Consultday breidt directieteam uit met Remco Kriekaard

Consultday heeft het directieteam per 1 januari uitgebreid met Remco Kriekaard. Hij vormt samen met Pim van den Brule en Ton Groot de driekoppige directie van het dit HR-IT-adviesbureau.
De promotie markeert een bijzondere mijlpaal voor Kriekaard zelf, maar ook voor de twee medeoprichters van de firma. “Remco was één van onze eerste werknemers en heeft sindsdien een ongelooflijke ontwikkeling doorgemaakt en bijgedragen aan de algehele groei van Consultday. Binnengekomen als junior en daarna doorgegroeid tot ervaren projectmanager, team lead en nu MT-lid”, vertelt Groot.
De benoeming van Kriekaard tot directielid onderstreept de waarde die Consultday hecht aan interne doorgroeimogelijkheden, vult Van den Brule aan: “Remco is hét voorbeeld van interne doorgroei en (zelf)ontwikkeling binnen Consultday.”
Kriekaard speelde de afgelopen jaren een actieve rol in zowel operationele als strategische aspecten van de organisatie, waarmee hij tevens de basis legde voor deze benoeming. In de afgelopen jaren vervulde hij voor veel klanten een belangrijke rol op het snijvlak van HR en IT, onder meer bij bekende namen als KPN, ABN Amro, Vattenfall, Philadelphia Zorg, ASML en Odido.
“Ik ga door met waar ik me de afgelopen jaren ook voor heb ingezet, onder meer het professionaliseren van onze interne processen en organisatie”, laat hij weten. “Hierdoor kunnen wij aan onze klanten leveren wat wij in onze proposities en marketing uiteenzetten. Dat doe ik niet alleen met Pim en Ton, maar met alle collega’s. Ik kijk er ontzettend naar uit om op deze manier mijn carrière binnen Consultday voort te zetten.”
Focus op doorgroei en interne ontwikkeling
De drie directeuren laten weten dat Consultday met deze stap verder kan bouwen aan de continuïteit en verdere professionalisering van de organisatie, na een periode van sterke groei.
Kriekaard: “Eén van mijn aandachtspunten is het ondersteunen van deze interne groei en de doorontwikkeling van het gehele team Consultday. Daarnaast focus ik mij op het geven van de juiste aandacht aan onze bestaande klanten en op het bouwen van relaties met nieuwe klanten.”
“Hierdoor zijn we nog beter gepositioneerd om onze kerndoelstelling te realiseren”, voegt Groot toe: “Het ondersteunen van organisaties in het optimaliseren van HR-processen. Met Remco voegen we nog meer slagkracht toe aan deze ambitie.”
Consultday stelt vier kernwaarden centraal in zijn werkwijze: eigenaarschap, eenvoud, kennisdeling en focus. Deze principes zijn de pijlers voor de interne processen en voor de dienstverlening: business consultancy, data & analytics, implementatiemanagement en interimdiensten.
“We benoemen vaak wat onze kernwaarden zijn en ook hoe belangrijk deze zijn in ons werk, waarin ‘HR delivery made easy’ centraal staat. Remco’s werkwijze sluit hier volledig op aan”, sluit Van den Brule af.