De Issuemakers

Wij zijn De Issuemakers: een communicatieadviesbureau dat organisaties adviseert en ondersteunt die maatschappelijke impact hebben of willen maken. Wij doen dit door maatschappelijke en politieke issues te monitoren, te managen en te maken. Sinds onze oprichting in 2007 werken wij met een team van 20 enthousiaste, inhoudelijk sterke en creatieve professionals voor uiteenlopende bedrijven en organisaties.

Voedselveiligheid, stereotypering, digitalisering, inclusiviteit, de plofkip, onderwijs, kosten van de zorg, TTIP of het glazen plafond. Voor De Issuemakers zijn ontwikkelingen in samenleving en politiek een belangrijk uitgangspunt om de maatschappelijke of politieke positie of reputatie van onze opdrachtgever te versterken.

Bij De Issuemakers geloven we in een proactieve houding. En zien we issues niet als bedreiging, maar als kans. Een kans om je organisatie maatschappelijk te positioneren, mensen aan je te binden en – wanneer de situatie daar om vraagt – voor de troepen uit te lopen. We beschikken over goede voelsprieten voor ontwikkelingen in de samenleving en politiek en schromen niet om onconventionele oplossingen voor te stellen.

De Issuemakers | Nieuws