Monitor Deloitte zoekt nieuwe collega’s voor Customer Strategy-team

03 februari 2022 Consultancy.nl

Het Customer Strategy-team van Monitor Deloitte in Nederland groeit hard en zoekt nieuwe consultants die het team willen versterken. 

Monitor Deloitte is de strategische adviestak van Deloitte. Het team van circa 150 consultants werkt in drie verschillende subteams: Strategy & Business Design, M&A Strategy en Customer Strategy. 

Customer Strategy helpt opdrachtgevers met (organische) groeistrategieën. Daarbij staan nieuwe proposities en (klant)ervaringen centraal – gebaseerd op gedrag, motivaties en voorkeuren van consumenten. Concrete voorbeelden zijn het ontwikkelen van segmentatie-, kanaal- en prijsstrategieën, het innoveren van producten en diensten en het implementeren van platforms en digitale verdienmodellen.

Daarnaast behoort ook de transformatie van commerciële afdelingen (sales, marketing) – om deze meer effectief en klantgericht te maken – tot de specialiteiten van het Customer Strategy-team.

Nieuwe collega’s gezocht

Ter uitbreiding van het team is de Customer Strategy-praktijk op zoek naar nieuwe collega’s, op junior- en medior-niveau. 

Als junior ben je veelal de hartslag van het project en ondersteun je het bredere projectteam met jouw analyses om bijvoorbeeld een nieuwe waarde propositie te realiseren. Monitor Deloitte streeft ernaar om juniors gedurende de eerste twee jaar zoveel mogelijk verschillende industrieën en klanten te laten ervaren, voor een maximale leercurve.

Consultants krijgen meer verantwoordelijkheden binnen een projectteam, en leveren een actievere bijdrage aan het onderhouden van klantrelaties en de interne ontwikkeling van collega’s. 

Waarom kiezen voor Monitor Deloitte en de Customer Strategy-praktijk?

Voor Florine Bruijn, die sinds maart 2021 als Business Analyst werkzaam is binnen het team, is het vooral het snelle leer- en ontwikkelproces dat haar enthousiast maakt. “Het samenwerken met een inspirerend team op het snijvlak van strategie en innovatie zorgt voor een steile leercurve. Bij elk project spring ik in het diepe, maar gelukkig krijg ik volop begeleiding vanuit het team.” 

“Werken in diverse teams aan nieuwe projecten en verschillende klantvragen, zorgt ervoor dat ik mijn kennis en vaardigheden constant naar een hoger niveau kan en moet tillen.”

Wat Florine daarnaast opvalt is dat, ondanks dat Deloitte een grote organisatie is (6.000 werknemers in Nederland), de omgang met medewerkers “heel persoonlijk, betrokken en meegaand” is. “Er is alle ruimte voor je eigen ambitie en wensen en iedereen is benaderbaar en supportive. Er wordt ontzettend veel gedaan om de dynamiek goed te houden.”

Olivier van Hattem is al langer aan boord (bijna vier jaar) en richt zich vooral op de digitale aspecten van het customer strategy-speelveld. Hij wijst op de maatschappelijke impact die hij in zijn werk kan maken. “Op de verschillende projecten die ik bij Deloitte heb gedaan ben ik in staat geweest een positieve impact te maken, dit is voor mij een erg belangrijk onderdeel van mijn werk.” 

Interesse gewekt? Bekijk alle vacatures van Monitor Deloitte in de werken bij rubriek

Meer weten over werken binnen de Customer Strategy-praktijk?

In onderstaande video vertellen tal van collega’s meer over de dienstverlening van de praktijk:

More on: Monitor Deloitte
Netherlands
Company profile
Monitor Deloitte is not a Netherlands partner of Consultancy.org
Partnership information »
Partnership information

Consultancy.org works with three partnership levels: Local, Regional and Global.

Monitor Deloitte is a Local partner of Consultancy.org in Middle East.

Upgrade or more information? Get in touch with our team for details.