Boer & Croon kijkt vol ambitie vooruit naar 2021
Wat doe je als je iedereen het allerbeste wil wensen voor het nieuwe jaar, maar door de lockdown niet met elkaar het glas kunt heffen? Boer & Croon trok onverschrokken naar de Amsterdamse Kromhouthal, waar normaliter het jaar wordt ingeluid met 500 relaties. Vanuit de monumentale scheepsbouwloods namen de 20 partners van het adviesbureau een nieuwjaarsgroet op, waarin vol ambitie wordt vooruitgekeken naar 2021.
Natuurlijk hadden directeur-aandeelhouders Eelco Koehoorn, Seerp Leistra, Jos Zandhuis, Jaap Heeringa en de andere 16 partners liever in een volgepakte Kromhouthal gestaan (dan was het vast ook wat warmer in de tochtige loods), maar de sfeer zat er desondanks goed in – het zojuist verstreken jaar heeft ons allen inmiddels wel geleerd het beste te maken van een lastige situatie.
Dus werden de champagneflessen zoals ieder jaar gewoon opengetrokken in Amsterdam-Noord, maar dan voor de camera’s van de gerenommeerde mediamaker Natwerk in plaats van te midden van de vele relaties van organisatieadviesbureau Boer & Croon.
In de vlot gemonteerde video blikt Eelco Koehoorn samen met de andere partners vooruit op 2021, maar ook terug op 2020. Want hoewel de wereldwijde consensus lijkt te zijn dat het een jaar is om héél snel te vergeten, kende 2020 voor Boer & Croon toch zeker een aantal lichtpuntjes.
Oké, de 40% groei van 2019 zat er natuurlijk niet in. Maar ondanks de economische crisis wist Boer & Croon toch nog te groeien. Daarbovenop sloot YESS Executive Search zich aan bij Boer & Croon, brak het team van Young Executives en Managers door de grens van 80 mensen en werd het portfolio Management Solutions flink verbreed.
“Kortom: Boer & Croon heeft alles in zich om door te groeien naar een leidende positie in Nederland”, aldus Koehoorn in de video, “en daarom wil ik graag proosten op ons gezamenlijke resultaat en op jouw gezondheid. 2021 wordt ons jaar.”
Aan ambities voor het nieuwe jaar dan ook geen gebrek bij de partners in de Kromhouthal – van ‘samen gezond en succesvol blijven’ tot ‘verbinden’, en van ‘groeien en bloeien samen met mijn klanten’ tot ‘zorgen voor de zorg’.
Genoeg werk aan de winkel dus, maar Koehoorn heeft er alle vertrouwen in: “Samen kunnen we veel doen in 2021!”