InContext Consultancy Group lanceert vernieuwde branding en website

InContext Consultancy Group heeft een nieuwe branding gelanceerd, samen met een volledig vernieuwde website.
Het in Baarn gevestigde InContext Consultancy Group is een adviesbureau dat organisaties ondersteunt in hun transformatie. Het vijftienkoppige team richt zich onder meer op het versterken van leiderschap, het bevorderen van samenwerking en het ontwikkelen van teams.
De lancering van de nieuwe branding past volgens oprichter en directeur Thomas Benedict in de ambitie van het bureau om voortdurend voorop te blijven lopen. “Na meer dan 30 jaar blijven we onszelf vernieuwen en groeien we met onze klanten mee. Onze nieuwe website en rebranding symboliseren onze focus op innovatie en ons vermogen om organisaties te helpen zich aan te passen aan een snel veranderende wereld.”
De vernieuwde website moet de expertise en dienstverlening van InContext nog toegankelijker maken voor bestaande en toekomstige klanten. De site biedt eenvoudig toegang tot informatie over de diverse diensten van InContext en inzichten in hoe het bureau klanten helpt met het aanpakken van complexe uitdagingen.
De rebranding en bijbehorende nieuwe website werden op een unieke manier aangekondigd: door een AI-gegenereerde kopie van Benedict. De digitale tweelingbroer deelde het nieuws via een LinkedIn-post, waarin hij ook een winactie introduceerde: wie de post liket en deelt, maakt kans om met een eigen team kosteloos de serious game LinkXs te spelen.
In LinkXs worden teams uitgedaagd om samen zo snel mogelijk een puzzel op te lossen. Daarbij krijgt ieder teamlid aan het begin één onmisbaar puzzelstuk. Om tot de oplossing te komen, is goede samenwerking dan ook noodzakelijk. LinkXs werd in eigen huis ontwikkeld door InContext. Het bureau zet geregeld eigen serious games in om organisaties spelenderwijs te ondersteunen in hun ontwikkeling.
En daar gaat InContext de komende jaren onverminderd mee verder, door óók zichzelf continu te blijven ontwikkelen. “De rebranding is meer dan alleen een visuele verandering”, aldus Benedict. “Het benadrukt de voortdurende toewijding van InContext om organisaties te helpen bij het creëren van duurzame impact.”