Logica Consulting sluit alliantie met Salesforce.com
Logica heeft een alliantie afgesloten met Salesforce.com. Met de partnership kan Logica Salesforce.com inzetten op opdrachten om klanten beter te ondersteunen met de verandering naar een ‘social onderneming’. De adviesdiensten worden geintegreerd in de ‘Applied Customer Insight en Business Transformation’ service line, dat verantwoordelijk is voor de diensten social media, mobiele- en clouddiensten.
“Logica kan nu nog gemakkelijker unieke, op maat gemaakte diensten aanbieden, gebruikmakend van de technologieën van salesforce.com. Hierbij gaat het onder meer om een 360 graden klantenkringanalyse. Dit helpt bedrijven sneller te groeien, meer toegevoegde waarde aan hun klanten te bieden en bovendien de klantentrouw te versterken en extra verkoopmogelijkheden te creëren” aldus het adviesbureau in een persbericht.
Gepersonaliseerde klantenervaring
“We bevinden ons in een sociale revolutie”, aldus Amanda Mesler, President Logica Business Consulting. “Het aantal social netwerkgebruikers is op dit moment al groter dan het aantal e-mailgebruikers. Bijna een kwart van de tijd waarin mensen online zijn, wordt besteed aan social netwerken zoals Facebook. Deze alliantie met salesforce.com biedt onze klanten de mogelijkheid om via alle contactpunten een gepersonaliseerde klantenervaring aan te bieden, met als resultaat hogere inkomsten, klanttevredenheid en merkdifferentiatie.”
“Om te kunnen blijven concurreren, moeten bedrijven tegenwoordig de manier waarop ze samenwerken, communiceren en hun klanten en medewerkers informeren veranderen. Door de implementatie van salesforce.com’s sociale, mobiele en open cloud-technologieën kunnen bedrijven transformeren naar social ondernemingen. Wij zijn zeer enthousiast over Logica’s commitment om bedrijven verder te ondersteunen bij deze verandering”, aldus Steve Garnett, hoofd EMEA van Salesforce.com.