketing legt uit hoe het concept kan helpen om optimaal in te spelen op de behoeften van klanten en tegelijkertijd de omzet te vergroten.
19 december 2024
Anders Jansen wint award voor expertise in CX, CRM en data
Anders Jansen, partner bij The House of Marketing, is door Beeckestijn Business School verkozen tot de beste docent van het jaar op het gebied van CX, CRM en data.
13 december 2024
True pricing: Onthul de echte prijs van een product
True pricing is een groeiend fenomeen in de wereld van prijsvorming. Maar wat houdt true pricing precies in en welke impact heeft het op het gedrag van consumenten?
27 november 2024
Pricing voor SaaS-bedrijven: subscription-based of usage-based?
Software-as-a-Service (SaaS)-bedrijven die werken aan hun businessmodel en pricing staan vaak voor de lastige vraag: subscription-based pricing of usage-based pricing? Experts van The House of Market
22 oktober 2024
The House of Marketing: Vijf tips voor het geven van korting
Overweeg je als bedrijf om korting te geven op je product of dienst? Denk dan goed na hoe je dit doet, en hoe je dit in de praktijk uitvoert.
09 augustus 2024
Hét Propositie Event van NL: Hoe zet je effectief proposities in de markt?
Komende september organiseert The House of Marketing in Utrecht ‘Hét Propositie Event van NL’.
02 augustus 2024
Drie dingen die je kunt leren van het succes van de Stanley cup
Je omzet in 3 jaar tijd vertienvoudigen door succesvol een nieuw segment aan te boren: wie wil dat nou niet? Stanley wist van een roestvrijstalen drinkbeker een statussymbool te maken voor een comple
05 juli 2024
Fractional Executives in marketing: De nieuwe interim-CMO?
Fractional Executives is een van oorsprong Amerikaans concept dat steeds meer aan terrein wint in ons land. Waaronder in marketingland.
06 maart 2024
Een re-branding doorvoeren? Drie belangrijke checks
Begin dit jaar veranderde flowresulting zijn merknaam naar The House of Marketing. Waar het team normaal klanten adviseert over hun merkstrategie en re-branding, mocht het nu zichzelf adviseren.
09 februari 2024
Flowresulting gaat verder als The House of Marketing
Consultancykantoor flowresulting gaat verder als The House of Marketing. “Alleen onze merknaam verandert, we blijven in de kern precies doen wat we hiervoor ook deden”, zegt partner Marc Westeneng.
26 januari 2024
Flowresulting sluit zich aan bij Customer Collective
Consultancykantoor flowresulting heeft zich aangesloten bij Customer Collective, een West-Europese groep van marketingbureaus gespecialiseerd in dienstverlening voor de chief marketing officer (CMO).
21 oktober 2022
Hoge inflatie? Zes tips voor een effectieve B2B-prijsstrategie
Nederland heeft momenteel een van de hoogste inflatiepercentages van Europa. Voor het bedrijfsleven brengt dit de nodige problemen met zich mee.
25 april 2022
Drie trucs om prijs op een slimme manier te communiceren
Wie de menselijke psychologie voor zich laat werken, haalt meer uit de markt. Matthijs Vink, consultant bij flowresulting, deelt drie trucs om prijs op een slimme manier te communiceren.
16 november 2021
Prijs als centraal thema in succesvolle innovatietrajecten
Innovaties mislukken vaak omdat niet goed of niet op tijd (en infrequent) wordt nagedacht over prijs. Sebastian Glosemeyer en Matthijs Vink van flowresulting leggen uit wat er dan misgaat, en hoe bedrijven dit kunnen voorkomen.
25 mei 2021
Tweedehands autoplatform Bynco breekt de markt open met klantbeloften
Wie kent hem niet – de louche tweedehands autoverkoper die de teller terugdraait en je verzekert dat de auto van een oud omaatje was? In een markt geplaagd door wantrouwen wil autoplatform Bynco zorgen dat mensen vol vertrouwen
04 februari 2021
Flowresulting levert pricingadvies aan Alzheimer Socks
Adviseurs van flowresulting hebben Alzheimer Socks geholpen met de introductie van de nieuwste editie van de sportsok. Al sinds 2015 zijn de Alzheimer Socks een begrip in de markt.
22 januari 2021
Aan de slag gaan met customer life time value (CLTV)
De customer life time value (CLTV) aanpak is een van de meest gebruikte manieren om de financiële waarde van een klant te berekenen.
16 november 2020
BZK stelt klant centraal met design thinking aanpak
Flowresulting heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) geholpen bij een design thinking traject.
04 november 2020
a.s.r. verbetert customer journey van autoschade-afhandeling
Verzekeraar a.s.r. is continu op zoek naar mogelijkheden om de klantbeleving te verbeteren. Samen met flowresulting werd de customer journey voor autoschade onder de loep genomen.
21 oktober 2020
Colette Forma richt zich bij flowresulting op innovatie en design thinking
Na drieënhalf jaar Philips sloot Colette Forma zich dit voorjaar aan bij flowresulting. Bij de marketing- en strategieboutique richt de senior consultant zich op innovatie en design thinking.
14 september 2020
Bedrijven die zich met een slimme wending de crisis door innoveren
Door de coronacrisis worden veel bedrijven hard geraakt. De eerste reflex binnen veel organisaties in een dergelijke situatie is om de tijd uit te zitten en te wachten op betere tijden.
22 juli 2020
Fysio Meeneemservice blijkt groot succes voor OHRA
OHRA mag zich volgens data van Vektis de snelst groeiende grote zorgverzekeraar van Nederland noemen. Met zijn zorgcampagne eind vorig jaar wist OHRA veel nieuwe zorgklanten te winnen en bestaande klanten te behouden.
16 juni 2020
Innoveer je businessmodel om sterker uit de crisis te komen
Nu de piek van de coronabesmettingen definitief achter ons lijkt, maakt Nederland zich langzaamaan op voor een gefaseerde afbouw van de ‘intelligente lockdown’. Voor bedrijven betekent dit dat ze er goed aan doen hun businessmodel te innoveren
28 mei 2020
Assortimentstrategie: de zoektocht naar omzet en marges
Assortimentstrategie is een cruciale bedrijfsbeslissing. In supermarkten wordt gestreden om schapruimte.
28 april 2020
360 graden-klantbeeld: vijf praktische tips voor de reis daarnaartoe
Klantverwachtingen worden steeds hoger, mede ingegeven door de enorme ontwikkeling van technologie en het daardoor ‘altijd online’ kunnen zijn.
03 maart 2020
Wat maakt dat medewerkers het product van hun werkgever aanprijzen?
Wat zorgt ervoor dat medewerkers het product van hun werkgever actief aanbevelen? Deze vraag kreeg flowresulting van meerdere klanten.
24 september 2019
Vijf manieren om klanten naar het online kanaal te bewegen
Steeds meer bedrijven gebruiken een online service kanaal om hun klanten te bedienen. Klanten kunnen daar vaak tot later en in het weekend terecht en worden doorgaans sneller geholpen.
07 augustus 2019
Abonnement als businessmodel wint snel terrein
Een dienst voor muziek, films, scheermesjes, bloemen, maatltijden en software – het abonnement als businessmodel wint in rap tempo terrein.
21 juni 2019
1
2
44
gevonden