Morgens

Morgens begeleidt organisaties, teams en medewerkers bij organisatietransitie. Transitie gericht op het vergroten van wendbaarheid en voortdurend verbeteren. Ons doel daarbij is om onze klanten organisatiebreed beter te laten presteren. We begeleiden onze klanten om toekomstklaar te worden, waardoor zij flexibel kunnen inspelen op alle veranderingen die op hen afkomen. De focus ligt daarbij op de bedrijfsmatige kant: processen, samenwerking, prestaties en structuur. Wij doen dit met sprankelende werkvormen en betrekken leiders en medewerkers intensief. We stimuleren beweging. Verbinding tussen de mensen met wie wij bij onze klanten werken is daarbij key. De mens staat bij ons altijd voorop, of het nou een directielid, teamleider of medewerker is. We vinden veranderen leuk en inspirerend en dragen dat over aan onze klanten. Onze Morgensdroom is dat onze klanten grip hebben en voortdurend verbeteren, waardoor zij excelleren en werken plezier oplevert.

Onze klanten en adviseurs

Onze klanten in de zorg, publieke sector, onderwijs en zakelijke dienstverlening waarderen ons om onze pragmatische aanpak. Zij zien graag concreet resultaat van werk dat wij samen met hen doen. Onze mensen zijn dus doeners. Wij schrijven geen dikke rapporten die uiteindelijk ongebruikt in een la belanden. Bij dat doen nemen de Morgens-adviseurs niet over, maar zorgen ervoor dat medewerkers, teams, afdelingen, directies, leiders zelf leren en gaan verbeteren. Waardoor borging uiteindelijk veel beter slaagt.

Continu verbeteren

Wij gebruiken een aantal methodes waarmee we samen met medewerkers werken aan het versterken van de organisatie. Naast project- en verandermanagement zijn dit onder andere Lean Six Sigma, digitalisering, prestatiesturing en operationeel management. Morgens is in 2001 opgericht en is gehuisvest in Leiden. Ook binnen ons eigen Morgensteam staat continu verbeteren centraal. We dagen elkaar uit, leren van elkaar en, niet onbelangrijk, hebben plezier met elkaar.