ABN AMRO

ABN AMRO bedient retail, private banking en corporate banking klanten met een primaire focus op Nederland en met selectieve activiteiten in het buitenland. In Nederland wordt klanten een uitgebreid en compleet pakket aan producten en diensten aangeboden via omni-distributiekanalen waaronder geavanceerde mobiele applicaties en internetbankieren. ABN AMRO beschikt over gedegen financiële expertise en uitgebreide kennis van vele bedrijfstakken.

De bank anno nu bouwt aan een solide relatie met de klant. We leveren diensten die passen bij de wensen en ambities van mensen en bedrijven. We komen onze beloftes na en communiceren open en helder. Zo lopen we voorop in bancaire dienstverlening en nemen we onze verantwoordelijkheid. De bank anno nu is dan ook ambitieus met oog voor de menselijke maat, in denken en in doen.

Wat willen we?

We willen onze klanten helpen succesvol te zijn. Van particulier tot grootzakelijk, elke klant is voor ons de belangrijkste. We zoeken dus mensen die een gezonde mix van ondernemerschap, ambitie en deskundigheid combineren. Alleen met die mensen kunnen we ons doel elke dag opnieuw bereiken, op elk niveau, op elke afdeling.

Onze strategie

Ons doel is om duurzame waarde te creëren voor onze stakeholders: klanten, aandeelhouders, medewerkers en de samenleving als geheel. Dit doen we aan de hand van onze strategische thema’s:

  • Klantbelang centraal stellen
  • Investeren in onze toekomst
  • Aanhouden van een gematigd risicoprofiel
  • Selectieve internationale groei
  • en winstgevendheid verbeteren

Duurzaamheid

Duurzame bedrijfsvoering is een belangrijk onderdeel van de strategie van ABN AMRO. Ons ethische, sociale en ecologische beleid zie je dan ook steeds duidelijker terug in ons doen en laten. Van begrijpelijke taal en transparante voorwaarden tot duurzaam HR-beleid en onze ecologische voetafdruk reduceren. Het draagt allemaal bij aan verantwoorde kernactiviteiten, waarmee we een directe, positieve impact op de maatschappij kunnen hebben.

ABN AMRO | Nieuws