Vrouwelijke marketeers en designer aan de slag bij VODW

17 november 2017 Consultancy.nl

VODW heeft zich versterkt met drie nieuwe collega’s: Judith van der Werf, Yana van den Bor en Stephanie Hageman-van Breen. Van der Werf is gestart als Digital Product Designer, terwijl Van den Bor en Hageman-van Breen zich bij VODW hebben aangesloten als Interim Marketing Professional.

Judith van der Werf deed voor haar start bij VODW drie jaar ervaring op als Interaction Designer bij digitaal bureau Soda studio NL. Daarvoor werkte ze twee jaar in een soortgelijke functie voor branchegenoot Info.nl, waar zij in 2012 startte na te zijn afgestudeerd. Van der Werf studeerde Industrial Design Engineering (bachelor) en daarna Design for Interaction (master) aan de TU Delft. Tijdens haar studie liep ze stage bij TNT en WAACS Design & Consultancy, een designbureau uit Rotterdam.

Als Digital Product Designer bij VODW gaat zij haar ervaring op het gebied van design en user experience nu inzetten voor de klanten van het marketingadviesbureau uit Leusden. Van der Werf vertelt over haar nieuwe uitdaging: “Voorheen lag mijn focus vooral op de ontwikkeling, het herontwerp of de detaillering van websites en apps. De komende tijd ga ik met veel energie, enthousiasme en een frisse blik wat breder aan de slag; van het opzetten en valideren van proposities tot het meenemen van klanten in het design thinking-gedachtegoed.”

Judith van der Werf - Yana van den Bor en Stephanie Hageman - VODW

Yana van den Bor startte bij VODW met een interne opdracht. Ze vervult voor een halfjaar de functie van Marketing Communicatie Manager voor het adviesbureau. Hierna zal zij voor andere opdrachtgevers van VODW worden ingezet als Interim Marketing Professional. Van den Bor werkte hiervoor ruim drie jaar als Online Communicatie & Brand Manager bij FrieslandCampina, een functie waarin zij verantwoordelijk was voor onder meer de Europese digitale contentstrategie en de creatie, ontwikkeling en activatie van de corporate website en digitale magazines.

De rest van haar inmiddels negen jaar ervaring deed zij op als Communications Consultant bij FleishmanHillard, als Social Media Consultant bij KREM en als Management Trainee bij SNS REAAL. In haar carrière heeft ze advies gegeven over online reputatiemanagement en social media-campagnes aan klanten als A.S. Watson, CZ en NS, en op interim basis digitale projectmanagement rollen vervuld bij Philips en Ahold. “Ik krijg energie van het verbinden van mensen en het werken in multidisciplinaire projectteams aan een gezamenlijk einddoel”, aldus Van den Bor. Ze behaalde een master in Communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam.

Stephanie Hageman-van Breen is net als Van den Bor gestart als Interim Marketing Professional. Ze heeft ervaring als onder meer commercieel productmanager en propositie- en retentiemarketeer. Die ervaring deed zij op bij Vodafone, waar ze de eerste vier jaar van haar carrière werkte, en daarna bij Essent, waar zij de afgelopen twee jaar doorbracht. Ze studeerde in 2011 af van haar master Management of Innovation aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit. Tijdens haar studie liep ze negen maanden stage bij Deloitte Innovation, de innovatie-adviestak van Big Four zakelijk dienstverlener Deloitte.

Over haar toegevoegde waarde voor opdrachtgevers van VODW, vertelt Hageman-van Breen: “Ik ben ondernemend, resultaatgericht en werkt het liefst vanuit klantperspectief. Ik heb sterke projectmanagement skills met een grote voorkeur voor de agile aanpak. Ik krijg veel energie van campagnemanagement en procesoptimalisaties. Mijn doel is met mijn positieve energie en deze skills het verschil te maken bij klanten.”

Nieuws

Meer nieuws over