Conclusion nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht
FC Utrecht heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden in zakelijk dienstverlener Conclusion. De samenwerking markeert een belangrijke stap voor de twee partners, die beiden hun nabijheid en gedeelde waarden benadrukken.
De deal werd officieel bekendgemaakt op een gezamenlijke persconferentie, waarbij de nauwe relatie werd onderstreept tussen de voetbalclub en de grote zakelijke dienstverlener (3.000+ medewerkers in binnen- en buitenland), die bovendien hun kantoren op slechts 30 meter afstand van elkaar hebben.
Managing Director Seger Theuns van Conclusion over de sterke connectie tussen de twee partijen: “Conclusion en FC Utrecht zijn twee gelijkgestemden in een compleet andere branche. We zijn verheugd hoofdsponsor te zijn van zo'n mooie club. Beide organisaties zijn gericht op het leveren van een topprestatie in het hart van de maatschappij, met oog voor onder meer innovatie, vitaliteit, diversiteit en inclusiviteit.”
Conclusion zal zichtbaar zijn op de wedstrijdshirts van zowel het mannen- en vrouwenteam alsook op de tenues van de beloften. Ook komt het logo terug op prominente plekken in het stadion. “Extra bijzonder maakt deze samenwerking dat we naast sponsoring ook onze krachten bundelen om vanuit het hart, nog meer maatschappelijke impact te maken”, voegt Marketing Director Corianne Visser toe.
“Deze samenwerking gaat veel verder dan een logo op het shirt alleen”, reageert Thijs van Es, algemeen directeur van FC Utrecht. “We willen samen de volgende stap zetten. Op én buiten het veld. Wij kunnen profiteren van de digitale kennis van Conclusion en samen zien we enorm veel kansen op onder meer het gebied van innovatie en maatschappelijke betrokkenheid.”