Bureau Tromp verwelkomt Hendrik Blikman en Clement Dekker
Bureau Tromp heeft zich versterkt met Hendrik Blikman en Clement Dekker. Blikman is benoemd tot commercieel manager en Dekker tot consultant.
Hendrik Blikman brengt een sterke achtergrond in commercie mee en heeft uitgebreide expertise in data-analyse en het continu verbeteren van processen. Zijn professionele ervaring omvat samenwerkingen met bedrijven en instellingen als Bol.com, Samsung, Grand Vision, de Universiteit van Amsterdam en gemeente Leiden.
Voor zijn komst naar Bureau Tromp werkte Blikman onder meer bij organisaties zoals Ambitious Group, Studentalent en UPD, waar hij zijn vaardigheden verder ontwikkelde en bijdroeg aan diverse projecten.
Met het aantrekken van Blikman onderstreept Bureau Tromp de ambitie om zijn commerciële slagkracht verder te vergroten. Daarbij wijst het bureau op de voortdurende innovatie in het bedrijfslandschap en hoe dit de concurrentiepositie van bedrijven die niet in staat zijn processen en diensten voldoende wendbaar te maken onder druk zet.
Bureau Tromp koppelt continu verbeteren aan data en AI om klanten te helpen bij het continu verhogen van klantwaarde en realiseren van een toekomstbestendige bedrijfsvoering. Daarbij biedt het een full-service oplossing, met zowel consultancy als trainingen.
“Ik geloof dat er nog heel veel verbetering kan worden gerealiseerd en heb als doel om dit samen met onze partners te gaan waarmaken”, laat Blikman weten in reactie op zijn aanstelling.
Clement Dekker vervulde voor zijn komst naar Bureau Tromp verschillende managementfuncties bij uiteenlopende internationale bedrijven in verschillende sectoren – van logistiek tot zakelijke dienstverlening en de semipublieke sector. Zijn laatste functie was Chief Privacy Officer bij de Erasmus Universiteit.
Continue verbetering loopt als een rode draad door Dekkers carrière. Hij kwam voor het eerst in aanraking met het concept tijdens zijn studie Japans. In Japan, waar hij een jaar studeerde, verdiepte hij zich ter voorbereiding op zijn afstuderen in Japanse managementfilosofieën als Kaizen en lean.
Eenmaal aan het werk, heeft hij het idee van continu verbeteren nooit losgelaten. Met inmiddels meer dan tien jaar ervaring als Lean Six Sigma black belt heeft hij veel organisaties in verschillende sectoren geholpen bij het optimaliseren van hun processen.
Bij Dekker staat de mens altijd centraal in verbetertrajecten. “De sleutel tot succesvolle procesverbetering is samenwerking”, geeft hij aan. “Met veel enthousiasme help ik bedrijven hun verbeterdoelstellingen te realiseren. Dat doe ik nooit alleen, maar altijd samen.”