Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Zoeken…
Netherlands
Join the platform
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Vacatures
Events
Opleidingen
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Hoofdmenu
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Hoofdmenu
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
Hoofdmenu
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Sales nieuws | Pagina 5
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Sales:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
&samhoud
2BHonest
Accenture
Accuracy
ACE Company
Adaptif
Adlasz
Adviesgroep Novius
Aeternus
AevesBenefit
Agile Scrum Group
Agium
AllChiefs
AND Digital
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Aon
Argon & Co
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Avertim
B&A
Bain & Company
BCE
BDO
BearingPoint
Beaufort
Been Management Consulting
Berenschot
Bewegin
BexerHamstra
Birch
Bisnez
BLMC
Blue Bricks
Bluefield
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
Bostec
Boston Consulting Group
BOUF
BPM Consult
Branddoctors
Bright & Company | People Strategy
Buck Consultants International
Buitenhuis Advies
Bureau Tromp
Capgemini Invent
Cegeka
Certus Groep
CGI
Cmotions
Cognizant
Colosseus Consult
Common Eye
Conclusion Consulting
Consultday
Coppa
Count & Cooper
Critical Minds
Ctree
D&A
De Kleine Consultant
delaware
Deloitte
Delta Capita
Devoteam
Digital Power
Ecorys
Eden McCallum
EIFFEL
Emixa
Energyprofs
Ensur
Epic Agility
ERAC
Eraneos
Eurekon
Eviden
EY
EY-Parthenon
Feller
Finance Ideas
Finext
Firm C
Flatland
Forvis Mazars
FTE Groep
FTI-BOLD
Galan Groep
GalanNXT
Goed geschud
Goodzo
Graduate Consulting
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hammer
Het NIC
HEYDAY Consultancy
Hiemstra & De Vries
Hieroo
Highberg
Hill & Knowlton
HillFive
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem Conclusion
House of Tenders
IDC Metri
IG&H
Improven
Improvery
InContext
Infotopics
InIn
innergo
INNOPAY
Intermedius
InTheArena
iPM Partners
iQibt
ITDS Business Consultants
JBR
Jester Strategy
Kearney
KokxDeVoogd
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
Kwattaas
KWINK groep
Kyden
Laudame Financials
LCG
LeadingMile
Lean Six Sigma Partners
Leanprofs
Leeuwendaal
Levi9
Lorenz
M&I/Partners
Magnus Energy
Maisters
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
Metyis
MLC
Mobilee
Möbius
Morgens
MSR Consulting Group
N-Abled
Nexio Projects
Next Ground
Ngenious
nlmtd
Nova Reperta
Nravl
Oaklins
OC&C Strategy Consultants
OHROS Consulting Group
Oliver Wyman
P2
P5COM
PA Consulting
PAS
PaymentGenes
Portera
Projective Group
Promista
PROOF Adviseurs
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
Prowez
Purpose Management Consulting
PwC
Quatronic
Quintop
Quru Minds
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
Rijnconsult
RiskSphere
Roland Berger
RSM
Salvéos Consulting
SeederDeBoer
Semmtech
Significant Groep
Simon-Kucher
SiRM
Skopos
Smart Consultant
Solid Professionals
Solve Consulting
Sopra Steria
Sourcing Champions
SparkOptimus
Spendlinq
Staffing MS
Stevin
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
SuccessDay
Summiteers
Supply Value
Sustainable Students Consultancy
Symbol
Synechron
TEN HAVE Change Management
Tensing
The House of Marketing
The Next Organization
TIC Advisory
Towson
Turner
Turner & Townsend
Twinxter
TWST
TwynstraGudde
UniPartners
UPD
Valcon
Valid8 Consulting
Van Dam Datapartners
Van Oers
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
VFM Facility Experts
Vijverberg
Vintura
Visa Consulting & Analytics
Volt Strategy
WIN
Xebia
Xomnia
Yellowtail Conclusion
YNNO
You Improve
Young Advisory Group
Zanders
ZICHT Consultants
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Adviesbureau opgericht
4
Bedrijfsvoering
14
Benoemingen
3
Carriere
1
Consultancymarkt
7
Detachering
1
Evenementen
5
Financiele cijfers
1
Interim Management
1
Interviews
4
M&A
2
Modellen & Raamwerken
6
Opleiding & Training
5
Partnerships
6
Rankings & Awards
11
Tarieven
2
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Sales
208
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
5
Banken
4
Bouw
2
Energie
1
Financiële Sector
7
Food & Beverage
2
ICT
3
Industrie
2
Luchtvaart
1
Luxury
1
Media
1
MKB
2
Nuts
1
Online
14
Publieke Sector
1
Retail
10
Technologie
2
Telecom
4
Transport & Logistiek
3
Verzekering
7
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Artificial Intelligence
2
Belasting
1
Boeken
7
Crisis
3
Economie
2
Tips
8
Filters
Bedrijf
Adviesmarkt
Sales
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Druk op prijzen neemt toe, innovatie en waardeperceptie belangrijker
Acht op de tien organisaties kampt vandaag de dag, als gevolg van het huidige economische klimaat, met een groeiende druk op prijzen en marges.
