Flatland Agency breidt team uit met drie nieuwe professionals
Flatland Agency, een creative en visual agency, heeft het team uitgebreid met drie nieuwe medewerkers.
In de afgelopen maand zijn Nick Rovroy, Nanne Uffen en Annelotte Kooijman gestart bij het Rotterdamse bedrijf. Met de toevoeging breekt Flatland – dat opdrachtgevers door middel van visueel werken helpt met het tot leven laten komen van hun strategische plannen, veranderambities en innovaties – door de grens van twintig medewerkers.
Nick Rovroy (29) is een ervaren tekenaar met een voorliefde voor science fiction, comics en character design. Nick heeft een achtergrond in product design en engineering, en is gestart als illustrator. “Ik ben enthousiast over de sfeer binnen Flatland Agency, zo is er bijvoorbeeld veel aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.”
Nanne Uffen (24) heeft een achtergrond als business consultant en in design thinking, opgedaan bij financial services-adviesbureau ITDS. Bij Flatland Agency gaat ze sessies met opdrachtgevers faciliteren, designen en in goede banen leiden. Haar droomopdracht? “In de slow-fashion”, zegt ze met een glimlach – Uffen is veel bezig met duurzame kleding en werkt ook thuis, vanuit haar walk-in-closet.
Annelotte Kooijman (30) is de nieuwe backoffice-medewerker van het bureau. Haar belangrijkste taak wordt het organiseren van activiteiten voor de fee-earners en allerlei interne zaken. Ze wordt door haar nieuwe werkgever omschreven als een “zorgzame en creatieve dame, met een grote liefde voor alles wat Japans is”.
Flatland Agency werkt voor grote opdrachtgevers als provincie Noord-Holland, ProRail, Rabobank, Nationale-Nederlanden, TU Delft, Accenture en KLM.