Out now!
Consultancy.org App
Improve your experience.
Now available in your app store.
Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Sales nieuws | Pagina 5
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Sales:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
AAG
Accenture
Accuracy
ACE + Company
Act Right
adaptif
Adjust Consulting
Adlasz
Adviesgroep Novius
Advisory Services HQ
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
Agium
AIM
Alistar
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
Aresz
Argon & Co
Arlande
Artefact
Arthur D. Little
AT Osborne
Avertim
Avineon Tensing
B&A
Bain & Company
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
Birch
Bisnez
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
Blueprofs
blupoint
BMC
Boer & Croon Management
Boston Consulting Group
BOUF
BPM Consult
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
BTS
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Business Insight
Bvolve
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
CGI
Cmotions
Cognizant
Common Eye
Conclusion Consulting
Consultday
Coppa
Coppa Group
Coredaet
Count & Cooper
Cratos Consulting
Critical Minds
Ctree
D&A
De Kleine Consultant
De Ondernemingswaarde
delaware
Deloitte
Delta Capita
Devoteam
Digital Power
Doxis
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Emixa
Energyprofs
Ensur
Epic Agility
ERAC
Eraneos
Eurekon
Eviden
EVZ organisatie-advies
EY
EY-Parthenon
Feller
Finance Ideas
Finext
Firm C
Flatland
Forvis Mazars
FTE Groep
FTI Consulting
Galan Groep
GalanNXT
Gen25
Goed geschud
Goodzo
Graduate Consulting
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Highberg
Hill & Knowlton
HillFive
HKA
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem Conclusion
House of Redmore
House of Tenders
IDC Metri
IG&H
ilionx
Improven
Improvery
InContext
Indus
Infotopics
innergo
INNOPAY
Intermedius
InTheArena
iPM Partners
iQibt
ITDS Business Consultants
JBR
Jester Strategy
Kearney
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
Kyden
Laudame Financials
LCG
LeadingMile
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
Levi9
Lorenz
M&I/Partners
Magnus Energy
Maisters
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
Metyis
Missie3
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
MSR Consulting Group
n-abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
nlmtd
Nova Reperta
Nravl
Oaklins
OC&C Strategy Consultants
OHROS Consulting Group
Oliver Wyman
Opschudders
P2
P5COM
PA Consulting
PAS bv
PaymentGenes
People Services HQ
Pernino Consulting
Portera
Precedence
Pro 10
Projective Group
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
PwC
Quatronic
Quintop
Quru Minds
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
ResidentieProfs
Rijnconsult
RiskSphere
Roland Berger
RSM
Securityprofs
SeederDeBoer
Semmtech
Significant Groep
Simon-Kucher
SINCERIUS
SiRM
SKIM
Skopos
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sopra Steria
Sourcing Champions
SparkOptimus
Spendlinq
Staffing MS
Stevin
Strategy&
Strict
Student Consultancy Group
Student Consultant
SuccessDay
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
The House of Marketing
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Turner
Turner & Townsend
Twinxter
TWST
TwynstraGudde
UniPartners
UPD
Valcon
Valid
Valid8 Consulting
Van Dam Datapartners
Van Oers
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Vellekoop & Meesters
VertX
VFM Facility Experts
Vijverberg
Vintura
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
You Improve
Young Advisory Group
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
4
Bedrijfsvoering
14
Benoemingen
3
Carriere
1
Consultancymarkt
7
Detachering
1
Evenementen
5
Financiele cijfers
1
Interim Management
1
Interviews
4
M&A
2
Modellen & Raamwerken
6
Opleiding & Training
5
Partnerships
7
Rankings & Awards
11
Tarieven
2
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Sales
217
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
5
Banken
4
Bouw
2
Energie
1
Financiële Sector
9
Food & Beverage
2
ICT
3
Industrie
3
Luchtvaart
1
Luxury
1
Media
1
MKB
2
Nuts
1
Online
14
Publieke Sector
1
Retail
13
Technologie
2
Telecom
4
Transport & Logistiek
3
Verzekering
8
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Belasting
1
Boeken
7
Crisis
3
Economie
2
Tips
10
Filters
Bedrijf
Adviesmarkt
Sales
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Vier fundamentele verschuivingen in het B2B landschap
De B2B markt verandert snel. Sabrina Post, Principal Consultant bij VODW, geeft tekst en uitleg over de vier meest fundamentele verschuivingen het B2B landschap.