02 november 2016
Case: Hoe datamanagementplatformen kunnen helpen bij klantbehoud
Het gebruik van datamanagementplatformen (DMP’s) binnen organisaties is allesbehalve universeel.
12 oktober 2016
Klantretentie verdient meer aandacht in de financiële sector
Groeidoelstellingen zijn een gegeven voor veel financiële instellingen en komen veelal tot uiting door de focus te leggen op het binnenhalen van nieuwe klanten.
05 oktober 2016
Inzet van klantreizen kan samenwerking in de keten verbeteren
Peter Keur, adviseur bij Morgens, wijdt uit over hoe de inzet van klantreizen kan leiden tot betere samenwerking in de keten.
14 september 2016
Sales afdeling moet transitie maken naar Customer Centric aanpak
In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. Organisaties moeten om. Van Sales Centric naar Customer Centric.
07 september 2016
Tools die de vormgeving van consultancy offertes kunnen verbeteren
Consultancybureaus zouden meer aandacht moeten besteden aan de presentatie en vormgeving van offertes, meent online marketeer Hielko van der Molen.
05 september 2016
Designgedreven bedrijven bieden klanten betere gebruikservaring
Waarom is een designgedreven organisatie per definitie klantcentrisch? En wat maakt een organisatie die de klant centraal stelt designgedreven? Inge Keizer, service design lead bij Fjord, onderdeel v
29 augustus 2016
De negen bouwstenen van marge- en rendementsverbetering
Gemiddeld 5% verbeterpotentieel. Dat scoren de 350 bedrijven die recent de BDO Rendementsmonitor hebben ingevuld.
14 juli 2016
E-book geeft handvatten voor business development in consulting
Hoe kunnen consultants het beste opdrachten genereren? Hoe kunnen zij hun business development processen zo inrichten, dat ze kunnen profiteren van een duurzame leadfunnel?
30 juni 2016
Vergeet digital first, het draait om artificial intelligence. En om klanten.
Vergeet ‘digital first’, vergeet ‘mobile first’, alles draait om ‘artificial intelligence’, ‘seamless’ en ’24-hour connectivity’.
16 juni 2016
PRCS helpt verzekeraar met het verbeteren van de marges
PRCS heeft onlangs een Nederlandse verzekeringsmaatschappij (zoals Allianz, Europeesche Verzekeringen, Univé) geholpen bij het verhogen van de kwaliteit en verbeteren van de winstgevendheid.
14 juni 2016
De 12 bedrijven met de beste customer experience volgens klanten
Consultancybureau BearingPoint en marktonderzoeker DVJ Insights hebben ruim 12.000 Nederlanders gevraagd naar hun customer experience ervaringen bij grote Nederlandse organisaties.
26 april 2016
Bedrijfsleven laat grote kansen liggen in co-creatie met klanten
Co-creatie is al jaren een hot topic in het bedrijfsleven. Om diverse redenen werken bedrijven samen, altijd met de doelstelling om win-win situaties te creëren.
11 april 2016
Bilderberg en The Brown Paper Company starten programma
Bilderberg en The Brown Paper Company hebben de handen ineen geslagen om een opleidingsprogramma te ontwikkelen.
31 maart 2016
2016 editie van de Customer Centric DNA Awards van start
Op donderdag 14 april organiseren BearingPoint en DVJ Insights de 2016-editie van de CCDNA Awards.
03 maart 2016
First Consulting helpt telecomprovider met verbeteren klantprocessen
First Consulting heeft recentelijk een telecomprovider (zoals T- Mobile, KPN, Vodafone, Online.
26 februari 2016
Prijsbeleid van fabrikanten commercieel en juridisch onder druk
Voor merkfabrikanten van consumentengoederen zorgt de snelle groei van het internet voor grote uitdagingen.
