Team van Solid Professionals doet mee aan Roparun 2017
Dit jaar bestaat finance & risk adviesbureau Solid Professionals tien jaar. In het kader van het jubileum heeft het bureau een team opgegeven voor deelname aan de Roparun 2017.
De Roparun is een run van Parijs / Hamburg naar Rotterdam, met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor hulp aan mensen met kanker. Jaarlijks doen meer dan 8.500 mensen mee aan de estafetteloop voor het goede doel, die in teamverband ruim 500 km afleggen.
Solid goes Roparun
Een van de adviesorganisaties die zich dit jaar inzet voor dit goede doel is Solid Professionals, een advies en interim bureau met vijftig professionals gespecialiseerd in Finance & Risk. In het kader van hun tienjarig bestaan dit jaar heeft Solid Professionals een team ingeschreven voor de RopaRun, die op 2,3, en 4 juni zal plaatsvinden.
“Maatschappelijke betrokkenheid staat altijd centraal binnen onze organisatie, dit jaar willen we hier extra aandacht aan besteden”, legt Wim Meijer, partner bij Solid Professionals uit, die toevoegt: “Begin juni gaat een grote afvaardiging van onze organisatie richting Parijs om de ruim 500 kilometers als team af te leggen en geld op te halen voor mensen met kanker. We willen met onze deelname aan de Roparun een groots bedrag ophalen. Het is geweldig om te zien hoe iedereen die mee doet zich nu al inzet om dit evenement een succes te laten zijn”.
Naast de deelnemende sporters zullen ook veel andere mensen bijdragen aan de teamprestatie voor en tijdens de run: “Niet alleen de lopers en fietsers, maar ook de chauffeurs, cateraars, kampbouwers, coördinatoren van de route en fysiotherapeuten. Iedereen doet mee," licht Meijer toe.
Donaties en sponsoring
Wie Solid Professionals en daarmee Roparun wil ondersteunen, kan dat doen door geld over te maken via een door het bureau speciaal ingerichte website. Ook sponsoring in materiaal of voeding is welkom.
Daarnaast organiseerde het adviesbureau op 19 mei een speciaal charity evenement, waarbij organisaties en individuen hun producten en diensten konden veilen. De opbrengsten zijn volledig ten goede gekomen aan stichting Roparun.
Meijer besluit: “Wij staan graag achter het motto van de Roparun: “Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”.
Dit jaar maken ook teams van ICT dienstverleners CGI en Atos, de Supply Chain praktijk van Deloitte, organisatieadviesbureau Berenschot en Royal HaskoningDHV zich opnieuw sterk voorde Roparun. Zij waren ook in eerdere edities van de partij.