Atos Worldline helpt Vinci Park met SEPA overgang
Vinci Park heeft Worldline, de payments dienstverlener van Atos, geselecteerd om te ondersteunen bij de overgang naar SEPA. Daarnaast gaat Worldline het beheer en de elektronische handtekening van de SEPA-mandaten van Vinci Park verzorgen. Financiële details van de overeenkomst zijn niet bekendgemaakt.
Worldline sleepte de opdracht binnen vanwege zijn vermogen om grote geldstromen te beheren en vanwege de brede functionele dekking van zijn SEPA Payment Suite-oplossing. "Wij hebben voor Worldline gekozen om hun vakexpertise op het gebied van transactiediensten, de capaciteit van het geldstroombeheer, de brede functionele dekking en het volwassen SEPA-aanbod. Dankzij de elektronische handtekening kunnen we ons onderscheiden door onze klanten een innoverende dienst aan te bieden” aldus Erwan Begos, Directeur Audit en Betaalmiddelen van Vinci Park.
Snelle uitvoering
De elektronische handtekening van Worldline zal het beheer van online machtigingen voor Vinci Park gemakkelijker maken. Met het platform van Worldline voor elektronische handtekeningen kan Vinci Park een volmacht creëren, wijzigen of annuleren zonder dat hier papier voor nodig is, wat aanzienlijke besparingen zal opleveren. Gebruikers kunnen hun Vinci Park abonnement veilig en eenvoudig betalen via automatische incasso door middel van de elektronische handtekening.
Pascal Dehaussy, Directeur bij Worldline: "Worldline heeft op de SEPA-migratie ingespeeld door te investeren in een oplossing waarmee de SEPA-betalingen in alle rust kunnen worden ingevoerd. Wij zijn verheugd om Vinci Park in dit project te begeleiden door hen over twee van onze vernieuwende oplossingen te laten beschikken: namelijk de elektronische handtekening en onze SEPA-oplossing voor hun e-payment projecten.”