Adviesbureaus sponsoren fietsevent Alpe d'HuZes
Tientallen grote, boutique en kleine adviesbureaus hebben dit jaar het initiatief ‘Alpe d'HuZes’ gesteund. Meer dan 8,000 fietsers beklommen op 6 en 7 juni de berg (ca. 1860 meter hoog) met als doel om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Vorig jaar werd ruim €20,1 miljoen ingezameld, naar verwachting is in 2012 een recordbedrag aan sponsoring opgehaald. Het definitieve eindbedrag wordt op zondag 7 oktober bekendgemaakt in de Heineken Music Hall.
Alpe d'HuZes is een actie waarbij deelnemers, alleen of in een team, geld bijeen brengen voor de stichting. Deelnemers beklimmen tot 6 keer de Alpe d'Huez, een berg dat bekend is geworden als aankomst in de Ronde van Frankrijk.
Een overzicht van gerenommeerde adviesbureaus die Alpe d'Huez hebben gesteund:
- Atos (management & ICT)
- Business Openers (marketing)
- KREM (online & social)
- Van Harte en Lingsma (HR & trainingen)
- Scenter (management & operations)
- Vintura (strategie & operations)