
Cmotions

Cmotions mijlpalen
Cmotions | Contact
Adresgegevens:
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort
Postadres
Postbus 2762
3800 GJ Amersfoort
Contactgegevens:
Telefoon: +31 (0)33 258 28 30
E-mail: info@cmotions.nl
Cmotions
Cmotions bestaat uit zo’n 60 gedreven professionals die allemaal werkzaam zijn op het snijvlak van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan binnen organisaties. Het is onze overtuiging dat een multidisciplinaire visie en aanpak leiden tot optimale resultaten.
Mensen, organisaties, markten. Allemaal zijn ze in beweging en continu aan verandering onderhevig. Belangrijk is deze bewegingen te volgen, te verklaren en zo mogelijk te voorspellen. Wij nemen deze ‘Client motions’ als basis voor het vaststellen van een gedragen richting voor verdere ontwikkeling van een organisatie.
Wij hebben een open en transparante cultuur waarin we de kwaliteiten van onze consultants optimaal tot hun recht laten komen. We zijn bovendien nuchter, pragmatisch en gedreven, en houden van een hands-on aanpak.
Lees meer over ‘Werken bij Cmotions‘.
Onze missie
Wij verklaren en voorspellen ontwikkelingen die van belang zijn voor de besturing van een organisatie. Daartoe maken we gebruik van advanced analytics en data science. Dit zorgt voor een optimale inzet van mensen, processen en middelen.
Wij zijn gespecialiseerd in het ontsluiten, analyseren en toepassen van data voor strategische, tactische en operationele beslissingen. Vandaar Fact Based Decisions.
Op basis van analytische competenties komen wij met de opdrachtgever tot optimale managementbeslissingen. Activiteiten die hieruit voortvloeien, realiseren wij op een pragmatische, resultaatgerichte en meetbare manier.
Advies
Businessplanning en strategievorming
Samen met onze opdrachtgevers stellen we de ambities vast en komen we tot een heldere strategie en data gestuurde aanpak. Op deze manier geven we richting en grip. Beslissingen die genomen worden zijn gebaseerd op ervaring, ondersteund met analyses en modellen.
Hoe kan ik mijn organisatie ontwikkelen? In hoeverre kan ik met mijn huidige data nieuwe verdienmodellen ontwikkelen? Welke data governance structuur heb ik hiervoor nodig? Wat zijn haalbare scenario’s? Welke inspanningen en kosten zijn daarvoor nodig? Wat zijn mijn resultaat en performance indicatoren? Aan welke knoppen kan ik draaien en hoe hangen deze met elkaar samen? Hoe krijg ik deze geaccepteerd in de organisatie? Welke resultaten kan ik verwachten? En ten slotte: wat levert dat op?
Inrichten en besturen
Bij een business strategie die gebaseerd is op het optimaal toepassen van data science behoort een juiste inzet van mensen, tooling, data processen en systemen.
Wat bepaalt de klanttevredenheid en in welke mate draagt dit bij aan het rendement? Hoe ziet een optimale customer journey er uit? Waar moet ik mijn acquisitie op richten en wat is een verantwoord budget hiervoor? Hoe zorg ik voor optimaal contact en optimale interactie met mijn doelgroep? Welke kanalen zijn het meest effectief? Hoe kan ik mijn risico’s beheersen en welke zijn dit? Welke tooling en competenties heb ik nodig. Kan ik dit beter zelf doen of uitbesteden?
Analyseren en optimaliseren
Veel analyses geven inzicht in operationele vraagstukken. Hoe effectief is een campagne, welke klanten lijken ons te verlaten, hoe kan ik als verzekeraar mijn schadelast verlagen, hoe bepaal ik het juiste klantsegment om te acquireren. Heb ik hiervoor de juiste data en het juiste klantbeeld?
Cmotions | Bedrijfsinformatie
Cmotions Nederland
Cmotions | Social Media
Cmotions Nederland
Cmotions | Werken bij
Wat doen wij
Iedere ondernemer of bestuurder heeft eigenlijk maar één vraag:
Wat moet ik doen om zo veel mogelijk grip te hebben op een goede toekomst voor mijn organisatie?
In feite is dat precies wat wij doen: met het toepassen van advanced analytics en data science verklaren en voorspellen wij ontwikkelingen waar je als ondernemer, bestuurder of manager rekening mee kunt houden. Zodat je je op tijd kunt aanpassen aan veranderende omstandigheden en niet verrast wordt door ontwikkelingen die je had kunnen voorzien met de juiste modellen, analyses en insights.
Wie zijn wij
Cmotions bestaat uit zo’n 60 gedreven professionals die allemaal werkzaam zijn op het snijvlak van advanced analytics, data science en de toepassing daarvan op management en bestuurlijke vraagstukken.
Wie zijn onze opdrachtgevers
Er loopt een rode draad door al onze opdrachtgevers. Ze zijn allemaal op zoek naar de vraag hoe je data en analytics op een doelgerichte manier kunt toepassen.
Sommige opdrachtgevers schakelen ons in omdat ze nog niet over de juiste kennis, methoden en technieken beschikken. Of omdat ze nog geen analytics en data strategie hebben. Ook hebben we opdrachtgevers die hier al wel over beschikken, maar ons vragen die verder aan te scherpen of te verdiepen. Per slot van rekening zijn we specialist en ongeacht hoe ver onze opdrachtgevers ook zijn, met onze expertise kunnen we altijd waarde toevoegen. Bekijk hier een aantal voorbeelden.
Persoonlijke ontwikkeling is een must
Wij geloven in werken vanuit ieders talenten. Talenten typeren als het ware de persoonlijkheid. Persoonlijkheidskenmerken hebben een grote invloed op het gedrag van mensen en van hun ontwikkeling én ontwikkelingsmogelijkheden. Daarnaast hebben talenten invloed op je motivatie. Werkzaamheden die bij je persoonlijke behoeften, voorkeuren en talenten aansluiten, doe je vanzelf al beter.
Daarom selecteren, ontwikkelen en beoordelen wij dan ook gericht op het talent dat je al hebt, maar verder door wilt ontwikkelen. Daarbij hechten wij veel waarde aan persoonlijke aandacht en begeleiding. Naast praktische werkwijzers die je helpen bij het structureren en monitoren van je opdrachten, bieden wij een vaste mentor en trainingen aan zodat je je vakinhoudelijk en op het gebied van adviesvaardigheden verder kunt ontplooien.
Wat betekent werken bij Cmotions verder
Werken bij Cmotions betekent dat je voor uiteenlopende opdrachtgevers werkzaamheden zult uitvoeren. Hierbij houden wij rekening met type opdrachtgever, type opdracht, locatie van de opdracht en jouw persoonlijke voorkeuren en situatie.
Wat bieden wij jou
Goede en marktconforme arbeidsvoorwaarden beschouwen wij als een basis hygiëne van een werkgever. Wat wij bovenal bieden is een omgeving waarin je kunt leren en ontwikkelen, met het maken van fouten dat daarbij hoort. Je hebt de vrijheid om naar eigen inzicht te werken en je kunt beroep doen op al je andere collega’s voor de nodige ondersteuning of reflectie.