BoerCroon versterkt team met 3 nieuwe Young Executives
Managementbureau BoerCroon heeft de gelederen versterkt met drie nieuwe Young Executives: Joost Imthorn, Marloes Bas en Jan-Willem Haan. In hun nieuwe functies nemen de young professionals deel aan het driejarige leerprogramma van Young Executive Management.
Voor BoerCroon deed Joost Imthorn (25) ervaring op bij financieel adviesbureau Rebel. Hier heeft hij aan verscheidene projecten meegewerkt die zich allemaal op publiek-privaat raakvlak afspeelden. Zijn rol in deze projecten was onder andere om naast de harde financiële meerwaarde, ook de essentie van een goede samenwerking in kaart te brengen.
Imthorn: “Ik heb geleerd dat om coöperatieve besluitvorming te realiseren het belangrijk is om goed te luisteren en het gezamenlijk doel niet uit het oog te verliezen. Ik ben ervan overtuigd dat ik bij BoerCroon op de juiste plek zit om verder te ontwikkelen als manager in complexe samenwerkingsprojecten.”
Naast zijn werk heeft Joost ervaring als topgolfer, met als mooiste prestatie de landskampioenschappen die hij behaalde met zijn team (Noordwijkse Golfclub).
Ook Marloes Bas (26) deed hiervoor al werkervaring op. Bij Unicef zette zij het project ‘de Unicef Talent Battle’ op. Een project om het bewustzijn van kinderrechten onder Nederlandse jongeren te vergroten. Daarvoor werkte ze als consultant bij Nuon en was zij verantwoordelijk voor het uitvoeren van marktonderzoek naar de haalbaarheid van het project ‘Duurzaam verlichten van de Amsterdamse grachtengordel’.
Bas: “In de periode bij Unicef en Nuon heb ik me gerealiseerd dat ik in een meer analytische omgeving beter tot mijn recht kom. Dit heb ik bij BoerCroon gevonden.”
Voor zijn aantreden bij BoerCroon was Jan-Willem Haan (26) verantwoordelijk voor het aansturen van het acquisitie- en salesproces voor onderzoeksopdrachten binnen het research project van de Financiële Studievereniging Amsterdam (FSA). Zo zette hij, als hoofd acquisitie, onderzoeksprojecten op in Singapore en Maleisië, waaronder haalbaarheidsstudies en marktonderzoeken. Hier was hij verantwoordelijk voor stakeholder management, planning en project executie voor partijen zoals Heineken, FrieslandCampina en IHC Merwerde.
Haan: “BoerCroon is voor mij een logische stap omdat ik hier mijn organisatie-brede interesse kan combineren met het ontwikkelen van mijn interpersoonlijke vaardigheden. Bij BoerCroon komt dit allemaal samen.”
Imthorn heeft een Bachelor en Master Public Management aan de Rotterdam Erasmus University. Bas studeerde af met een Master Political Science aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Hier voltooide zij ook haar bachelor Administration & Organizational Studies. Ook Haan behaalde zijn Bachelor Bestuurskunde & Organisatiewetenschap en Master Business Administration aan de Vrije Universiteit Amsterdam.