Conclusion Consulting krijgt een 8,5 van opdrachtgevers
Al meer dan tien jaar krijgt Conclusion Consulting van opdrachtgevers een klanttevredenheidsscore boven de 8. In het door corona ontwrichte 2021 was dit niet anders. “En daar zijn we ontzettend trots op”, zegt Martijn Baak, directeur van Conclusion Consulting.
“Waar we in 2020 al een supermooie klantscore van 8,3 kregen, was in 2021 de waardering nóg hoger. Klanten beloonden ons werk met een 8,5”, zegt een trotse directeur van het bureau.
Het voormalige Conclusion Implementation, dat tegenwoordig door het leven gaat als Conclusion Consulting, is de consultancy- en implementatietak van zakelijk dienstverlener Conclusion (2.000 medewerkers). Het bureau richt zich op vier thema’s: digitale strategie, leiderschap, verandermanagement en prestatieverbetering.
Conclusion Consulting focust zich daarbij op complexe en grootschalige transformaties bij organisaties in de publieke en private sector. Tot de klantenkring behoren partijen als ABN Amro, Royal Flora Holland, Mitros, Stedin, Van Lanschot, de politie, ProRail, NS, gemeenten en de Rijksoverheid.
Ruimte voor verbetering
De hoge klanttevredenheid is echter geen reden om tevreden achterover te leunen, benadrukt Baak. In tegendeel: “De score van 8,5 maakt ons trots en laat zien dat we op de goede weg zijn. Tegelijkertijd laat het zien dat er nog altijd ruimte voor verbetering is. In 2022 doen wij er dan ook alles aan om samen klaar te zijn voor morgen en ver daarna.”
Hoe het bureau dit wil bereiken? Onder meer door nauw samen te werken met klanten en door het aanbieden van een integrale dienstverlening in samenwerking met de collega’s van andere Conclusion-werkmaatschappijen.
“Onze nieuwe strategie is erop gericht om in co-creatie met onze klanten én ons Conclusion-ecosysteem een integrale business- en IT-oplossing te bieden. Wij stoppen niet bij het advies, maar geven samen de oplossing vorm én realiseren deze. Onze pay-off ‘Co-create tomorrow’ sluit daar perfect bij aan”, besluit Baak.