4NG neemt The Customer Experience Agency over
Digitale bureaugroep 4NG heeft The Customer Experience Agency (TCXA) overgenomen. Het is alweer de vierde overname dit jaar voor de Conclusion-dochter.
Met de komst van The Customer Experience Agency breidt 4NG zijn expertise uit op het gebied van klantbeleving. Een kernteam van 10 medewerkers (en een netwerk van associés) voegt zich bij 4NG, dat hiermee groeit tot rond de 460 medewerkers.
The Customer Experience Agency (opgericht: 2018) helpt B2C- en B2B-bedrijven bij het verbeteren van de digitale en online klantbeleving. Het gaat hierbij om de beleving van klanten (customer experience), werknemers (employee experience) en partners (partner experience).
“We zijn verheugd The Customer Experience Agency aan onze groep te mogen toevoegen”, zegt Ton Renes, oprichter van 4NG.
“Om een optimale end-to-end digital experience neer te zetten, is het belangrijk om eerst uitgebreid stil te staan bij het beginpunt. Oftewel: de strategie. Met de toevoeging van TCXA, een bureau dat volledig inzet op die beginfase, verdiepen we onze kennis en expertise op dit gebied. We zien al veel mogelijkheden om samen op te trekken bij huidige en nieuwe klanten.”
Ook Jeroen Janssen, directeur bij The Customer Experience Agency, reageert verheugd op de deal. “Door ons bij 4NG te voegen, zijn we in staat onze klanten nog beter te begeleiden bij elk facet van hun digitale transformatietraject, end-to-end. We willen nieuwe normen stellen voor customer experience en tijdens onze gesprekken met 4NG ervoeren we een perfecte synergie om deze visie daadwerkelijk tot leven te brengen.”
4NG is sinds 2021 onderdeel van Conclusion. Met de hulp van zijn kapitaalkrachtige partner breidt het zijn marktaandeel gestaag verder uit, onder meer door branchegenoten over te nemen. Eerder dit jaar werden Blauwe Monsters, Bright Alley en Nexwork opgeslokt.