Aude Molkenboer en Matthijs Vink consultants bij flowresulting

24 mei 2019 Consultancy.nl

Flowresulting heeft zijn team versterkt met nieuwe consultants. Aude Molkenboer en Matthijs Vink hebben zich aangesloten bij het Utrechtse strategie en marketingadviesbureau.

Aude Molkenboer is een professional die beschikt over de nodige consultancy-ervaring. In 2011 voltooide ze haar studie Bestuurs- en Organisatiewetenschap met de master Communicatie Beleid en Management aan de Universiteit van Utrecht. Vervolgens begon zij haar loopbaan in 2011 als Young Business Professional bij adviesbureau dutch. “Bij dutch werkte ik bij verschillende opdrachtgevers aan uiteenlopende projecten. Ik begon als projectmanager bij KPN Retail, toen retail nog booming was en de winkels massaal uit de grond gestampt werden.”

In de jaren bij dutch ontwikkelde Molkenboer zich als consultant gespecialiseerd in het customer experience-domein, met continu oog voor het verbeteren van de dienstverlening door de klantkant van een organisatie te optimaliseren. “In de projecten die ik deed was het mijn taak om te adviseren de juiste dingen te doen en de veranderingen met succes te implementeren en daarbij de mensen in de organisatie mee te krijgen door een bijvoorbeeld een Employee Journey te faciliteren of trainingen te geven”. In het laatste grote project bij dutch was Molkenboer verantwoordelijk voor de Design en Inrichting van het in 2018 geopende nieuwe hoofdkantoor van KPN in Rotterdam. Daarnaast heeft Molkenboer opdrachten mogen doen voor onder andere KPN Zakelijke en Consumenten Markt, Rituals, Yask en netbeheerder Stedin.

Strategisch met klanten in gesprek

Waar Molkenboer hiervoor meer in de implementatiefase van verandertrajecten actief was, is ze nu bij flowresulting meer strategisch met klanten in gesprek. “Dat is precies de reden van mijn overstap geweest: meer strategisch adviseren over het optimaliseren van de klantbeleving, daar krijg ik energie van!” aldus Molkenboer. Met haar komst heeft marketing- en strategiespecialist flowresulting er een gedreven medewerker bij. Molkenboer: “Met een groot horeca-hart en een passie voor alles wat met klanten te maken heeft, ga ik bij flowresulting de uitdaging aan om samen met onze opdrachtgevers hun dienstverlening te verbeteren en klanten positief te verrassen. De optimale klantreis creëren en medewerkers meekrijgen om klantgerichtheid te doorleven”.

De kersverse consultant zal zich met name gaan verdiepen in de customer experience-trajecten, denk daarbij aan het waarmaken van klantbeloften en het optimaliseren van de ideale customer journey. “Het unieke is dat we bij flow met slimme technieken onze onderzoeken kunnen versterken en verdiepen met factbased markt- en klantinzichten, dat maakt het advies dat we kunnen geven nog completer”, besluit Molkenboer. Expertisegebieden van flowresulting zijn onder meer groeistrategie, customer experience en pricing.Aude Molkenboer en Matthijs Vink - Flowresulting

Nieuw bij flowresulting is ook young professional Matthijs Vink, die net als Molkenboer is aangesteld als Consultant. Vink bracht zijn studententijd grotendeels door in Maastricht, waar hij in 2011 begon aan Maastricht University. Daar behaalde hij twee masters: een in Healthcare Policy & Innovation Management – afgerond in Bogota (Colombia) – en een in International Business. Zijn masters combineerde hij met een bestuursfunctie bij Integrand. Na zijn afstuderen eind 2016 heeft de jonge professional diverse projecten uitgevoerd voor onder andere Fokker, AkzoNobel en Alliander. Ook was hij bijna anderhalf jaar werkzaam als Business Process Consultant bij Eiffel.

Denken in mogelijkheden

In zijn eerste maanden bij flowresulting is Vink ondergedompeld in verschillende projecten. Een terugkerend fenomeen in deze projecten is het denken in mogelijkheden. Vink: “Ontzettend inspirerend om samen met gedreven collega’s nieuwe mogelijkheden en kansen bloot te leggen voor klanten. Daarnaast heb ik gemerkt dat we bij flowresulting in staat zijn om concepten van een hoog abstractieniveau heel concreet te maken. Op deze manier kunnen we onderling en met de klant snel schakelen. Dat werkt prettig.”

Over zijn nieuwe werkgever zegt Vink verder nog: “Bij flowresulting helpen wij organisaties met het factbased vormgeven van strategie en bedrijfsvoering. Dit doen wij door inzicht te geven in groeimogelijkheden, optimale prijsstelling en onderscheidende klantbeleving. Het mooie aan werken bij flowresulting is dat wij altijd vanuit de klant denken. Daarmee focussen wij ons dus altijd op het mooier maken van dienstverlening.”

Flowresulting is nog op zoek naar versterking van het team, kijk hier voor de openstaande vacatures.’