Bright Alley wordt onderdeel van Conclusion-dochter 4NG
Bright Alley heeft zich aangesloten bij digitale bedrijvengroep 4NG, onderdeel van zakelijk dienstverlener Conclusion.
Al 27 jaar geldt Bright Alley als een leidende aanbieder van maatwerk digitale leeroplossingen. Het bedrijf draagt met zijn leeroplossingen bij aan het succes van organisaties. Daarbij zorgt het dat bewustwording, kennis en gedrag op het juiste niveau komen met oplossingen als e-learning, serious games, learning apps of geïntegreerde programma’s.
Bright Alley telt zo’n 30 professionals, die experts zijn op het gebied van didactiek, (game)design, user experience en development.
Met de komst van Bright Alley breidt 4NG het dienstenaanbod uit. Ton Renes, oprichter van 4NG: “Met Bright Alley halen we een nieuwe skillset aan boord: het specialisme digital learning. Bovendien heeft het bureau een mooi klantportfolio in zowel het overheids- als het commerciële domein.”
4NG zet overnamepad voort
Het is voor 4NG alweer de vierde overname sinds het zich bij het netwerk van Conclusion heeft aangesloten, een van ’s lands grootste bureaus voor businesstransformatie en IT-dienstverlening. 4NG is Conclusions full-servicetak gericht op digitale marketing, online, e-commerce en technologie. De bedrijvengroep beschikt over expertise in onder meer UX, UI, development en digitale innovatie.
Vorig jaar versterkte 4NG zijn gelederen met de overnames van Bikkelhart en theFactor.e. En eerder dit jaar breidde het zijn organisatie uit in het zuiden van Nederland, met de overname van Nexwork.
De toevoeging van digitale leeroplossingen-specialist Bright Alley sluit naadloos aan bij het ingeslagen groeipad van 4NG. Renes: “Wij kijken continu naar waardevolle partijen die we kunnen toevoegen aan onze groep, waarbij het van belang is dat zij een leidende positie innemen binnen hun domein. Op deze manier kunnen we onze klanten nog beter, sneller en breder bedienen. We zijn dan ook trots dat Bright Alley onderdeel is van onze groep.”
Eefje Albers, Directeur bij Bright Alley, is verheugd over de krachtenbundeling: “Door ons aan te sluiten bij 4NG, ontstaan er veel nieuwe kansen. 4NG zet in al haar oplossingen de klant centraal; Bright Alley zet op haar beurt de medewerker centraal. Onze manieren van denken sluiten naadloos op elkaar aan.”
Ook Oscar van der Horst, Head of People & Operations bij Bright Alley, wijst op de mooie fit: “We sluiten ons aan bij een netwerk van gelijkgestemden. Zowel qua inhoud, expertise als qua dynamiek is er een match. We delen dezelfde interesses en hebben dezelfde belangen: we willen met een enthousiaste groep mensen zorgen voor een digitale ervaring die motiveert en inspireert.”
Albers blikt positief vooruit: “4NG is een groep met kennis op het gebied van UX, UI, development en digitale innovatie, waardoor het voelt als thuiskomen. Ik kijk ernaar uit samen op te trekken bij klantvragen en de kwaliteit van onze oplossingen nog verder te verhogen.”
Tot slot laat Bert Jan de Jongh, Directeur Business Transformation bij Conclusion, weten: “De overstap naar onze digital bureaugroep is een hele mooie en logische, omdat Bright Alley zich zo omringt met gelijkgestemden.”
“Als groep van inmiddels ruim 400 professionals, kunnen we onze Conclusion-klanten nu nog beter voorzien van samenhangende en onderscheidende oplossingen.”