&samhoud lanceert mediaboutique The Story House
Consultancykantoor &samhoud heeft samen met Anna Maria Vujinovic The Story House gelanceerd, een nieuw label dat met innovatieve mediacreaties bedrijven en merken helpt hun boodschap effectief over te brengen.
The Story House richt zich op het creëren van impactvolle storytelling. Het nieuwe label vertelt herkenbare verhalen, die echte gesprekken op gang moeten brengen en de diversiteit van de samenleving weerspiegelen.
De verhalen worden gepresenteerd via diverse creatieve formats, zoals podcasts, video’s en exposities, en zijn gericht op het versterken van merken en het aangaan van diepere verbindingen met hun doelgroepen.
Het nieuwe initiatief is het geesteskind van Salem Samhoud, oprichter van &samhoud, en Anna Maria Vujinovic, voormalig executive bij Ad Alliance. Samen gaan zij een nieuw team leiden, dat verder bestaat uit Creative Director Pelle Samhoud, Artistiek Directeur Barbara Michelle Edelman en Head of Video Freek Diephuis.
“The Story House is onderdeel van de &samhoud-groep, die als gezamenlijke missie heeft: ‘Together we build a Brighter Future’ en het inspireren en verbinden van mensen”, deelt Samhoud de visie achter de groep.
De buitenwereld naar binnen
The Story House biedt ook een platform om merken te helpen bij het ontwikkelen van zogeheten ‘Brand Originals’. Dit zijn creatieve concepten die merken in staat stellen hun echte verhaal te vertellen. De focus ligt daarbij op maatschappelijk relevante thema’s en strategische concepten.
“Bij The Story House brengen we de buitenwereld naar binnen door echte verhalen tot leven te brengen en maatschappelijke inzichten bespreekbaar te maken”, legt Vujinovic uit. “Met diepgaande gesprekken, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en persoonlijke ervaringen, creëren we herkenbare verhalen die duurzame verbindingen mogelijk maken.”
Het eerste project, ‘De Stem van de Man’, illustreert deze ambitie. De minidocumentaire werd gelanceerd op Internationale Mannendag (19 november). In de documentaire delen twee mannen, Hamed en Cris, hun ervaringen met het opgroeien zonder vader.
&samhoud is een consultancy- en creatief bureau dat organisaties helpt strategische veranderingen te realiseren. Het bureau telt meer dan 150 professionals, werkzaam vanuit kantoren in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Kuala Lumpur.