25 februari 2016
7 ontwikkelrichtingen voor sales en marketing teams
Commerciële teams ondervinden anno 2016 steeds meer druk om te kunnen voldoen aan de groeiende vraag vanuit de externe omgeving en de alsmaar mondiger wordende klant.
09 februari 2016
First Consulting optimaliseert salesproces telecombedrijf
Om de markt zo goed mogelijk van dienst te zijn gaat een groot Nederlands telecombedrijf (zoals T- Mobile, KPN, Vodafone, Tele2, Ziggo, Liberty Global) het salesproces optimaliseren via een nieuwe ma
05 februari 2016
Fysieke winkels blijven belangrijk voor omnichannel strategie
Retailers zien steeds meer in dat een omnichannel aanbod van belang is om te kunnen voldoen aan consumentenbehoeften, en investeren daarom in het verbeteren van de klantervaringen via een verscheiden
14 januari 2016
Qhuba business partner van CEX in the City 2015
Adviesbureau Qhuba heeft zich als business partner verbonden aan CEX in the City, een Customer Experience evenement voor C-level leidinggevenden. Het evenement vindt plaats op 1 oktober in Utrecht en heeft een dagvullend
25 september 2015
6 managers geven visie op B2B commercial excellence
De relatie tussen organisaties en haar klanten is in het B2B domein de afgelopen jaren flink veranderd. Deze verschuiving maakt dat B2B organisaties kritisch naar hun relaties met klanten moeten kijken. In dit artikel gaan adviseurs van Ki
24 september 2015
Peoples Minds helpt bedrijven met Consumer Centricity
Nederland is een consultancybureau rijker: Peoples Minds.
10 september 2015
Jelba zet advieswereld op zijn kop met no cure, no pay
Het Nederlandse consultancylandschap gaat de komende jaren te maken krijgen met een nieuw fenomeen.
24 juni 2015
6 succesfactoren voor realiseren van groeisynergie
Het realiseren van synergie na een overname. Het blijft een lastig verhaal. In de strategische beschouwingen voorafgaand aan de deal worden gouden bergen in het vooruitzicht gesteld.
18 juni 2015
Klantloyaliteitsprogramma faalt in binden van consument
Klantloyaliteitsprogramma’s zijn onvoldoende meegegroeid met hun tijd, blijkt uit een onderzoek van Capgemini Consulting. Bijna 90% van de consumenten is negatief over de klantloyaliteitsprogramma’s die nog t
18 mei 2015
De 'CEX Sells' van Yab Yum, Victorias Secret, Lego en Emirates
Onlangs brachten Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes, vanuit VODW verantwoordelijk voor het kennisgebied Customer Experience, het boek ‘CEX SELLS' uit.
08 mei 2015
Hedera Consulting: Centraal dataplatform verhoogt klantenervaring
Volgens Steven Pollet en Lenke Schenkels, management consultants bij Hedera Consulting, worden consumenten nog steeds overspoeld met irrelevante reclame, krijgen ze te maken met klantonvriendelijke h
05 mei 2015
Channel optimalisatie vanuit drie perspectieven
Bij het neerzetten van een commerciële strategie, is een geoptimaliseerde channel strategie een belangrijk onderdeel. Welke kanalen worden ingezet om de distributie kracht te vergroten en hoe? Hoe zorg je ervoor dat de juiste klantengroep via
05 mei 2015
De 11 meest klantvriendelijke bedrijven van Nederland
Toyota, Triodos, Greenchoice, Trouw, Delta, Blokker, Coolblue, XS4ALL, Simyo, Corendon en Ditzo mogen zich het komende jaar de meest klantvriendelijke bedrijven van Nederland noemen. Zij kregen afgelopen week uit handen
30 april 2015
Stappenplan voor het verbeteren van de webcare
Vooral grote organisaties met veel interne politiek maken nog niet (optimaal) gebruik van social media en webcare als onderdeel van hun klantenservice. Marijn van Unen, projectmanager bij Projective, en Anke Bos, freelance communicatieadviseur, ste
29 april 2015
De kern van sales: Structuur, Discipline en Kwaliteit
Lars Spannenburg, partner bij The AccelerationGroup en expert op het gebied van sales, licht aan de hand van een persoonlijke ervaring en jarenlange praktijkervaring in het vak toe wat volgens hem de kern van sales inhoudt. Wat is nu p
15 april 2015
1
2
3
4
5
6
7
»