Wat vragen medewerkers en de manier van (samen) werken nu en in de toekomst? De future workplace is een samenspel tussen HR, IT, FM en huisvesting. Hoe kun je samen medewerkers echt centraal stellen en talent binden en boeien?
Speciaal voor FM, Real Estate, HR, IT en Change managers die zich bezig houden met het (verder) ontwikkelen van de werkomgeving, organiseren wij de Future Work Course ‘Change is here to stay’. Hoe kom je tot een heldere visie voor een toekomstbestendige werkomgeving die talent aanspreekt, samenwerking bevordert en een boost geeft om te komen tot de beste resultaten? Wat zijn de rol en kansen voor co-creatie tussen FM, Real Estate, HR, IT en Communicatie?
Tijdens twee deep dive sessies en een tweedaagse workplace experience tour prikkelen we met bezoeken aan uiteenlopende werkplekconcepten en ervaringen van andere organisaties in het ontwikkelen en implementeren van nieuwe werkplekconcepten. Haal je learnings uit de workspace van Heineken, de employee journey bij Rabobank, de nieuwe campus van Tommy Hilfiger, de uitrol van Yello bij ABN AMRO, de JIM community en de Culture Club van Tony’s Chocolonely en meer.
Laat je inspireren en ga in gesprek met peers over de succesfactoren voor het creëren van de ideale ‘human anchored’ werkomgeving. Bekijk hier het programma (PDF).
Voor meer informatie over onze course kun je contact opnemen met Sandy Brouwer of Rick Steinmann via telefoonnummer 033-462 55 55 of per mail s.brouwer@hospitality-group.nl / r.steinmann@hospitality-group.nl
Deelname
Inschrijven kan tot uiterlijk 10 november 2018. We gaan uit van minimaal 10 en maximaal 25 deelnemers. De kosten voor de volledige management course bedragen € 2.950,- per deelnemer, inclusief materialen, diners, overnachting en workplace tour, exclusief btw. Het programma is met veel aandacht samengesteld. Hospitality Group kan het programma op onderdelen of locaties wijzigen mochten wij hier door omstandigheden toe genoodzaakt zijn.
Neem je HR of IT collega mee
En omdat de beste oplossingen voor krachtige workplaces ontstaan door intensieve samenwerking tussen FM, HR, IT en Communicatie, vinden we die interactie belangrijk en stimuleren we gezamenlijke deelname. Kom samen met je collega en ontvang 15% korting op deelname.
Voorwaarden
Deelname is pas definitief na betaling van de factuur. Annulering is tot uiterlijk 9 november 2018 kosteloos mogelijk. Bij annulering tussen 10 en 15 november 2018 ontvangt u 50% van de deelnamekosten retour. Bij annulering na 15 november 2018 zijn wij genoodzaakt volledige deelnamekosten door te belasten en vindt geen restitutie plaats. Annuleren is alleen schriftelijk mogelijk.
Met dank aan
Ingrid Spiljard, Programmamanager Yello Facility Management bij ABN AMRO en Sander van Lier, Workplace Manager bij PVH hebben deelgenomen aan de eerste Future Work Course in 2017. Mede met het advies en de input van deze ambassadeurs is het programma van de Future Work Course 2018-2019 tot stand gekomen.
Algemene informatie
Aanbieder: Hospitality Group
Type: Training
Kosten: €2.950,-
Duur: 5 deep dive sessies
Aantal deelnemers: 10 - 25 deelnemers
Doelgroep: Huisvestingsmanagers, facility managers en HR-managers.
Taal: Nederlands
Meer opleidingen in Agile
Meer opleidingen in Agile
Agile en Scrum Basics UPD |
Agile Bootcamp WIN |
Agile Coach UPD |
Agile Scrum Leanprofs |
Product Owner UPD |
Agile Leiderschap UPD |
Leading SAFE® 4.6 WIN |
Facilitation Foundation (APMG) WIN |