RSM zet collega’s én topsporters centraal in nieuwe campagne

23 juni 2023 Consultancy.nl

RSM heeft een nieuwe arbeidsmarktcommunicatiecampagne gelanceerd. De eigen collega’s én topsporters staan centraal in de campagne, die voortbouwt op de officiële samenwerking die het bureau recent afsloot met NOC*NSF.

Het gaat RSM al jaren voor de wind. Telde het accountants- en advieskantoor zo’n acht jaar geleden nog rond de 200 professionals, inmiddels beschikt het al over ruim 650 medewerkers.

De ambities reiken echter verder. De vorig jaar geïnstalleerde managing partners Leo van Wersch en Laura Bles-Temme hebben de ambitie uitgesproken om verder te groeien in de Nederlandse markt voor accountancy en adviesdiensten. Centraal in de groeiplannen voor de Nederlandse organisatie staan het aan boord halen van nieuw talent.

RSM zet collega’s én topsporters centraal in nieuwe campagne

Met de nieuw gestarte arbeidsmarktcommunicatiecampagne, die landelijk wordt uitgerold in zowel de offline als online kanalen, mikt RSM op het verder uitbouwen van zijn bekendheid en reputatie onder startende en ervaren talenten.

Titel van de campagne is ‘Jouw focus, jouw toekomst: The Power of Being You’. Hiermee verwijst RSM naar zijn sterke focus op talentontwikkeling. “Bij RSM krijgen werknemers veel kansen om zich te ontwikkelen, met veel uitdaging, plezier en teamwork. En dat komt dagelijks terug in het werk.”

Met de nadruk op het individu (‘Jouw focus, jouw toekomst’) speelt RSM in op de flexibiliteit die hierin aan collega’s wordt geboden. “Soms gaat je ontwikkeling bij RSM heel hard, andere keren maak je een pas op de plaats. Je vult het op je eigen manier in met een focus op groei om de beste versie van jezelf te worden.”

Het gezicht van de arbeidsmarktcommunicatiecampagne wordt wekelijks afgewisseld. Topsporters staan centraal. De eerste ambassadeur – die deze week in allerlei abri’s en op banners prijkt – is Laila Youssifou, een Olympisch roeister. Ze deed mee aan de Olympische Spelen in Tokio en wist tijdens het afgelopen EK een bronzen medaille te winnen. Haar droom: een medaille winnen tijdens de Olympische Spelen volgend jaar in Parijs.

Vanuit de aandacht die RSM heeft voor diversiteit en inclusie zijn zowel Olympische als Paralympische ambassadeurs gecast voor de campagne.

“Iedere ambassadeur is midden in de voorbereiding voor de Olympische en Paralympische Spelen van 2024 in Parijs. Om daar te komen, maak je een enorme ontwikkeling door op verschillende vlakken, zowel persoonlijk als professioneel, maar ook in teamverband of als individu. Dat zien we als toegevoegde waarde in de samenwerking met deze ambassadeurs”, besluit RSM.

More on: RSM
Netherlands
Company profile
RSM
RSM is a Netherlands partner of Consultancy.org
Partnership information »
Partnership information

Consultancy.org works with three partnership levels: Local, Regional and Global.

RSM is a Local partner of Consultancy.org in Netherlands.

Upgrade or more information? Get in touch with our team for details.