HSO lanceert managed services-dienst voor Microsoft-oplossingen
Microsoft-integrator HSO heeft een managed services divisie gelanceerd.
Met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië is HSO een van ’s werelds grootste adviesbureaus voor Microsoft implementaties. HSO heeft expertise in tal van Microsoft-oplossingen, waaronder Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Office 365, Azure, en Power BI.
Met de nieuwe outsourcingdienst verlengt HSO zijn dienstenaanbod van advisering, technologie en implementatie nu ook naar beheer en operationele support.
De Global Managed Services-divisie van HSO biedt klanten van het bureau 24/7 beheer voor hun systemen en oplossingen. Gebruikers die te maken krijgen met ‘issues’ krijgen directe toegang tot de servicedesk. Ook neemt HSO het technisch en/of functioneel applicatiebeheer over van de opdrachtgever.
“Door de inzet van onze Global Managed Services dienst neemt HSO de regie in handen voor wat betreft support en beheer voor internationaal opererende klanten”, zegt Bernard Verweerd, Director Global Managed Services bij HSO. “De klant krijgt één contract, waarbij vanuit één centrale plek de regievoering plaatsvindt binnen HSO, en over mogelijk betrokken derde partijen zoals Microsoft, mogelijke ISV’s of subcontractors.”
“Hierdoor kan de klant zich meer richten op de core business”, voegt Verweerd toe.