Marisja de Vries aan de slag bij adviesbureau Flux Partners

05 juli 2018 Consultancy.nl

Flux Partners heeft het team versterkt met een nieuwe professional: Marisja de Vries. In de rol van Marketing Manager zal ze haar ruime kennis op het gebied van (online) marketingcampagnes gaan inzetten.

Marisja de Vries behaalde een bachelor in Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, waarvoor ze gisteren haar diploma in ontvangst mocht nemen. Als een van de beste werken werd bovendien haar scriptie geëxposeerd tijdens de uitreiking.Tijdens haar studie heeft de young professional zich gespecialiseerd in Merkenmanagement en Interne Communicatie en volgde ze de minor Journalistiek.

Gedurende haar studententijd heeft De Vries reeds veel kennis opgedaan bij verschillende bedrijven. Zo liep ze stage als Programmatic Trader bij de tradingdesk Amnet en als Communications Planner bij het mediabureau Carat. Beide bedrijven zijn onderdeel van Dentsu Aegis Network, dat eind vorig jaar nog Oxyma
 overnam om verder te gaan als Merkle Nederland. Na haar stage bij Amnet heeft De Vries nog twee jaar naast haar studie parttime als Programmatic Trader bij Amnet gewerkt. Hier deed ze ruime kennis op rondom het opzetten, evalueren en optimaliseren van online video- en displaycampagnes.

Sinds kort is De Vries een nieuwe uitdaging aangegaan en heeft ze zich aangesloten bij Flux Partners, waar ze in de rol van Marketing Manager haar eerdere werkzaamheden zal kunnen voortzetten en haar opgedane kennis zal toepassen. Opgericht in 2014 is Flux Partners een Amsterdams adviesbureau dat naar eigen zeggen organisaties in beweging brengt “door het activeren van anders denken en doen”. De dienstverlening van het adviesbureau richt zich onder meer op gebieden als tendermanagement, change management en procesoptimalisatie, projectmanagement, valuebased management en contract- en aanbestedingsadvies.

Marisja de Vries, Marketing Manager - Flux Partners

In haar nieuwe rol krijgt De Vries binnen Flux Partners de mogelijkheid een marketingafdeling op te zetten en zowel de corporate marketing als de recruitmentmarketing op zich te nemen. Ook denkt ze veel te kunnen leren binnen Flux Partners en is ze dankbaar voor de kans die ze bij het bureau heeft gekregen.

De Vries is overigens geen onbekende van Flux Partners. Vanuit haar opleiding rondde ze reeds haar afstudeerstage af bij het adviesbureau, waarbij ze onderzoek deed naar hoe het bureau het beste nieuwe medewerkers kon werven. Naast haar afstudeeropdracht voerde De Vries ook regelmatig marketing-gerichte werkzaamheden uit binnen Flux Partners. Zo werkte ze veel samen met het online marketingbureau Bambuu, dat op dit moment werkzaam is voor het adviesbureau.

Met de komst van De Vries telt Flux Partners ongeveer dertig professionals. In lijn met de groeiambities voor de komende jaren – Flux Partners stelt zich ten doel om in 2021 minimaal vijftig medewerkers op de loonlijst te hebben staan – werd het team onlangs reeds versterkt met vier nieuwe professionals
: Wim Schot, Soraja Haakmat, Lisanne Castelein en Tom van der Reijden.

Nieuws

Meer nieuws over