Marieke Storm, Paul Peters en Suzanne van Triest naar VODW
VODW heeft het team uitgebreid met drie nieuwe professionals. Marieke Storm krijgt de leiding over de HR portefeuille van het marketing adviesbureau, Paul Peters gaat als senior consultant aan de slag en Suzanne van Triest is als MarCom-specialist gestart.
Marieke Storm is een professional met jarenlange expertise binnen de zakelijke dienstverlening, met specifiek ervaring op het gebied van HR talentmanagement, management, change & reorganisatie. In de afgelopen jaren werkte ze onder meer voor USG, ING en Houthoff Buruma en deed ervaring op bij een kleiner organisatieadviesbureau. Storm vervulde diverse rollen waaronder die van leidinggevende en adviseur voor management en medewerkers ten aanzien van diverse strategische en operationele HR vraagstukken. In haar laatste rol bij Houthoff Buruma, was ze ruim anderhalf jaar werkzaam als HR adviseur.
Per 1 september besloot de ervaren Storm een nieuwe uitdaging aan te gaan en sloot zich aan bij VODW, een marketingadviesbureau uit Leusden dat bedrijven ondersteunt op het gebied van strategie, marketing en innovatie. In haar nieuwe rol als HR Manager is ze verantwoordelijk voor de HR portefeuille van het bureau: van het arbeidsvoorwaardenpakket tot recruitment en management development. Over haar nieuwe werkgever zegt Storm enthousiast: “Samen met mijn HR collega’s werk ik met veel plezier aan de leukste en meest klantgedreven dienstverlener van Nederland.” Ze besluit: “Mijn drijfveer is om met HR bij te dragen aan een ‘Huis’ waar zowel de huidige als de toekomstige marketing- en digital professionals met het grootste plezier willen werken, waar ze gehoord en gezien worden en waar ze uitgedaagd worden op hun kwaliteiten om het beste uit zichzelf en de ander te halen.”
Ook ervaren Business Manager Paul Peters is begin september gestart bij VODW, waar hij is aangesteld als Senior Consultant Business Strategy. Na zijn afstuderen aan de Erasmus Universiteit in 2009 volgde hij een tweejarig management traineeship via Young Colfield. Dat traineeship leidde in 2012 tot een baan bij Rabobank International, waar hij zich de afgelopen vijf jaar bezighield op het gebied van online bankieren in het internationale domein (RaboDirect). Peters hield zich met uiteenlopende vraagstukken bezig, waaronder op het snijvlak van digitale klantbediening, productontwikkeling en organisatietransformatie.
Peters blikt terug op “vijf mooie jaren”, maar vooral ook enthousiast vooruit op zijn nieuwe uitdaging bij VODW: “Vanuit mijn achtergrond verwacht ik een scherpe analytische blik mee te brengen, en streef ik ernaar bij te dragen aan echte impact bij onze opdrachtgever”, aldus Peters, die toevoegt: “De ervaring die ik heb opgedaan als klant van vrijwel alle grote consultancybureaus, neem ik zeker mee om een goed beeld te vormen van waar en hoe het gegeven advies landt en het verschil gaat maken.”
De derde aanwinst van VODW in september is Suzanne van Triest, zij is gestart als Marketing Communicatie Specialist. Vanuit haar nieuwe rol is ze verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van alle marketingcommunicatie-activiteiten van het bureau. Het versterken van de externe positionering en reputatie op de (arbeids)markt zijn daarbij belangrijke doelstellingen.
Daarnaast begeleidt Van Triest bestuurders en consultants bij het ontwikkelen van hun personal brand en effectieve online profilering, waarin organisatie- en persoonlijke doelstellingen samenkomen en spreekt ze regelmatig op congressen over de inzet van personal branding en social media. De basis voor haar huidige werkzaamheden bij VODW werden onder andere gelegd bij Deloitte, waar ze tot medio 2015 zo’n vierenhalf jaar werkzaam was, eerst als Senior Recruiter, en vervolgens als Corporate Community and Content Manager, haar meest recente rol. Daarnaast deed Van Triest gedurende haar loopbaan ervaring op bij verschillende opdrachtgevers in onder meer de consultancy, politiek en sportbranche.