Bisnez sponsort shorttrack schaatstalent Avalon Aardoom
Bisnez gaat in samenwerking met DOOR Training & Coaching shorttracktalent en Nederlands kampioene Avalon Aardoom sponsoren. Daarbij zullen de partners tegelijkertijd Stichting Hartekind ondersteunen, waarvan Aardoom ambassadrice is.
Avalon Aardoom is een aanstormend shorttracktalent en Nederlands kampioene op de 1.500 meter afstand. Het jonge talent schaatst al vanaf haar vierde levensjaar en maakte in haar (sport)leven al het nodige mee. Zo werd ze drie jaar geleden geopereerd aan een aangeboren hartafwijking. Aardoom vertelt: “Al van jongs af aan heb ik een droom: schaatsen op de Olympische Spelen. Helaas was er een periode waarin mijn hartafwijking mij enorm beperkte.” In navolging van deze periode kan het schaatstalent haar droom inmiddels weer volledig najagen: “het behalen van de Olympische Spelen van 2022”.
Sinds 2018 is Aardoom ambassadrice van Stichting Hartekind. Stichting Hartekind is de enige organisatie in Nederland die zich helemaal richt op het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar hartafwijkingen bij kinderen. “En, dat is belangrijk”, zo geeft Aardoom aan. “De hartafwijking is de meestvoorkomende aangeboren afwijking en ik gun alle hartekinderen de kans om ooit hún dromen na te jagen, net als ik.”
In die gedachte en in het realiseren van haar ambities zal het sporttalent de komende periode niet alleen staan. Aardoom heeft bekend gemaakt dat ze twee maatschappelijk betrokken organisaties heeft gevonden die haar als sponsoren gaan ondersteunen in haar Olympische droom: Bisnez, een advies- en projectmanagementbureau gespecialiseerd in complexe organisatievraagstukken en verandertrajecten, en trainingsbureau DOOR Training & Coaching zullen Aardoom en haar doelstellingen gaan ondersteunen. In alle marketinguitingen en communicatie zullen ze bovendien Stichting Hartekind naar voren schuiven, “om gezamenlijk het verschil te maken voor alle hartekinderen in Nederland!”
Zo staan Bisnez & DOOR onder andere de schouderpositie op het schaatspak van Aardoom af voor het logo van Stichting Hartekind. Een “prachtige” geste, aldus Aardoom: “Het mooie is dat ik nu twee sponsoren heb gevonden, die de passie voor Hartekind met mij delen”, zo laat ze weten.
Op 10 december jongstleden is het contract met alle partijen getekend. De intentie is om de komende vier jaar de samenwerking aan te gaan. “Bisnez staat voor ‘vertrouwen in verandering’ en veranderen kan alleen met een duidelijk doel voor ogen, daar willen we Avalon graag bij helpen”, aldus Peter-Willem van Lindenberg, algemeen directeur van Bisnez. Joost Riphagen, algemeen directeur van DOOR Training & Coaching, vult aan: “We hopen Avalon in alles te kunnen ondersteunen om haar ambities in de topsport en voor Stichting Hartekind waar te maken.”