Daan Horbach treedt toe tot management van Hill & Knowlton

24 januari 2025 Consultancy.nl

Daan Horbach, Director of Creative Strategy bij Hill & Knowlton, is met ingang van het nieuwe jaar toegetreden tot het managementteam van het adviesbureau.

Het is alweer de zoveelste promotie voor Horbach bij Hill & Knowlton. Toen hij begin 2015 als stagiair aan boord kwam, betwijfelde hij nog of de wereld van communicatieadvies en een corporate omgeving iets voor hem zouden zijn. “Ik had het niet meer mis kunnen hebben: ik hou van het werk, ik hou van de uitdagingen en ik geniet van het samenwerken met mijn collega’s”, zei hij onlangs hierover op LinkedIn.

Horbach werkte gedurende zijn tien jaar bij het bureau zowel als consultant als in commerciële rollen. Hij deed de afgelopen jaren veel klantwerk op het snijvlak van corporate positionering en branding. Zo hielp hij onder meer bekende namen als McDonald’s, Procter & Gamble en Shell bij het ontwikkelen van merkstrategieën en de uitvoering daarvan.

Intern heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan het binnenhalen van nieuwe accounts. “Daan heeft ook laten zien dat hij een visie heeft op ons vak en op onze koers als bureau,” zegt Rick Versteegh, managementteamlid van Hill & Knowlton.

“Zijn expertise in strategie, gecombineerd met zijn creatieve denkvermogen en ervaring met toonaangevende merken, is een waardevolle aanvulling op ons team”, aldus Versteegh. “We kijken ernaar uit om samen met hem onze klanten te helpen hun doelstellingen te bereiken.”

Binnen het managementteam wil Horbach veel nadruk leggen op innovatie: “Het is een uitdaging om klanten te mogen helpen veranderingen te duiden en voor hen te laten werken, helemaal met de continue stroom aan nieuwe technologische ontwikkelingen.”

“Ik ben ervan overtuigd dat we bij Hill & Knowlton de perfecte balans hebben tussen ervaren seniors en slimme young professionals die zien hoe de wereld om ons heen verandert. Door die twee werelden nog meer samen te brengen en te stimuleren het beste in elkaar naar boven te halen, denk ik dat we het verschil kunnen maken voor onze klanten.”

Hill & Knowlton is onderdeel van WPP, een van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van reclame, public relations, communicatie en marketing. Bij het Britse bedrijf werken meer dan 100.000 mensen, verspreid over tal van wereldwijde en lokale labels. Hill & Knowlton werkt momenteel aan de integratie met BCW, een ander dochterbedrijf van WPP.

More on: Hill & Knowlton
Netherlands
Company profile
Hill & Knowlton is a Netherlands partner of Consultancy.org
Partnership information »
Partnership information

Consultancy.org works with three partnership levels: Local, Regional and Global.

Hill & Knowlton is a Local partner of Consultancy.org in Netherlands.

Upgrade or more information? Get in touch with our team for details.