Sanoma Strategy Director Maarten Kuil naar BoerCroon
BoerCroon heeft begin deze maand de gelederen versterkt met Maarten Kuil. Hij is afkomstig van Sanoma, waar hij de afgelopen twee jaar werkzaam was als Directeur Strategie en M&A. Bij het Amsterdamse adviesbureau gaat Kuil zich als associate partner richten op de verdere uitbouw en positionering van de strategie-en herstructureringspraktijk.
Maarten Kuil heeft meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van strategieontwikkeling, reorganisaties en M&A/PMI. Voor zijn aantreden bij BoerCroon was Kuil werkzaam als bij Sanoma als Directeur Strategie en M&A. Gedurende zijn twee jaar bij het mediaconcern was hij onder meer betrokken bij de portfoliorationalisatie en de daarop volgende reorganisatie. Daarvoor werkte Kuil drie jaar binnen de Corporate Strategy service line van Deloitte Consulting. Zijn focus lag vooral op opdrachtgevers binnen de sectoren telecom, media en technologie.
Tussen 2005 en 2008 werkte Kuil voor Dutch, een netwerk van consultants en ondernemers uit Hilversum. Ook daar richtte hij zich met name op telecom en media klanten. Kuil begon zijn carrière bij Heineken en vervulde vervolgens meerdere managementfuncties bij Van Gansewinkel.
“Ik heb gekozen voor BoerCroon omdat ik graag met een klein team professionals blijvende waarde wil creëren samen met de klant. Ik hoop hier een belangrijk bijdrage aan te kunnen leveren” aldus Kuil.