Digital Marketeer Herman Meijer versterkt VODW Digital
VODW heeft eerder dit jaar de gelederen versterkt met digital marketing specialist Herman Meijer.
Herman Meijer begon zijn carrière als Marketingmanager bij het internationale designmagazine Frame, waarvoor hij acht jaar de wereld over reisde. Bij het blad was hij nauw betrokken bij het professionaliseren van de marketingkanalen en de transitie van een paper-based businessmodel naar de huidige omni-channel aanpak.
Na Frame werkte Meijer bij verschillende marketing- en realisatiebureaus als Dart, Fabrique en eFocus aan uiteenlopende digitale strategieën en innovatietrajecten. Op interim basis kwam hij voor een aantal langlopende opdrachten terecht bij onder meer ANWB en V&D. In zijn laatste interim rol bekleedde hij Meijer rol van Marketing Strategist bij Knab, een functie die hij tot januari van dit jaar vervulde.
Bij VODW is Meijer aan de slag gegaan binnen VODW Digital, de digitale transformatietak van VODW. VODW Digital werd in eind vorig jaar gelanceerd vanuit de sterk stijgende behoefte van organisaties voor advies en ondersteuning op het gebied van digitale concepten. Meijer gaat zich bij VODW Digital vooral richten op digitale inrichtingsvraagstukken, het vertalen van customer journey ontwerpen naar online kanalen, user centered design en digitale innovatie.
Naast zijn advieswerkzaamheden is Meijer marketing docent aan de Design Academy Eindhoven.