03 april 2017
Het gedachtegoed van Maslow toepassen voor klantretentie
In het artikel ‘Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector’ signaleren experts een tekort aan aandacht voor de bestaande klant.
27 maart 2017
REVERSE: Werkboek voor het neerzetten van excellente klantbeleving
Bedrijven en merken die omvallen of een langzame dood sterven, kunnen de economie of internet de schuld geven, maar het ligt in veel gevallen vooral aan henzelf.
10 maart 2017
Digitale touchpoints helpen verzekeraars aan hogere klantloyaliteit
Voor verzekeraars is het soms lastig communiceren met hun klanten, omdat zij hun klanten vrijwel alleen spreken op het moment dat er iets fout gaat of stuk is gegaan.
06 februari 2017
Oxyma: Negen voorspellingen voor elke marketeer in 2017
“Bedrijven hebben klantwaarde en fact based marketing steeds vaker op de agenda staan en dat is goed nieuws voor de marketingadviesbranche.
18 januari 2017
5 commerciële tips voor adviseurs in de zakelijke dienstverlening
Voor sommige kenniswerkers in de zakelijke dienstverlening is ‘sales’ een vies woord.
11 januari 2017
Drie sleutelelementen voor acquisitiegesprekken en klantmeetings
U bent als consultant expert op uw vakgebied. Een specialist of misschien wel autoriteit met een brede en diepe vakkennis. Tegelijkertijd heeft u ook een commerciële verantwoordelijkheid.
15 november 2016
Lysias schakelt branchegenoot TWST in om omzet te verhogen
Consultancybureaus geven niet graag een concurrent een kijkje in hun eigen keuken. Maar in het licht van co-creatie en win-win situaties kan het ook anders.
08 november 2016
Klantbehoud bij banken en verzekeraars heeft baat bij kleine stapjes
In het artikel ‘Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector’ signaleren adviseurs van Improven een tekort aan aandacht voor de bestaande klant.
07 november 2016
Druk op prijzen neemt toe, innovatie en waardeperceptie belangrijker
Acht op de tien organisaties kampt vandaag de dag, als gevolg van het huidige economische klimaat, met een groeiende druk op prijzen en marges.
02 november 2016
Case: Hoe datamanagementplatformen kunnen helpen bij klantbehoud
Het gebruik van datamanagementplatformen (DMP’s) binnen organisaties is allesbehalve universeel.
12 oktober 2016
Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector
Groeidoelstellingen zijn een gegeven voor veel financiële instellingen en komen veelal tot uiting door de focus te leggen op het binnenhalen van nieuwe klanten.
05 oktober 2016
Inzet van klantreizen kan samenwerking in de keten verbeteren
Peter Keur, adviseur bij Morgens, wijdt uit over hoe de inzet van klantreizen kan leiden tot betere samenwerking in de keten.
14 september 2016
Sales afdeling moet transitie maken naar Customer Centric aanpak
In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric.
07 september 2016
Tools die de vormgeving van consultancy offertes kunnen verbeteren
Consultancybureaus zouden meer aandacht moeten besteden aan de presentatie en vormgeving van offertes, meent online marketeer Hielko van der Molen.
05 september 2016
Designgedreven bedrijven bieden klanten betere gebruikservaring
Waarom is een designgedreven organisatie per definitie klantcentrisch? En wat maakt een organisatie die de klant centraal stelt designgedreven? Inge Keizer, service design lead bij Fjord, onderdeel v
29 augustus 2016
De negen bouwstenen van marge- en rendementsverbetering
Gemiddeld 5% verbeterpotentieel. Dat scoren de 350 bedrijven die recent de BDO Rendementsmonitor hebben ingevuld.
