Mobilee

Mobilee is realisatiepartner bij de digitale transformatie. Wij leveren digitale transformatietrajecten van A tot Z. Dit is altijd maatwerk, afgestemd op waar de opdrachtgevers nú staan. Inmiddels is ons bureau meerdere keren verkozen als top 5 organisatieadviesbureau van Nederland volgens MT1000 (nummer 1 in 2020 en 2021, nummer 4 in 2022) en scoren we jaar in jaar uit hoog in de ranking van Consultancy.nl. In 2022 en 2023 ontvingen wij het keurmerk Great Place to Work en Best Workplaces 2023.

Erkenningen van Mobilee

Sinds de oprichting heeft Mobilee zich gespecialiseerd in digitale transformatie op het snijvlak van Business en IT. Inmiddels is het bureau uitgegroeid naar ruim 60 man en ca. 75 geassocieerde consultants. Wij richten ons op vijf expertisegebieden binnen digitale transformatie namelijk de Perfecte klantbeleving, Operationele excellentie, Wendbaar organiseren, Data als strategische grondstof en Slagvaardige informatievoorziening/informatiemanagement-organisatie (IV/IM-organisatie). Alle expertisegebieden gedreven vanuit visie en leiderschap. Het Mobilee ‘wiel van digitale transformatie’ visualiseert het geheel.

Wat ons uniek maakt is onze unieke bedrijfscultuur waarbij het draait om het ‘community-gevoel’ en het centraal stellen van de ‘mens’ bij het realiseren van digitale transformatie. Niets voor niets staan wij bekend als mensgerichte, vindingrijke vakmensen! Om optimaal kansen te benutten en succesvol te veranderen, heeft Mobilee specifieke methodieken & technieken in huis om vraagstukken in de digitale transformatie apart of in samenhang aan te pakken. De rollen die onze consultants bekleden zijn divers bijvoorbeeld die van data-/informatie analist of customer journey expert tot projectmanagement en agile/lean coach.

Missie en visie

Klanten, patiënten en burgers verwachten steeds snellere, kwalitatief hoogwaardige en goedkopere producten en dienstverlening. Dit biedt grote kansen voor organisaties. Zo kunnen zij succesvol zijn als ze innoveren, excellent organiseren én tegelijkertijd wendbaar zijn. Kennis van klanten, optimaal functionerende processen en ketens zijn daarbij belangrijker dan ooit. IT-hulpmiddelen en datagedreven sturing zijn inmiddels onmisbaar.

Mobilee is in 2004 opgericht omdat de oprichters destijds veel mogelijkheden tot vernieuwing zagen in de manier waarop organisaties hun diensten en producten aanboden aan hun klanten, burgers en patiënten. Dit moest slimmer, efficiënter en klantvriendelijker kunnen!

Deze motivatie drijft Mobilee tot op de dag van vandaag. Wij gaan voor een optimale klantervaring bij organisaties waar 17 miljoen Nederlanders mee te maken hebben. 

Het team van Mobilee

Mobilee | Nieuws