Jonge talenten maken kennis met Bisnez tijdens Starterdiner
Begin 2019 organiseert Bisnez een informeel evenement voor young professionals die aan het begin van hun loopbaan staan. Tijdens het zogeheten Bisnez Starterdiner kunnen de deelnemers alles te weten komen over hoe het is om te werken als consultant of projectmanager bij de specialist op het gebied van complexe organisatievraagstukken en verandertrajecten.
Bisnez, opgericht in 2003, is een snelgroeiend management- en adviesbureau dat opdrachtgevers helpt verandertrajecten door te voeren op het snijvlak van processen, informatie en control. Daarbij ondersteunt Bisnez opdrachtgevers uit de private en de publieke/non-profit sector. Anno 2018 telt het team van Bisnez meer dan vijftig medewerkers in vaste dienst. Het snel groeiende Bisnez is continu op zoek naar nieuwe talenten, waaronder net afgestudeerde en startende professionals.
Young professionals die bij Bisnez in een startersfunctie komen te werken wacht een uitdagende rol, waarbij ze direct als projectmanager of consultant aan de slag mogen bij een van de opdrachtgevers van Bisnez. Deze klanten zijn voornamelijk actief binnen de financiële en zakelijke dienstverlening, handel en industrie en de publieke sector. Vanaf dag één krijgt een starter bij Bisnez de verantwoordelijkheid om een opdracht naar tevredenheid af te ronden onder begeleiding van meer ervaren collega's.
Bisnez Starterdiner
Om in contact te komen met talentvolle starters en afgestudeerde talenten, die interesse hebben in een uitdagende rol als management consultant of projectmanager, organiseert Bisnez komende januari, na de succesvolle eerste editie in mei van dit jaar, het Bisnez Starterdiner. Tijdens deze avond maken starters kennis met het adviesbureau, de bedrijfscultuur en in het bijzonder hoe het is om als consultant of projectmanager te werken binnen een “professionele, inspirerende en mensgerichte werkomgeving”.
Het is onder meer dat mensgerichte karakter, dat werken bij Bisnez onderscheidend maakt van andere bureaus. Peter-Willem van Lindenberg, algemeen directeur van Bisnez, reageert op de onderscheidende cultuur van het bureau: “Binnen Bisnez is er veel aandacht voor de mens, zowel voor de eigen medewerkers als de mens achter de opdrachtgever. De platte structuur zorgt voor korte lijntjes en makkelijke communicatie met collega’s. Bisnez is een hechte en oprechte organisatie met een ambitieuze club mensen.”
Naast de directe verantwoordelijkheid die starters krijgen bij Bisnez wordt intern ook veel aandacht besteed aan hun persoonlijke en professionele ontwikkeling, onder andere door trainingen, workshops en coaching. Er wordt zowel zelfstandig als in teamverband gewerkt, afhankelijk van de opdracht.
Geïnteresseerden die willen deelnemen aan het Bisnez Starterdiner, op 17 januari 2019, kunnen zich kwalificeren door hun CV voor 11 januari op te sturen en in drie zinnen te vertellen waarom Bisnez juist hem/haar zou moeten uitnodigen. Uiterlijk 11 januari laat Bisnez kandidaten weten of zij geselecteerd zijn voor deelname. Voor meer informatie over startersvacatures bij Bisnez zie de vacaturepagina.