KPN Consulting werkt samen met ZZP platform Myler
KPN Consulting heeft een samenwerking afgesloten met Myler, een online platform voor ZZP’ers. Met de partnership kan het ICT adviesbureau gebruik maken van een flexibele schil van ICT-specialisten die lid zijn van Myler en daardoor sneller inspelen op de wensen van klanten. KPN Consulting blijft het centrale aanspreekpunt voor de klant, Myler zorgt voor de screening van de zelfstandige adviseurs.
Myler is in februari 2009 opgericht door de initiatiefnemers Achmea en Numa Group. Het online platform brengt vraag en aanbod van opdrachtgevers en ZZP’ers samen. De focus ligt op professionals in de IT en zakelijke dienstverlening. Het ZZP-platform heeft de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt* - vorig jaar kreeg Myler als gevolg hiervan een ‘Gouden Gazelle’ van het Financieele Dagblad in de categorie middelgrote ondernemingen in Utrecht.
Branded network
Als onderdeel van de samenwerking krijgt KPN Consulting, eerder dit jaar nog uitgeroepen tot één van de beste werkgevers van Nederland, een eigen ‘community’ binnen het online platform. Deze eigen ‘branded network’ biedt het consultancybedrijf de mogelijkheid om in contact te blijven met ZZP’ers die via Myler aan de slag zijn gegaan voor klanten van het adviesbureau.
“Door de samenwerking met Myler kunnen we enerzijds alle ICT-expertises afdekken en bieden we anderzijds onze klanten het gemak van zaken doen met één partij. Onze klanten profiteren daarbij van de beschikbaarheid van ZZP’ers en de stabiliteit en gedegenheid van ons als marktleider. Ook als tijdens een project of opdracht behoefte ontstaat aan een ander profiel kan KPN Consulting daar nu makkelijker in voorzien” zegt Arnold van Mameren, Vice President van KPN Consulting.
* De omzet van Myler is tussen 2009 en 2011 gestegen van €6 miljoen naar €96,6 miljoen.