14 juli 2016
E-book geeft handvatten voor business development in consulting
Hoe kunnen consultants het beste opdrachten genereren? Hoe kunnen zij hun business development processen zo inrichten, dat ze kunnen profiteren van een duurzame leadfunnel?
30 juni 2016
Vergeet digital first, het draait om artificial intelligence. En om klanten.
Vergeet ‘digital first’, vergeet ‘mobile first’, alles draait om ‘artificial intelligence’, ‘seamless’ en ’24-hour connectivity’.
16 juni 2016
PRCS helpt verzekeraar met het verbeteren van de marges
PRCS heeft onlangs een Nederlandse verzekeringsmaatschappij (zoals Allianz, Europeesche Verzekeringen, Univé) geholpen bij het verhogen van de kwaliteit en verbeteren van de winstgevendheid.
14 juni 2016
De 12 bedrijven met de beste customer experience volgens klanten
Consultancybureau BearingPoint en marktonderzoeker DVJ Insights hebben ruim 12.000 Nederlanders gevraagd naar hun customer experience ervaringen bij grote Nederlandse organisaties.
26 april 2016
Bedrijfsleven laat grote kansen liggen in co-creatie met klanten
Co-creatie is al jaren een hot topic in het bedrijfsleven. Om diverse redenen werken bedrijven samen, altijd met de doelstelling om win-win situaties te creëren.
11 april 2016
Bilderberg en The Brown Paper Company starten programma
Bilderberg en The Brown Paper Company hebben de handen ineen geslagen om een opleidingsprogramma te ontwikkelen.
31 maart 2016
2016 editie van de Customer Centric DNA Awards van start
Op donderdag 14 april organiseren BearingPoint en DVJ Insights de 2016-editie van de CCDNA Awards.
03 maart 2016
First Consulting helpt telecomprovider met verbeteren klantprocessen
First Consulting heeft recentelijk een telecomprovider (zoals T- Mobile, KPN, Vodafone, Online.
26 februari 2016
Prijsbeleid van fabrikanten commercieel en juridisch onder druk
Voor merkfabrikanten van consumentengoederen zorgt de snelle groei van het internet voor grote uitdagingen.
25 februari 2016
7 ontwikkelrichtingen voor sales en marketing teams
Commerciële teams ondervinden anno 2016 steeds meer druk om te kunnen voldoen aan de groeiende vraag vanuit de externe omgeving en de alsmaar mondiger wordende klant.
09 februari 2016
First Consulting optimaliseert salesproces telecombedrijf
Om de markt zo goed mogelijk van dienst te zijn gaat een groot Nederlands telecombedrijf (zoals T- Mobile, KPN, Vodafone, Tele2, Ziggo, Liberty Global) het salesproces optimaliseren via een nieuwe ma
05 februari 2016
Fysieke winkels blijven belangrijk voor omnichannel strategie
Retailers zien steeds meer in dat een omnichannel aanbod van belang is om te kunnen voldoen aan consumentenbehoeften, en investeren daarom in het verbeteren van de klantervaringen via een verscheiden
14 januari 2016
Qhuba business partner van CEX in the City 2015
Adviesbureau Qhuba heeft zich als business partner verbonden aan CEX in the City, een Customer Experience evenement voor C-level leidinggevenden. Het evenement vindt plaats op 1 oktober in Utrecht en heeft een dagvullend
25 september 2015
6 managers geven visie op B2B commercial excellence
De relatie tussen organisaties en haar klanten is in het B2B domein de afgelopen jaren flink veranderd. Deze verschuiving maakt dat B2B organisaties kritisch naar hun relaties met klanten moeten kijken. In dit artikel gaan adviseurs van Ki
24 september 2015
Peoples Minds helpt bedrijven met Consumer Centricity
Nederland is een consultancybureau rijker: Peoples Minds.
10 september 2015
1
2
3
4
5
6
7
»