Anders Jansen wint award voor expertise in CX, CRM en data

13 december 2024 Consultancy.nl

Anders Jansen, partner bij The House of Marketing, is door Beeckestijn Business School verkozen tot de beste docent van het jaar op het gebied van CX, CRM en data.

Beeckestijn Business School is een opleidingsinstituut dat jaarlijks duizenden professionals in marketing, sales en commerciële domeinen helpt hun vaardigheden en capaciteiten verder te ontwikkelen. De business school biedt opleidingen (en incompany-trainingen) aan in vijf thema's: Digital Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech, Communicatie en Leiderschap & Change.

Deze opleidingen en trainingen worden verzorgd door meer dan 100 docenten – allemaal vakexperts met veel ervaring in hun vakgebied. De ‘Docent van het Jaar’-verkiezing zet jaarlijks de best beoordeelde docenten in de schijnwerpers. Dit jaar ging de titel binnen de categorie Customer Experience, CRM & Data naar Anders Jansen, partner bij The House of Marketing.

Jansen adviseert in het dagelijkse leven klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, net promoter score en customer journey. Hij helpt bedrijven te kiezen wie ze willen zijn en voor welke klanten. Ook neemt hij klanten mee in het ontwerpen van een onderscheidende klantbeleving en hoe ze daarin de hele organisatie meekrijgen om deze elke dag waar te maken.

Als docent was hij afgelopen jaar betrokken bij onder andere de trainingen Strategisch Marketing Management, Customer Experience Strategie & Leiderschap en Digital Marketing Strategie. Zijn recensies gedurende het jaar waren zo lovend (gemiddeld 8,9 op een schaal van 10) dat hij de prijs voor Docent van het Jaar in de categorie Customer Experience, CRM en Data in ontvangst heeft mogen nemen.

“Ik ben erg blij met de erkenning van vakgenoten”, laat Jansen weten. “Als je van klantbeleving houdt, dan is de beleving van je klanten het grootste goed. Het is voor mij een motivatie om door te gaan. Colleges geven ervaar ik echt als kind in een snoepwinkel. Leren, in dialoog zijn, ontdekken, verwonderen over ons mooie vak met andere CX-fanaten is heerlijke brandstof, keer op keer.”

Jansen werkt al meer dan 18 jaar bij The House of Marketing en voorganger flowresulting. Gedurende zijn loopbaan heeft hij grote klanten geadviseerd, waaronder Rabobank, Obvion en Loyalis.

More on: The House of Marketing
Netherlands
Company profile
The House of Marketing is a Netherlands partner of Consultancy.org