Drie nieuwe consultants versterken adviesbureau RevelX
RevelX heeft het team versterkt met drie nieuwe consultants: Felice Steenbergen, Maurice Fierloos en Rémon Bloemberg. Zij zullen klanten van het growth strategy-bureau gaan ondersteunen bij het verwezenlijken van hun groeiambities.
Felice van Steenbergen rondde in 2009 haar opleiding 'International Marketing and Management' af. Hierna besloot ze zoveel mogelijk ervaring op te doen binnen verschillende branches met de focus op internationaal georiënteerde sales- en marketingfuncties. De afgelopen periode heeft Van Steenbergen als freelance consultant uiteenlopende opdrachtgevers begeleid op het gebied van marketing, growth hacking, strategische besluitvorming en de implementatie hiervan.
Nu kiest ze voor een nieuwe uitdaging bij ‘growth strategy’-firma RevelX. Het adviesbureau uit Amsterdam is onder meer gespecialiseerd in commerciële vraagstukken, waaronder het ontwikkelen van groeistrategieën, versnellen van productontwikkeling en de implementatie van sales & marketing transformaties.
Bij RevelX zal Van Steenbergen als Growth Entrepreneur bedrijven en teams helpen te groeien, digitaliseren en innoveren. Hierbij zal ze gebruik maken van haar expertise op het gebied van export, internationale groei, data-analyse en data driven marketing, en kan zij bouwen op haar sterke digitale skills. “Door haar brede achtergrond past Felice zich gemakkelijk aan en kan zij vaak toepassingen vanuit een andere industrie vertalen naar maatwerk voor de klant”, aldus RevelX over de kwaliteiten die Van Steenbergen meebrengt.
Maurice Fierloos, bij RevelX gestart als Digital Transformation & Growth Lead, studeerde in 2011 af in Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Na zijn afstuderen bij Unilever werd hij gevraagd om voor Accenture te gaan werken. Als consultant en projectmanager deed hij daar ruime ervaring op op het gebied van data management-, sales- en marketingoptimalisaties en CRM-implementaties op. Dit deed hij voor grote internationale bedrijven binnen de retail en automobielindustrie. Als ervaren Project Manager zal Fierloos zich de komende periode gaan richten op het uitbouwen van de digitale propositie van RevelX.
Rémon Bloemberg startte tijdens zijn studie Marketing Management op de Universiteit van Tilburg in 2010 met zijn eerste onderneming: dj-boekingskantoor Maximizers. Daarnaast deed hij online-marketingervaring op bij Bax-shop.nl, om vervolgens deze kennis in te zetten voor diverse eigen webshops, die nog altijd succesvol opereren.
Na een aantal jaren was hij toe aan een nieuw project en kwam hij in 2016 bij fintech-startup Pritle terecht. De online vermogensbeheerder werd in 2017 na een sterke groei verkocht aan BinckBank. Vervolgens werkte hij nog een jaar bij Binck, waarna Bloemberg besloten heeft zich bij RevelX verder te specialiseren op het gebied van groeistrategie en growth hacking. Binnen het adviesbureau zal hij een dubbelrol vervullen, waarbij hij zijn tijd zal gaan verdelen tussen projectwerk voor klanten en werk voor RevelX zelf, dat ook ambitieuze groeidoelstellingen heeft.
Met de komst van de drie kersverse adviseurs telt het team van RevelX inmiddels 28 professionals. Recent werd het team nog versterkt met Marketing Manager Rochelle Willems.