Nieuwe branding en huisstijl voor Wepublic een feit
Twaalf maanden na zich bij SEC Newgate te hebben gevoegd, heeft Wepublic een nieuwe branding en huisstijl aangenomen. Deze weerspiegelt met name de nauwe samenwerking met SEC Newgate.
Precies een jaar geleden maakte Wepublic bekend dat het zich aansloot bij SEC Newgate, een wereldwijd opererende communicatiegroep met meer dan 1.300 werknemers op vijf continenten.
De afgelopen maanden heeft het partnerteam samen met de marketeers gewerkt aan het in lijn brengen van de branding met de dienstverlening en waarden van SEC Newgate.
“Met onze nieuwe uitstraling sluiten we als Wepublic naadloos aan bij de internationale identiteit van SEC Newgate”, aldus Maaike van Hooidonk, Co-CEO bij Wepublic. “Onze vernieuwde huisstijl en website weerspiegelen de bredere focus en dienstverlening die we nu hebben en versterken onze positie als toonaangevend adviesbureau in Nederland.”
Wepublic, dat circa veertig medewerkers telt en kantoren heeft in Amsterdam en Den Haag, specialiseert zich in public affairs, strategische communicatie, stakeholdermanagement, crisiscommunicatie, reputatiemanagement en mediatraining.
De komende maanden wordt daar een nieuwe propositie aan toegevoegd: interim-management. Van Hooidonk: “Er is in de markt een enorme behoefte aan tijdelijke versterking tijdens piekmomenten of crises. Met onze pool van talent kunnen we dit uitstekend bieden. Bovendien biedt dit onze medewerkers de mogelijkheid tot detachering, waardoor we hen hopelijk nog langer kunnen behouden.”
Ook bouwt Wepublic met behulp van SEC Newgate zijn aanbod van onderzoeksproducten uit.
Mark van den Anker, de andere Co-CEO van Wepublic, zegt dat het bureau nu helemaal is voorbereid op de volgende groeifase. “Met deze stap versterken we onze eigen identiteit en dienstverlening. We zijn klaar om de uitdagingen van morgen aan te gaan, met een frisse, internationale uitstraling die onze groei en ambitie weerspiegelt.”