KPN

KPN telt 35,1 miljoen klanten, 27.165 werknemers en heeft een omzet van 12 miljard euro. Met die financiële stabiliteit speelt de KPN-groep razendsnel in op de ontwikkelingen in de telecommarkt. Zo breidt KPN ook zijn producten- en dienstenaanbod in België uit. Daarmee is het de belangrijkste uitdager op de Belgische telecommarkt.

KPN biedt ondernemingen ICT-oplossingen op maat tegen de scherpste prijzen. Internetten, e-mailen, data beheren en bellen: ICT is steeds meer een geïntegreerd proces. Daarom biedt KPN ondernemingen gestroomlijnde totaaloplossingen voor vaste en mobiele telefonie, internet- en datadiensten. Nationaal en internationaal levert KPN ook wholesale-netwerkdiensten aan derden, zoals operatoren en serviceproviders.

KPN bouwde een innovatief en betrouwbaar dienstenaanbod uit. Iedere klant krijgt een grondige individuele aanpak. Zo kan hij kiezen om het volledige onderhoud en beheer van zijn ICT aan ons over te laten. KPN biedt een professionele dienstverlening, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dit zowel voor kmo’s als voor grote ondernemingen.

KPN peilt ook regelmatig de tevredenheid van zijn klanten. Zo anticipeert KPN op hun noden en verbetert het zijn dienstverlening nog meer. Oproepen naar onze klantendienst worden in minder dan dertig seconden beantwoord door een van onze 230 medewerkers.

Geïntegreerde oplossingen vragen om grote bandbreedtes. KPN heeft een eigen, lokaal breedbandnetwerk. Hierop kan elk partner aansluiten – van kmo tot grote onderneming. Het ultramoderne glasvezelnetwerk heeft een vrijwel onbeperkte capaciteit en maximale flexibiliteit. Zo biedt KPN zijn klanten oplossingen aan die samen met hun onderneming groeien.

KPN | Nieuws