
ProSpex

ProSpex
Visie
Verkoop is het resultaat van een relatie
ProSpex is creatief specialist in B2B-leadgeneratie. Wij geloven dat verkoop het resultaat is van een relatie. Voldoende vertrouwen tot het besluit zaken te gaan doen ontstaat na gemiddeld 7 tot 9 relevante contactmomenten. De traditionele koud-bellencampagnes werken daarom niet meer.
Wij ontwikkelen inventieve campagnestrategieën waarbij stapsgewijs kennis wordt gedeeld met de doelgroep. Het communiceren van relevante informatie, op het juiste moment en aan de juiste doelgroep brengt je van koud contact naar een warme relatie.
Opgericht in 2007, bouwen wij met 75 collega’s structureel aan de relaties voor onder andere Leaseplan, International Card Services, NS, Microsoft, Essent en vele MKB bedrijven.
Onze werkwijze
Blauwdruk van een succesvolle leadgeneratie campagne
Veel van onze relaties zijn op zoek naar alternatieven voor ‘Cold Calling’ campagnes. De afgelopen jaren hebben we dan ook vele soorten leadgeneratie campagnes getest. Hierbij zetten we vaak een combinatie in van marktonderzoek, contentmarketing, e-mailmarketing, telemarketing, social media en marketing automation. Belangrijkste doel wat we hierbij voor ogen hebben is u pas aan tafel te zetten op het moment dat de prospect al is opgewarmd zodat de kans op deals toeneemt. Daarnaast genereren we een waardevolle stroom kwalitatieve leads gebaseerd op het delen van kennis.
Contactpersoon Consultancy Branche
Roy Beek
E-mail: roy@prospex.nl
Telefoon: +31(6)-50 61 20 58