Confidant Partners versterkt adviesteam met Mark Woldberg
Communicatieadviesbureau Confidant Partners heeft Mark Woldberg verwelkomd binnen zijn team. Hij gaat per 1 september aan de slag in de rol van Director.
Het is nog maar een kleine vier jaar geleden dat Confidant Partners werd opgericht. Het bureau legt zich toe op strategische communicatiethema’s binnen de boardroom. Het aan de Amsterdamse Zuidas gevestigde kantoor werkt met verschillende nationale en internationale bedrijven en organisaties.
Komende september wordt het zevenkoppige bedrijf versterkt door de ervaren communicatieprofessional Mark Woldberg. Hij is afkomstig van de Autoriteit Financiële Markten (AFM), waar hij de rol van manager Communicatieadvies en Mediarelaties vervult.
Deze zomer rondt hij na vijf jaar zijn werkzaamheden af bij de AFM, om vanaf september zijn nieuwe uitdaging aan te gaan bij Confidant Partners. Woldberg kijkt uit naar de samenwerking met het team, dat wordt geleid door oprichters Frans van der Grint, Sabine Post-de Jong en Jeroen van Seeters.
“Het goede gevoel en enthousiasme was er meteen vanaf het eerste gesprek. Een adviesteam en rol waarin mijn ervaringen van de afgelopen twintig jaar mooi bij elkaar gaan komen”, schrijft Woldberg op zijn LinkedIn-pagina.
In de rol van Director gaat Woldberg het adviesteam van Confidant Partners ondersteunen. Daarbij neemt hij zo’n twintig jaar aan werkervaring mee naar zijn nieuwe functie.
Voorafgaande aan zijn tijd bij AFM was Woldberg bijna vier jaar actief als communicatiedirecteur bij Nutreco. In de jaren daarvoor werkte hij als Manager Public Affairs & Media Relations bij Holland Casino. Eerder zette hij zich als Senior Policy Officer in voor het ministerie van Buitenlandse Zaken en het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.
Al met al heeft Woldberg zich ingezet voor uiteenlopende bedrijven, waaronder voor de Nederlandse overheid, in een beursgenoteerde omgeving en bij een toezichthouder. Als ervaren boardroomadviseur beschikt hij daarbij over uitgebreide ervaring op het gebied van strategische communicatie, met specialisaties in financiën, M&A, media en politiek.
Voorafgaande aan zijn professionele loopbaan studeerde Woldberg aan de Universiteit Utrecht af in International Relations.